abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208587718
Ik lees ongeveer 50 boeken per jaar. Bij het lezen arceer ik altijd de interessante stukken, zodat die stukken blijven hangen. Echter ben ik na een half jaar al de naam van het boek vergeten. Ik weet nog wel waar het boek over gaat, maar kan niet echt een heel verhaal over houden en het doel/streven van het boek navertellen.

Wie heeft hier meer last van?
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_208587723
Fictie of non-fictie?

Ik zou vooral als je dingen wilt onthouden na het lezen van het boek wat achtergrond en analyses gaan lezen online.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 07:29:34 #3
269689 crew  Viv
pi_208588110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 02:16 schreef koos_vriendloos het volgende:
Fictie of non-fictie?

Ik zou vooral als je dingen wilt onthouden na het lezen van het boek wat achtergrond en analyses gaan lezen online.
Of een recensie schrijven op FOK! :7
pi_208591702
quote:
gaan lezen online
Denk dat dit wel een groot deel van het probleem pakt.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  donderdag 30 maart 2023 @ 15:25:14 #5
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_208591765
quote:
Fictie of non-fictie?

Helpt zeker.
Je kunt ook zelf een soort van samenvatting maken en de dingen die je wil onthouden noteren. Ten eerste, als je iets opschrijft of typt onthoud je het vaak al beter en daarnaast kun je het altijd nog eens nalezen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')