Dat zou ook een actie voor mij zijn geweestquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:03 schreef ledn81 het volgende:
Lienebol gaat nog ff naar het toilet. Deur dicht en op slot. Laat je niet uit dat huis slepen
En daarom dus opgeven voor BB24!quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou ook een actie voor mij zijn geweest
😂quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:05 schreef renevanlaaren het volgende:
kom op ben zonder te douchen weg gegaan.stink als een otter
Lindsey heeft het ook overleefdquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Linds is that you ?? you dirty vibe girlquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:05 schreef renevanlaaren het volgende:
Alleen als @Ireth meegaatquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:06 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
En daarom dus opgeven voor BB24!
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
Linds is that you ?? you dirty vibe girl
2 staat al 15 min in SL denk dat ze daar de repetitie nu maar doen zonder dat we meekijkenquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:08 schreef Ireth het volgende:
Lotje verlangt naar huis![]()
Ik zit op stream 1, lijkt mij dé stream waar het gaat gebeuren, de Belgen hebben alleen maar 1.
Ik snap sowieso niet hee dat je de streams een uur volhoudt, wie er ook ni zitquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:08 schreef ledn81 het volgende:
Bart zegt niet veel meer of antwoord met Ja Ja
Jason probeert een gesprek te voeren of gaande te houden
Charlotte trekt elk gesprek naar haar toe of gaat over Amerika
Jolien is de enige optie voor nog enigszins fijne streams
Ik vond de nachtstreams met ballen het leukst.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hee dat je de streams een uur volhoudt, wie er ook ni zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |