Jammer dat we dat nooit zullen weten helaas.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jolien, omdat BB weet dat Charlotte het spannend maakt, ik denk de officiele uitslag zegt dat Charlotte zou moeten gaan
quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
De einduitslag op FB
[ link | afbeelding ]
Kiele kiele tussen de beide damesquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
De einduitslag op FB
[ link | afbeelding ]
Dus dikke doei Charlotte, jou pamper contract met de Febo zit er op. Je zat in de finale week zoals je wenste, dat is gelukt. Tot hier en niet verder. Tot nooit meer ziens!quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
De einduitslag op FB
[ link | afbeelding ]
nou ben er niet zeker van, denk eerlijk gezegd dat Jolien gaat, Charlotte is meer finalemateriaalquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dikke doei Charlotte, jou pamper contract met de Febo zit er op. Je zat in de finale week zoals je wenste, dat is gelukt. Tot hier en niet verder. Tot nooit meer ziens!
Deze is onbetrouwbaar aangezien er enkel mensen op zijn site/mogen stemmen die hem naar de mond praten.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:35 schreef rinardo het volgende:
De einduitslag op FB
[ link | afbeelding ]
Die had ik dus nu pas!!quote:
Ik weet dat sommige er zo over denken, maar ik plaats hem wel omdat ik weet dat sommige hem willen zien, en tot nu toe op 1 x na altijd is uitgekomenquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Deze is onbetrouwbaar aangezien er enkel mensen op zijn site/mogen stemmen die hem naar de mond praten.
Verdommequote:Op donderdag 30 maart 2023 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Lotje gaat om 5 voor 11 nog pannekoeken bakken?![]()
Je neemt het beslag maar mee naar buiten
Daarvoor Charlot heel veel, in de badkamer 100 x shirtje rechttrekken en haar plukjes goed leggen.quote:
Denkend dat het 10 uur isquote:Op donderdag 30 maart 2023 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Lotje gaat om 5 voor 11 nog pannekoeken bakken?![]()
Je neemt het beslag maar mee naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |