abonnement Unibet Coolblue
pi_208587280
Ik heb gisteren mijn vaatwasser losgekoppeld omdat ik het frontpaneel opnieuw moest bevestigen, maar sindsdien hoor ik bij de aanvoer van water een zoemend geluid bij de kraan vandaag komen. Het is een soort irritant jankend geluid. Ik weet niet precies waar het vandaan komt. Ook geeft de vaatwasser nu regelmatig een i10 error wat wijst op een probleem met de watertoevoer. Als ik hem even uit zet, maakt hij vervolgens wel gewoon het programma af. Ik heb de slang en het filter in de slang nagekeken, maar ik kan niks vreemds ontdekken, Ook zit er geen knik in de waterslang.
Ik snap dat het lastig te beoordelen is zonder beeld, maar misschien is hier iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en heeft hij of zij een gouden tip.
pi_208587521
Begin eens met het posten van het merk, eventueel ook nog het model

Zonder dat kunnen wij niets
  woensdag 29 maart 2023 @ 23:57:23 #3
396386 sturmpie
for night & nature
pi_208587553
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 22:57 schreef Dj-delphi het volgende:
Ik heb gisteren mijn vaatwasser losgekoppeld omdat ik het frontpaneel opnieuw moest bevestigen, maar sindsdien hoor ik bij de aanvoer van water een zoemend geluid bij de kraan vandaag komen
nog eens controleren of alles goed zit ?
de handelingen die je hebt verricht bij 't loskoppelen e.d. nog eens nalopen, succes iig !
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_208587608
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 23:47 schreef Geitenkamp het volgende:
Begin eens met het posten van het merk, eventueel ook nog het model

Zonder dat kunnen wij niets
Het is een vaatwasser van Ikea Skinande. Volgens mij is het dan eigenlijk een AEG.
pi_208602424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 22:57 schreef Dj-delphi het volgende:

Het is een soort irritant jankend geluid.
https://alexwaterandbouw.(...)uit-en-ingeschakeld/

Meestal versleten rubberen afdichting.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_208613729
waterkraan dichtgeweest ? Dan opnieuwe dichtdraaien, en weer open tot maximaal open , kwart slag terug . waarschijnlijk hoor je water resonantie/cavitatie in het water wat een irritant geluid geeft
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_208619805
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 12:08 schreef Cybersijp het volgende:
waterkraan dichtgeweest ? Dan opnieuwe dichtdraaien, en weer open tot maximaal open , kwart slag terug . waarschijnlijk hoor je water resonantie/cavitatie in het water wat een irritant geluid geeft
Nee dat heb ik al geprobeerd. De vaatwasser geeft ook steeds vaker een melding dat er iets mis is met de watertoevoer, dus ik ga morgen de hele boel maar weer loskoppelen.
pi_208626815
Er zit een elektrische klep in dat 'blok' aan het einde van je slang. Klinkt alsof daar een probleem mee is. Misschien vuil of kalk dat in de weg zit, of een defect aan de klep of bedrading.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')