dat snap ikquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Ice heeft geen oor meer nodig van de andere kamer
Ice is een sukkel, zit met twee mede sukkels ImaDieDie en Marcie in de kas wanhopig slap te lullen dattie de King Of The Game isquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Ice heeft geen oor meer nodig van de andere kamer
Imi praat eigenlijk alleen met mensen die hij een beetje vertrouwtquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:32 schreef Sociologica het volgende:
Imi zegt ook wat
Is Janet ook beetje aan onze kant
Ice weet het niet man
Uhu maar vind het bij hem wel lastig inschatten hoe klein die cirkel is. Ik denk eigenlijk alleen meteen aan Rupie en Morrie?quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Imi praat eigenlijk alleen met mensen die hij een beetje vertrouwt
Haha watjequote:Op woensdag 29 maart 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
zeg het dan Tiano
dat je niet bij imi wil slapen
met ice ook welquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:34 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Uhu maar vind het bij hem wel lastig inschatten hoe klein die cirkel is. Ik denk eigenlijk alleen meteen aan Rupie en Morrie?
Was een flauwe grap die niet echt leuk is om nu nog uit te gaan leggenquote:
Snap je...snap je..?!quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, we weten het nu wel, ze heeft zo veel in iedereen geïnvesteerd door te praten. Zelfs Janet maakt haar zinnen al af zoveel heeft zij door naar haar te luisteren in haar geïnvesteerd..
ik ik ik ik [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Snap je...snap je..?!
Ik wil me er niet eens toe verlagen. Het is niet voor niks gebeurd.
Okequote:Op woensdag 29 maart 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Was een flauwe grap die niet echt leuk is om nu nog uit te gaan leggen
Hij is daar ook de beste in van de mensen die daar zitten. Dat is onder andere ook waarom jappie het evenement met hem wilde doen, omdat die weet wat jeff voor elkaar kan krijgen als die zich ergens voor inzetquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:36 schreef Sociologica het volgende:
Jeff mag zich flink bemoeien met het bestellen
Hij is dan toch soort van weer gelijk een beetje in z’n element ondanks de misère haha
volgens mij is dat voor burning man gedoe en kart dagquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:36 schreef Sociologica het volgende:
Jeff mag zich flink bemoeien met het bestellen
Hij is dan toch soort van weer gelijk een beetje in z’n element ondanks de misère haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |