Oh ja, eens... hij is er klaar mee.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die springt in één keer het hek over.
ok dank jequote:
Okquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij wil hij vandaag niet elke keer op starten, heel irritant.
Maar dat is op mijn laptop![]()
Ik kijk nu sinds kort op de laptop. Niet te doen. Waar laat je die streams? En het geluid is amper te verstaan met het volume maximaal open.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij wil hij vandaag niet elke keer op starten, heel irritant.
Maar dat is op mijn laptop![]()
Jep...quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom een dooie boel. Ga je zijn grote muil missen?
bij mij is het juist andersomquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk nu sinds kort op de laptop. Niet te doen. Waar laat je die streams? En het geluid is amper te verstaan met het volume maximaal open.
Echt? Dat had ik nu niet achter je gezocht. Dit is een schok voor me. Dit moet ik even verwerken, dat snap je toch welquote:
take a chill pillquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Echt? Dat had ik nu niet achter je gezocht. Dit is een schok voor me. Dit moet ik even verwerken, dat snap je toch wel
Babette praat nu even op hem in, dat is mijn pilquote:
een plakje gebakken leverworstquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaarkeuken kwaliteit![]()
[ afbeelding ]
ik geloof dat rupie het over 3 dagen heeft verdeeldquote:
Jij gebruikt oortjes toch? Misschien moet ik dat ook eens proberen.quote:
Dan had Febo vandaag al dat inhaalgeldspel gedaan moeten hebben.. maar nee.. die KutKim moest zonodig naar huis,,,quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat rupie het over 3 dagen heeft verdeeld
bij bepaalde personen of als man tv kijktquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jij gebruikt oortjes toch? Misschien moet ik dat ook eens proberen.
dat was om 4 uurquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan had Febo vandaag al dat inhaalgeldspel gedaan moeten hebben.. maar nee.. die KutKim moest zonodig naar huis,,,
Alle tijd om te weinig eten te verdelen ?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was om 4 uur
alle tijd hadden ze
jouw inhaalgeldspelquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle tijd om te weinig eten te verdelen ?
imiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
das bs dat was pas om 4 uurquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die er niet was om de KimDrama
hollandse kost wilde zo graag toch?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:42 schreef pingu66 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat estherdit eten echt smaakvol vindt.
is vast haar eigen zuurquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:44 schreef Judiwi het volgende:
Esther vraagt net als er iemand bloed aan haar vingers had. Zag wat rood in het eten.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff blijft maar huilen, vind het echt zielig
Morgen, dan is Kim vergeten, het eten op, en de lang verwachtte Elke Manager Maand Eliminatie..quote:
morgenquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Morgen, dan is Kim vergeten, het eten op, en de lang verwachtte Elke Manager Maand Eliminatie..
Make My Day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |