Ze heeft zich niet verkiesbaar gesteld tochquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Moet ze ook eens iets doen daar.
Juist, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:51 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat was na een feestje, waarin ze Jeff wilde betrappen met Wendy. Moiraima gooide roet in het eten. Kim zei toen tegen Moira dat ze zich er niet mee had moeten bemoeien, want het was een mooie reden geweest om het uit te maken. Geloof na half jaar feest.
Niet zelf. Maar ze is geen manager geweest dus nu ook gewoon verkiesbaar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft zich niet verkiesbaar gesteld toch
Antilliaanse tijden en verplicht Kezen..quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ohh arme Kimquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knip knip
Lekker achter elkaar plakken
Entermaintboek zal er vast een traplift in gooien...quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kan die trap niet eens op en neer. Kantoor, moet dan naar beneden verplaatst worden. Gaat hem niet worden.
I knowquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze heeft het meerdere keren gezegd. Staat een filmpje vanaf de stream in het filmtopic maar toch wil het er niet in.
Is dat zo dat wist ik niet. Zou wel een grap zijnquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zelf. Maar ze is geen manager geweest dus nu ook gewoon verkiesbaar.
Moraima lacht alleen maar en laat anderen het werk doenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Geschikt voor manager dus...quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima lacht alleen maar en laat anderen het werk doen
Gaat ook niet gebeuren. Esther nu die geen traplift nodig heeft maar er vanzelf af gaat donderenquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima lacht alleen maar en laat anderen het werk doen
Ik denk wel dat er dan heel wat af gelachen wordtquote:
Nee was half jaar feestquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was na dat feestje waarin Jeff Wendy naar bed bracht en Kim dacht dat Jeff bij Wendy na bed zou kruipen. Was dat na de trash party?
Kim was niet echt een spraakmaker toch?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot nu hoor.. er is geen zak meer aan.. Kim is pleitte en de rest doet spelletjes
Ik heb het ‘live’ ( bijna) gezienquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TuurlijkKijk anders het filmpje in het filmpjestopic ook even.
Behalve door JW dan...quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er dan heel wat af gelachen wordt
quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Entermaintboek zal er vast een traplift in gooien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |