abonnement Unibet Coolblue
pi_208628281
quote:
14s.gif Op zondag 2 april 2023 11:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]
ah helder

gelukkig niet nodig

(lol)
Lucky bastard :P
  zondag 2 april 2023 @ 16:57:45 #52
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208632861
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 10:55 schreef Intint het volgende:

[..]
Daar heb je finasteride voor.
Moet je niet willen.
soooo, da's mooi!
pi_208633439
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 16:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Moet je niet willen.
Waarom zou je dat niet moeten willen als je je haar wil behouden?
  zondag 2 april 2023 @ 18:28:22 #54
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_208633771
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 18:01 schreef Intint het volgende:

[..]
Waarom zou je dat niet moeten willen als je je haar wil behouden?
krijg je je lul niet meer omhoog

wat kost dat dan gemiddeld zo'n haartransplantatie?
pi_208633833
Bij vrouwen is een volle bos haar wel aantrekkelijk, maar bij mannen kan het me echt niet minder boeien. Ik zou het zelf dus niet doen.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208633926
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 18:28 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
krijg je je lul niet meer omhoog

wat kost dat dan gemiddeld zo'n haartransplantatie?
Dat gebeurt slechts in 2-3% van de gevallen en mocht dat bij je gebeuren kun je nog altijd besluiten de dosis te verlagen of er helemaal mee kappen. Liever 2% kans op een wat lagere seksdrive dan 100% zeker zijn dat ik kaal zou worden maar dat is mijn mening.
  zondag 2 april 2023 @ 18:51:39 #57
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208634007
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 18:01 schreef Intint het volgende:

[..]
Waarom zou je dat niet moeten willen als je je haar wil behouden?
Waarom zo wanhopig vasthouden aan iets dat voorbij gaat?
soooo, da's mooi!
pi_208634082
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waarom zo wanhopig vasthouden aan iets dat voorbij gaat?
Als jij kon kiezen tussen haar hebben en geen haar hebben; wat zou je dan kiezen?
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 19:02:06 #59
441859 crew  Lenny77
pi_208634118
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waarom zo wanhopig vasthouden aan iets dat voorbij gaat?
Hangt er ook wel erg vanaf wanneer dat punt begint. Iemand die 40+ is zal er waarschijnlijk minder problemen mee hebben dan een begin twintiger.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 2 april 2023 @ 19:15:33 #60
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208634216
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 18:59 schreef Intint het volgende:

[..]
Als jij kon kiezen tussen haar hebben en geen haar hebben; wat zou je dan kiezen?
Ik ben niet kalend, dus ik kies uiteraard voor haar. Mocht ik kalend worden, dan gaat het er echt af. Wil mijzelf niet kwellen met het idee dat ik alsmaar transplantaties zou moeten ondergaan of medicijnen moet slikken puur om mijn hoofdhaar te kunnen behouden.
soooo, da's mooi!
  zondag 2 april 2023 @ 19:16:25 #61
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208634229
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hangt er ook wel erg vanaf wanneer dat punt begint. Iemand die 40+ is zal er waarschijnlijk minder problemen mee hebben dan een begin twintiger.
Voor een tiener of twintiger zou ik het begrijpen. Bij een veertiger zou ik het wat sneu vinden, maar dat beslissen ze uiteraard zelf.
soooo, da's mooi!
pi_208634409
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik ben niet kalend, dus ik kies uiteraard voor haar. Mocht ik kalend worden, dan gaat het er echt af. Wil mijzelf niet kwellen met het idee dat ik alsmaar transplantaties zou moeten ondergaan of medicijnen moet slikken puur om mijn hoofdhaar te kunnen behouden.
het zijn niet alsmaar transplantaties, 1 is vaak al voldoende :)

En het leven eindigt niet als je 40 bent hoor, dus niks sneu aan. Maargoed, je mag je mening daarover hebben (en nee, ik ben niet 40 jaar of ouder)
  zondag 2 april 2023 @ 19:37:07 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208634414
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:36 schreef Malavita het volgende:

[..]
het zijn niet alsmaar transplantaties, 1 is vaak al voldoende :)

En het leven eindigt niet als je 40 bent hoor, dus niks sneu aan. Maargoed, je mag je mening daarover hebben (en nee, ik ben niet 40 jaar of ouder)
Hoe oud ben je zelf dan?
soooo, da's mooi!
pi_208634447
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hoe oud ben je zelf dan?
nu 38, maar toen ik het onderging was ik 34. Toen ik er over na ging denken 29. Heeft echt ff geduurd voor ik de stap wilde maken.

Ik ben me ervan bewust dat het ook aan mijn zelfbeeld lag/ligt hoor, genoeg mensen die het er wel gewoon afhalen zonder problemen. Maar voor mij een beste beslissing en ik voel me er jonger door en anderen schatten mij ook jonger in dan eerst :D doet me goed
  zondag 2 april 2023 @ 19:42:32 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208634460
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:

[..]
nu 38, maar toen ik het onderging was ik 34. Toen ik er over na ging denken 29. Heeft echt ff geduurd voor ik de stap wilde maken.

Ik ben me ervan bewust dat het ook aan mijn zelfbeeld lag/ligt hoor, genoeg mensen die het er wel gewoon afhalen zonder problemen. Maar voor mij een beste beslissing en ik voel me er jonger door en anderen schatten mij ook jonger in dan eerst :D doet me goed
Nou, mooi toch? Zolang je er maar zelf blij mee bent. :)
soooo, da's mooi!
pi_208634471
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nou, mooi toch? Zolang je er maar zelf blij mee bent. :)
zeker! :)
  vrijdag 7 april 2023 @ 20:54:21 #67
402274 Cruzinats
prijs de Heer
pi_208697625
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 18:42 schreef Intint het volgende:

[..]
Dat gebeurt slechts in 2-3% van de gevallen en mocht dat bij je gebeuren kun je nog altijd besluiten de dosis te verlagen of er helemaal mee kappen. Liever 2% kans op een wat lagere seksdrive dan 100% zeker zijn dat ik kaal zou worden maar dat is mijn mening.
Je wil niet je hele leven aan de medicatie zitten terwijl je niet ziek bent en je wil ook niet fucken met je hormonen op die leeftijd.
pi_208700282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 20:54 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Je wil niet je hele leven aan de medicatie zitten terwijl je niet ziek bent en je wil ook niet fucken met je hormonen op die leeftijd.
Je wilt… Iedereen moet vooral zelf bepalen ze willen en wat niet.

Daarnaast is bovenstaande nogal kortzichtig. Medicatie is niet per se slecht voor je puur doordat het medicatie is. Als ik kon kiezen tussen een paar keer per week veilig pilletje pakken een jong kaal worden wist ik het wel. Daarnaast is finasteride gewoon veilig om te gebruiken na je puberteit. Moeten vrouwen dan ook maar allemaal stoppen met de pil omdat het een hormonaal effect heeft?
  Moderator zaterdag 8 april 2023 @ 10:45:06 #69
441859 crew  Lenny77
pi_208701835
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 20:54 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Je wil niet je hele leven aan de medicatie zitten terwijl je niet ziek bent en je wil ook niet fucken met je hormonen op die leeftijd.
Zoals de vorige post idd al zegt: alle vrouwen dan maar van de pil af?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 8 april 2023 @ 16:30:23 #70
402274 Cruzinats
prijs de Heer
pi_208704253
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 10:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zoals de vorige post idd al zegt: alle vrouwen dan maar van de pil af?
Nemen vrouwen de pil omdat ze anders kaal worden? :z

Nee? Wat is dit dan voor domme vergelijking? Of zou je graag willen dat mannen een druk vanuit de maatschappij ervaren om pilletjes tegen kaalheid te nemen net zoals veel vrouwen dat ervaren met gebruik van de pil?
pi_208704500
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 16:30 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Nemen vrouwen de pil omdat ze anders kaal worden? :z

Nee? Wat is dit dan voor domme vergelijking? Of zou je graag willen dat mannen een druk vanuit de maatschappij ervaren om pilletjes tegen kaalheid te nemen net zoals veel vrouwen dat ervaren met gebruik van de pil?
Daar gaat het niet om. Puur doordat jij het verband niet ziet maakt dit nog geen domme vergelijking. Jij bracht nogal stellig dat het hormonale medicatie innemen iets is dat je niet moet willen. Alsof dat iets is dat bij voorbaat al slecht is. De besbetreffende user die je quote (en ik zelf) laten alleen zien dat het nogal kortzichtig is om alle hormonale medicamenten als bij voorbaat slecht af te schilderen en dat is gelukt want ook jij maakt onderscheid tussen anti-conceptie en een middel tegen kaalheid.

Daarnaast ligt er druk vanuit de maatschappij op mannen om er goed uit te zien en zeker als jonge man val je voor veel vrouwen al direct af als je geen haar hebt.
  zaterdag 8 april 2023 @ 18:48:18 #72
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208705712
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 01:13 schreef Intint het volgende:

[..]
Je wilt… Iedereen moet vooral zelf bepalen ze willen en wat niet.

Daarnaast is bovenstaande nogal kortzichtig. Medicatie is niet per se slecht voor je puur doordat het medicatie is. Als ik kon kiezen tussen een paar keer per week veilig pilletje pakken een jong kaal worden wist ik het wel. Daarnaast is finasteride gewoon veilig om te gebruiken na je puberteit. Moeten vrouwen dan ook maar allemaal stoppen met de pil omdat het een hormonaal effect heeft?
Als het geen negatieve effecten op de hormonen zou hebben, dan zou ik er ook voor kiezen.
soooo, da's mooi!
pi_208706074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Als het geen negatieve effecten op de hormonen zou hebben, dan zou ik er ook voor kiezen.
Definieer negatieve effecten?
pi_208706107
Ik als man snap het wel, dit omdat het een stuk van je eigen identiteit is.. Ik kan mijzelf niet kaal voorstellen en weet dat ook mijn vader steeds dunner haar krijgt, en op bepaalde plekken zelf kaal is geworden. Dat zal mij ook overkomen.

Maar als ik het geld er voor (over) had dan zou ik zeker een 'gerard joling' doen, en m'n haarbos weer voorzien van nieuwe jonge haartjes... want ja, ik vind m'n koppie met haar toch wel echt super fijn.

:)
Just say hi!
  Vis een optie? zaterdag 8 april 2023 @ 21:03:59 #75
70532 loveli
N
pi_208707206
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 10:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zoals de vorige post idd al zegt: alle vrouwen dan maar van de pil af?
Voor de meeste vrouwen zou dat best goed zijn. Dat spul heeft best effect.

En wat betreft haartransplantatie, de meeste mannen in mijn (werk)omgeving die het gedaan hebben, hadden beter iets aan hun persoonlijkheid kunnen doen dan aan hun haar.
crap in = crap out
  zondag 9 april 2023 @ 10:34:13 #76
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_208712731
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 19:31 schreef Intint het volgende:

[..]
Definieer negatieve effecten?
Dat het de hormoonaanmaak zou beïnvloeden of zelfs zou verminderen.
soooo, da's mooi!
  zondag 9 april 2023 @ 11:52:18 #77
402274 Cruzinats
prijs de Heer
pi_208713426
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 16:52 schreef Intint het volgende:

[..]
Daar gaat het niet om. Puur doordat jij het verband niet ziet maakt dit nog geen domme vergelijking. Jij bracht nogal stellig dat het hormonale medicatie innemen iets is dat je niet moet willen. Alsof dat iets is dat bij voorbaat al slecht is. De besbetreffende user die je quote (en ik zelf) laten alleen zien dat het nogal kortzichtig is om alle hormonale medicamenten als bij voorbaat slecht af te schilderen en dat is gelukt want ook jij maakt onderscheid tussen anti-conceptie en een middel tegen kaalheid.

Daarnaast ligt er druk vanuit de maatschappij op mannen om er goed uit te zien en zeker als jonge man val je voor veel vrouwen al direct af als je geen haar hebt.
Het gebruik van de pil daalt al jaren en veel jonge vrouwen kiezen voor anticonceptie die geen invloed heeft op de hormonen. Verder is het nog altijd appels met peren vergelijken, vrouwen gebruiken geen anticonceptie zodat ze meer in de smaak vallen bij mannen, volgens mij denk jij van wel.

Volgens jou ligt er druk vanuit de maatschappij op mannen om er goed uit te zien. De helft van alle volwassen mannen heeft overgewicht dus dat zal ook wel meevallen. Mijn tip aan jonge mannen die kaal worden: geen pilletjes slikken die je mannelijkheid naar de knoppen helpen, in plaats daarvan gewoon keihard in de gym trainen, een paar dikke tattoo's nemen en de man worden waar vrouwen over fantaseren ipv de man waarvoor vrouwen settlen.
pi_208714737
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef Cruzinats het volgende:
Volgens jou ligt er druk vanuit de maatschappij op mannen om er goed uit te zien. De helft van alle volwassen mannen heeft overgewicht dus dat zal ook wel meevallen.
Wat is dit nou weer voor een slecht argument? De helft van de vrouwen heeft ook overgewicht dus het zal ook wel meevallend at er druk ligt op vrouwen om er goed uit te zien? Het aantal mannen dat cosmetische ingrepen ondergaat stijgt juist sterk , alsook de prevalentie van BDD onder mannen.

quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef Cruzinats het volgende:

Het gebruik van de pil daalt al jaren en veel jonge vrouwen kiezen voor anticonceptie die geen invloed heeft op de hormonen.
Je maakt het wel erg makkelijk om nu je eigen kromme redenatie tegen je te gebruiken. Het gebruik van de pil neemt af dus het zal wel meevallen met de eerder door jou aangegeven maatschappelijke druk op vrouwen om de pil te gebruiken. Het gebruik van de pil neemt af omdat er steeds meer/betere alternatieven zijn en er steeds meer peer reviewed onderzoek opduikt dat de risico's van de pil bevestigd. Bij kaalheid is er geen fatsoenlijk alternatief behalve finasteride en is er geen enkel betrouwbaar onderzoek dat aantoont dat finasteride een gevaarlijk medicijn is.

quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef Cruzinats het volgende:
Verder is het nog altijd appels met peren vergelijken, vrouwen gebruiken geen anticonceptie zodat ze meer in de smaak vallen bij mannen, volgens mij denk jij van wel.
Nee. Dat denk ik niet dus leg me geen woorden in de mond. Ik denk dat jij het idee achter een analogie niet helemaal begrijpt. Jij gaf aan dat je niet met je hormonen wil rommelen, alsof dat iets is dat bij voorbaat al slecht is. Ik gaf aan dat dat iets gecompiceerder ligt en gebruikte het voorbeeld van de pil als voorbeeld hiervan.

quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef Cruzinats het volgende:
Mijn tip aan jonge mannen die kaal worden: geen pilletjes slikken die je mannelijkheid naar de knoppen helpen
Bron?

quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef Cruzinats het volgende:
in plaats daarvan gewoon keihard in de gym trainen
Doe ik al

quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef Cruzinats het volgende:
een paar dikke tattoo's nemen
Heb ik al. Daarnaast zit niet elke man op dikke tattoo's te wachten en vinden veel vrouwen dit ook zeker niet aantrekkelijk

quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 11:52 schreef Cruzinats het volgende:
en de man worden waar vrouwen over fantaseren ipv de man waarvoor vrouwen settlen.
Tuurlijk joh. Vrouwen willen allemaal een kale gespierde man met tattoo's. Pak eens een willekeurig lijstje erbij met de mannen die het meest aantrekkelijk gevonden worden. Henry Cavill, Brad Pitt, Jason Momoa, George Clooney, Kit Harrington, Hugh Jackman etc. Allemaal mannnen met een volle kop haar die allemaal een stuk minder populair zouden zijn als ze kaal zouden zijn. Een paar tattoo's compenseren echt geen goede bos haar. In bepaalde socio-economische kringen misschien, maar van dat soort vrouwen moet je ook maar houden zullen we maar zeggen.
  Vis een optie? zondag 9 april 2023 @ 14:32:19 #79
70532 loveli
N
pi_208714805
The Rock?
crap in = crap out
pi_208714870
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 14:32 schreef loveli het volgende:
The Rock?
Ik heb nog nooit een vrouw The Rock horen noemen als een van de mooiste mannen. Ze zullen er vast wel zijn hoor maar over het algemeen zullen de mannen die ik noemde het altijd beter doen. Er zullen misschien her en der wat uitzonderingen zijn die enigszins leuk kunnen meekomen maar that's it. Daarnaast is het als donkere man sowieso makkelijker om er beter uit te zien met een kaal hoofd en ironisch genoeg heeft The Rock ook hormonale drugs nodig om het uiterlijk te hebben dat hij heeft.
  zondag 9 april 2023 @ 17:22:06 #81
402274 Cruzinats
prijs de Heer
pi_208716928
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 14:25 schreef Intint het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor een slecht argument? De helft van de vrouwen heeft ook overgewicht dus het zal ook wel meevallend at er druk ligt op vrouwen om er goed uit te zien? Het aantal mannen dat cosmetische ingrepen ondergaat stijgt juist sterk , alsook de prevalentie van BDD onder mannen.
[..]
Je maakt het wel erg makkelijk om nu je eigen kromme redenatie tegen je te gebruiken. Het gebruik van de pil neemt af dus het zal wel meevallen met de eerder door jou aangegeven maatschappelijke druk op vrouwen om de pil te gebruiken. Het gebruik van de pil neemt af omdat er steeds meer/betere alternatieven zijn en er steeds meer peer reviewed onderzoek opduikt dat de risico's van de pil bevestigd. Bij kaalheid is er geen fatsoenlijk alternatief behalve finasteride en is er geen enkel betrouwbaar onderzoek dat aantoont dat finasteride een gevaarlijk medicijn is.
[..]
Nee. Dat denk ik niet dus leg me geen woorden in de mond. Ik denk dat jij het idee achter een analogie niet helemaal begrijpt. Jij gaf aan dat je niet met je hormonen wil rommelen, alsof dat iets is dat bij voorbaat al slecht is. Ik gaf aan dat dat iets gecompiceerder ligt en gebruikte het voorbeeld van de pil als voorbeeld hiervan.
[..]
Bron?
[..]
Doe ik al
[..]
Heb ik al. Daarnaast zit niet elke man op dikke tattoo's te wachten en vinden veel vrouwen dit ook zeker niet aantrekkelijk
[..]
Tuurlijk joh. Vrouwen willen allemaal een kale gespierde man met tattoo's. Pak eens een willekeurig lijstje erbij met de mannen die het meest aantrekkelijk gevonden worden. Henry Cavill, Brad Pitt, Jason Momoa, George Clooney, Kit Harrington, Hugh Jackman etc. Allemaal mannnen met een volle kop haar die allemaal een stuk minder populair zouden zijn als ze kaal zouden zijn. Een paar tattoo's compenseren echt geen goede bos haar. In bepaalde socio-economische kringen misschien, maar van dat soort vrouwen moet je ook maar houden zullen we maar zeggen.
George Clooney? Hugh Jackman? Brad Pitt? In welk jaar leven we?

het zijn vaak mannen van rond de twintig die te maken krijgen met haaruitval. Ik krijg niet het idee dat jij tot die leeftijdsgroep behoort. Mijn vraag dus, waarom loop jij jonge mannen te groomen om medicatie te slikken waarvan bekend is dat het permant de hormoonspiegel kan beinvloeden?

Finasteride voorkomt dat testosteron wordt omgezet in dihydrotestosteron (wat ook zorgt voor kaalheid mits je hier aanleg voor hebt). Dihydrotestosteron is eigenlijk testosteron on steriods en zorgt juist voor je mannelijkheid incl. bijkomende geilheid. Daarnaast wil je geen overmaat aan testosteron in je lichaam omdat dit omgezet wordt in oestrogeen. Veel vrij testosteron in het lichaam (uit onderzoek is gebleken dat mensen die finasteride veel vrij testosteron in het lichaam hebben) is leuk, maar je kan er geen f*ck mee, sterker nog als het wordt omgezet naar oestrogeen ben je uiteindelijk het gekrompen l*lletje.

Verder krijg ik het idee dat je een trol bent dus bij deze, mijn laatste reactie op jou. En iedereen die dit topic leest kan een simpele google search op finasteride en dan de juiste afweging maken, maar we gaan geen leugens hier verkondigen dat er geen ernstige risico's aan verbonden zitten. :R
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')