Joh.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als hij wil gaan, dan gaat hij, ze kunnen hem niet tegen zijn wil vasthouden
Eigenlijk zou Kim moeten vertellen dat ze de relatie wilde stopzetten maar het niet durfde in de loods. Straks vertrekt Jeff voor haar en dan is het uit.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft geen zin meer om daar te zijn, hij wil met Kim mee
Nou dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft geen zin meer om daar te zijn, hij wil met Kim mee
Wat is dit in godsnaamquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het lukt amper.. maar ook Zoewie lijkt iets van huilen te faken
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze eerder denkt van help mijn wimpers zijn te zwaar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het lukt amper.. maar ook Zoewie lijkt iets van huilen te faken
[ afbeelding ]
Isaac en Kim.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:12 schreef xsaskiax het volgende:
Het schiet me ineens te binnen dat Kim het vorige week had over de ex die ze nog wilde zien als ze weer buiten was.... mag hopen dat dat niets wordt, want ze was er nog steeds lyrisch over, hoewel ze dacht dat hij in Den Haag woonde (was Den Bosch), zijn achternaam niet meer wist e.d.
Het klinkt misschien raar, maar ik vind het voor Jeffrey bijna nog erger dan voor Kim, de machteloosheid bij hem, het zeggen dat hij nog nooit zoveel van iemand gehouden heeft.... hij lijkt me in staat om zich weg te laten stemmen (hoewel dit met een week waarschijnlijk weer over is), nu zit hij er echt helemaal doorheen en zal hij zijn 'vrienden' daar hard nodig hebben....... maar ja...... wie/wat zijn echte vrienden??????
Ik denk dat onder die grote mond van Jeff een heel klein hartje zit en hij veel gevoeliger is dan Martin.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Nou ja, Kim kan altijd nog een drama brief schrijven aan de Febo net zoals Mexx gedaan heeft, en dan gaat ie wel hoor. Tot die tijd moet hij lekker daar blijven. Als Martin het lukt, lukt Jeff het helemaal!
Zoehiequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tranen persen en hopen dat de foundation niet doorloopt?
Gevoelig kutventjequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat onder die grote mond van Jeff een heel klein hartje zit en hij veel gevoeliger is dan Martin.
Ik denk dat het geen wedstrijd is wie er gevoeliger is. Voor iemand die zo gevoelig is.....kan hij ook heel harteloos zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat onder die grote mond van Jeff een heel klein hartje zit en hij veel gevoeliger is dan Martin.
Eerst een peuk. Teringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |