Misselijk van hemquote:
Jij geniet hiervan?quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
En het is pas Woensdag.. wat een geweldige week
Als je een goeie band hebt met je vader blijf je voor je vader moeder en zus. Dan Jaa niet zo belangrijkquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat, maar zusje heeft ook een moeder. En Kim had geen goede band met vader, dus gaat er alleen uit voor dr zusje, zo lijkt het.
Isaac is nu al weer bezig te stoken. Hij geniet er zelf waarschijnlijk het meest van.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misselijk van hem
Ik heb echt nog iemand zien genieten
Die blijft wel, Isaac sleept hem er wel doorheen. Die is daar goed in.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier denk ik dat ook. Ik snap dat ook heel goed, omdat je er gewoon wil zijn voor je meisje
die vent heeft geen empathiequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is nu al weer bezig te stoken. Hij geniet er zelf waarschijnlijk het meest van.
0,0quote:
Hij ziet meer dan onsquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misselijk van hem
Ik heb echt nog iemand zien genieten
Gewoon vies van hem om dit hiervoor te gebruikenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is nu al weer bezig te stoken. Hij geniet er zelf waarschijnlijk het meest van.
Dat kan niet want dan is dit programma al klaar voordat het al op het nieuwe uitzendtijdstip wordt uitgezonden. Hij is veel te belangrijk voor daar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft geen zin meer om daar te zijn, hij wil met Kim mee
Als hij wil gaan, dan gaat hij, ze kunnen hem niet tegen zijn wil vasthoudenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan is dit programma al klaar voordat het al op het nieuwe uitzendtijdstip wordt uitgezonden. Hij is veel te belangrijk voor daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |