nee wat dou mexx ook om martin te zien mocht ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:49 schreef Silves het volgende:
Ze mag schijnt 24 u weg gaan en terug komen?
Okay dat wist ik niet. Heel rare regel.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:51 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Heel in het begin is dat al is te sprake gekomen
Ze doet het voor haar zus.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
Aah haar vader wil de strijd opgeven
Jawel hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee wat dou mexx ook om martin te zien mocht ook niet
sorry hoe erg ik het ook vind voor kim eruit is eruit blijvenquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
Toestemming aan de groep voor een paar uur naar huis
Yep.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hoor
48 uur zelfs dacht ik
quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry hoer erg ik het ook vind van haar vader , eruit is eruit blijven
nee mexx vertelde nog in yt filmpjequote:Op woensdag 29 maart 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hoor
48 uur zelfs dacht ik
Maar dan nog.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo sneu, dit is echt vreselijk! Ze was er op voorbereid, ze wist dat dit moment zou komen
Mexx had een rode kaart en dreigde met dingen waardoor de FEBO heeft besloten matin naar huis te laten gaanquote:
en ik begrijp ook dat ze nu niet weet van hoe of wat, ze wil duidelijkheidquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
Aah haar vader wil de strijd opgeven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |