Natuurlijk heeft hij gelijk. Maar dit hoort wel bij het spel.quote:
Nou ja dat dusquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Als het hem niet uitmaakt, waarom maakt hij er zich dan zo druk om
Ik denk dat er maandag een eliminatie komtquote:
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die is nog steeds verbolgen dat hij destijds niet is gekozen. Rancuneuze zeikert..
Kan maar managersgedoe is volgende week woensdagquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat er maandag een eliminatie komt
Precies ditquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die is nog steeds verbolgen dat hij destijds niet is gekozen. Rancuneuze zeikert..
Daarom denk ik, dat er maandag, want dan is Ruppie nog manager er een eliminatie komt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan maar managersgedoe is volgende week woensdag
Oh ....quote:
Het was vorige maand ook de maandag voor de managerswissel.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan maar managersgedoe is volgende week woensdag
Alleen als ze Jeff een maand opsluiten want dit wordt gegarandeerd oorlog tussen die twee.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Na de pitches, vind ik Kim de beste optie en laat het haar mee eens doen. Esther
Benieuwd hoe ze daar dan op gaat reagerenquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:18 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen als ze Jeff een maand opsluiten want dit wordt gegarandeerd oorlog tussen die twee.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:21 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Erik is fucking slim. Niemand gaat hem daar boven nu neerzetten, want hij gaat dat allemaal echt doen, echt slim"
Hij wil dat Esther het word, dan heeft hij inspraak.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh JW heeft ook echt geen gevoel voor humor en begrijpt het spel niet. Vond het een geweldige actie van Moraima om zich zogenaamd verkiesbaar te stellen
quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij wil dat Esther het word, dan heeft hij inspraak.
Maar dat durven ze nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:27 schreef pingu66 het volgende:
Zeg dan Erik en JW dan jullie Rupi een rover vinden....
JW is de dood dat hij eerder wordt gestuurd dan Mory ,.egotripperquote:Op woensdag 29 maart 2023 15:28 schreef mangalie het volgende:
JW dat denigrerende gedoe tegenover Moirama, dat ze niks kan bla bla bla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |