Stop mentioning herquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 650 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟩⬛🟩
🟨⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 446 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:speedfight @:vrijgevochten
Ik ken nog wel een goed boek van Hella Haasse. Misschien is dat iets voor je.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je verdomme die biografie van Mark Lanegan nou gelezen? Hij is inmiddels niet meer onder ons, dus het moment is wel aangebroken.
User @Speedfight speelt nog steeds graag een stevig potje Woordle naar mijn weten.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stop mentioning her
Uit protest doe ik vandaag niet de woordle
Je moeder ookquote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:Speedfight speelt nog steeds graag een stevig potje Woordle naar mijn weten.
Goeiemorgen. Gaat goed. Net een briljant topic geopend.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 06:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Latertje Herm. Gaat weer goed met je?
🤣🤣quote:
Yo broquote:
Welkom op het internetquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Stop mentioning her
Uit protest doe ik vandaag niet de woordle
quote:
Ha ha ha. Heerlijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:26 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Want jij hebt goede humor...![]()
Sneu mannetje.
Met een 5.4 kan je het wel schudden bij de Big 4quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Resultaten van vakken vorige blok gekregen.
8.3
5.4
quote:
Het mooie van John Peel is dat ie een voorloper in ales was. Zelfs techno begon bij hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zag een tijd terug een John Peel-show hier van jou voorbij komen die begon met deze banger van Morganistic, een vergeten zijproject van all-time technohero Luke Slater.
wiequote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooie van John Peel is dat ie een voorloper in ales was. Zelfs techno begon bij hem.
Dat laatste betwijfel ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooie van John Peel is dat ie een voorloper in ales was. Zelfs techno begon bij hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |