Laatst Mulholland Drive nog een keer gekeken, die ken jij ook. Dat is echt een topfilm.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Visueel schitterend, maar doe mij Lynch z'n versie maar
Heb ik gecheckt ja, ben voorzichtig optimistischquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/app/1605220/Dune_Spice_Wars/
Die heb ik volgens mij met een maatje van me gekeken, heb sowieso veel van zijn werk gezien, genotquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laatst Mulholland Drive nog een keer gekeken, die ken jij ook. Dat is echt een topfilm.
De Coen brothers en David Lynch zijn samen met Kubrick en Hitchkock het ultieme.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Laatst Mulholland Drive nog een keer gekeken, die ken jij ook. Dat is echt een topfilm.
Ik kan dat lastig beoordelen want ik vond Ace Ventura Pet Detective ook een goede film, daarom doe ik nooit aan dit soort discussies mee.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Coen brothers en David Lynch zijn samen met Kubrick en Hitchkock het ultieme.
Welke discussiequote:Op donderdag 30 maart 2023 21:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kan dat lastig beoordelen want ik vond Ace Ventura Pet Detective ook een goede film, daarom doe ik nooit aan dit soort discussies mee.
Heb je verdomme die biografie van Mark Lanegan nou gelezen? Hij is inmiddels niet meer onder ons, dus het moment is wel aangebroken.quote:
Verslonden en genoten. Jammer dat-ie zelf de briljante albums van de Screaming Trees niet geweldig vindt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb je verdomme die biografie van Mark Lanegan nou gelezen? Hij is inmiddels niet meer onder ons, dus het moment is wel aangebroken.
Ach, zo kan ik weer genieten van Kindergarten Cop wanneer ik er een paar achter de kiezen heb. Zelfs "Little Nicky" is dan leukquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kan dat lastig beoordelen want ik vond Ace Ventura Pet Detective ook een goede film, daarom doe ik nooit aan dit soort discussies mee.
Heb je iets met kleine kinderenquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, zo kan ik weer genieten van Kindergarten Cop wanneer ik er een paar achter de kiezen heb. Zelfs "Little Nicky" is dan leuk
Poar neem'n.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, zo kan ik weer genieten van Kindergarten Cop wanneer ik er een paar achter de kiezen heb. Zelfs "Little Nicky" is dan leuk
Neequote:
quote:
ah, die kende ik dan weer nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht aan deze https://store.steampowered.com/app/1172710/Dune_Awakening/
@:aTypisch
Ik haat de monarchiequote:Op donderdag 30 maart 2023 19:12 schreef KingRoland het volgende:
zijn jullie al klaar voor koningsdag in jullie stad? @:erasmus @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer
Netjes maatquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:28 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 649 4/6
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟨🟩⬜⬜
🟨🟨🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 445 4/6
🟩⬜⬜⬜🟨🟨
🟩🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:AFCNiels @:Wereldgozer @:Oriente @:Sked
HA! Hahahahahhaa!
heb ik ookquote:
Insomnia is aan het rentenieren in Polen. Haat alles wat uit het westen komt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb ik ook
maar stiekem zijn het een van de weinige (overheids)instanties die stiekem dat de EuropaAids nog sneller komt
had @:insomniagod toch gelijk
?quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:55 schreef aTypisch het volgende:
die stiekem dat de EuropaAids nog sneller komt
M'n Mudhoney topic in old punks loopt als een tierelier.quote:
Latertje Herm. Gaat weer goed met je?quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n Mudhoney topic in old punks loopt als een tierelier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |