Als er in die week een eliminatie was geweest was Martin toen al naar huisquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tegen anderen zei ze altijd ik vertrouw hem voor geen meter.
Nee nee,over een halfuur speeches.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:30 schreef Tascha071 het volgende:
Kom op nu ff een zoemer! De sfeer is er goed naar.
Ja en vooral aan het schoonpraten en eigen schouderklopjes geven aan zichzelfquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
Zo even een halfuurtje niet gekeken, is babs nog steeds aan het lullen.
Erik , JW weg, Esther weg, Jappie wegquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Ik voorzie een samen smelting na de elimin atie om de oudjes eruit te stemmen ( deze eliminatie Erik eruit)
En tokkie Zoë zal wel weer een gele kaart krijgen een dezer dagen door ern ruzie met Wanda en of Jappie
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:33 schreef pingu66 het volgende:
Ik voorzie een samen smelting na de elimin atie om de oudjes eruit te stemmen ( deze eliminatie Erik eruit)
En tokkie Zoë zal wel weer een gele kaart krijgen een dezer dagen door ern ruzie met Wanda en of Jappie
Wanda is veel sterker in de discussiequote:
Nog geen 5 minuten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Mijn beste vriend zit nu thuis zegt Babette. Is dat diezelfde vriend, die ze een dag later al een mes in de rug stak
Je kunt het gewoon afdoen met, iedereen hier roddelt, het is 1 grote achterklap.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vooral aan het schoonpraten en eigen schouderklopjes geven aan zichzelf
Wilde het nog redelijk houden voor Babettequote:
hoe kan ze hem een mes in de rug steken als hij al naar huis is?quote:
Daar ben ik heel straight en real in.Hij was nog niet de poort uit en ze was al bij Isaac.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wilde het nog redelijk houden voor Babette
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
hoe kan ze hem een mes in de rug steken als hij al naar huis is?
hij kan er toch geen nadeel meer van ondervinden dus waarom zouden ze zich aan afspraken moeten houden?
Je liegtquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik heel straight en real in.Hij was nog niet de poort uit en ze was al bij Isaac.
Het word steeds grappigerquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:38 schreef Harry het volgende:
Babette praat NOOIT over eliminaties......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |