Ze wil graag dat Wanda haar gelijk de kans geeft alles te ontkennenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:04 schreef mootie het volgende:
Wat willen ze nou van Wanda. Die heeft gehoord op de podcast dat ze haar op de stip willen zetten, dat ze op Bern geilt, dat ze irritant is.
Het slaat echt nergens opquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:05 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En dan verontwaardigd zijn dat Wanda niet naar ze toe is gekomen. Omgekeerde wereld.
Ik snap hier echt niks van. Serieus niet.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:05 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En dan verontwaardigd zijn dat Wanda niet naar ze toe is gekomen. Omgekeerde wereld.
Ik zie Wendy niet kijven.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niks van. Serieus niet.
Ik geloof wel dat Babette in haar eigen klets gelooft trouwens. Maar daar schort gewoon heel veel aan.
Vind dit ook vies, staan ze met zijn drietjes tegen Wanda te kijven.
Doet het juist heel netjes.quote:
jeffrey :xquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:08 schreef pingu66 het volgende:
Noem 1 iemand in de loods die altijd eerlijk is.....
Wanda is toch op Bep der kamer?quote:
quote:
Wie is Vp?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:08 schreef Silves het volgende:
Zo komt alweer de ware aard van Jw en Vp uit..zelfs wanda is het er mee eens..
Het gaat er vooral om dat je dan niet het hardste moet schreeuwen dat je het wel bentquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:08 schreef pingu66 het volgende:
Noem 1 iemand in de loods die altijd eerlijk is.....
Dat hebben ze zelf niet eens door denk ik,quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:10 schreef mootie het volgende:
En dan even terugdenken aan wat zoe, bep en wendy allemaal voor rottigheid spuwden gisteren en vandaag.
Ze is zooooooooooo goed en het lult en ratelt maar doorquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette draait de hele situatie om. Het ligt niet aan Babette, echt niet. Babette is goud eerlijk. Hoe durven ze haar aan te vallen. Mevrouw fluister is een eerlijk mens
Babette zit in sales en ze probeert zichzelf een jaar lang te verkopenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette draait de hele situatie om. Het ligt niet aan Babette, echt niet. Babette is goud eerlijk. Hoe durven ze haar aan te vallen. Mevrouw fluister is een eerlijk mens
En er komt alleen maar bull uit. Totaal geen zelfreflectie.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is zooooooooooo goed en het lult en ratelt maar door
Onzettend mee eens!quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
noem hem dan gewoon bij naam.
dat ze in de loods allerlei namen gebruiken is al erg genoeg.
dat dus. ze heeft geluld en is betrapt, dat is eigenlijk alles wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:12 schreef mootie het volgende:
Bep, je hebt geluld, je bent betrapt. Get over yourself.
Je bent niet zo integer, eerlijk, lief, behulpzaam als je zelf denkt. En dat hoeft ook niet.
Waarvan aktequote:Op woensdag 29 maart 2023 12:12 schreef mootie het volgende:
Je bent niet zo integer, eerlijk, lief, behulpzaam als je zelf denkt. En dat hoeft ook niet.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:12 schreef mootie het volgende:
Vies leugenachtig mens is hetquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette zou niet weten, waarom ze op Wanda zou stemmen. Daar ging bijna mijn koffie.
Kan iemand een heiligverklaring aanvragen?quote:Op woensdag 29 maart 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik met mijn goede gedrag, dat vind ik straight
Ja ze is zo goed ze heeft die en die en die geholpen maar die en die ook de grond ingetrapt met haar geroddelquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik met mijn goede gedrag, dat vind ik straight
Iemand iemand verplichten om iets te zeggenquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:15 schreef mootie het volgende:
Het wordt wel een drukke boel als iedereen constant iedereen informeren moet over alles wat ze over iemand horen. Ongeacht of ze in hetzelfde kamp zitten of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |