En die DENKERS hebben al 3 keer hun goed doordachte plan in het water zien vallenquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
whahahaha JW: WIJ zijn denkers!! de anderen zoals Moraima hollen overal achteraan..... IK heb Babette niet uitgekozen
Erik: ik ook nietttttttt
JW: onze kant zijn allemaal denkers, de andere kant zijn allemaal schaapjes!!
Erik heeft wel ethiekquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
Die teringlijers die stelen eruit... Rupie, Imadiedie, Moira... Aldus integere Erik
Wow.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
Die teringlijers die stelen eruit... Rupie, Imadiedie, Moira... Aldus integere Erik
Erik is eigenlijk een beetje tegen/bang voor alles wat in zijn ogen niet Nederlands is,heb ik het gevoelquote:
Met het spel?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:43 schreef D. het volgende:
Babette is nog steeds bezig
Ik heb het wel te doen met Wendy en Zoe, die geloven nog in haar
Weer met die wijsvinger..deed hij ook bij Mexx en Babs..quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
JW op dreef
de man met ervaring[ afbeelding ]
hij heeft wel gelijk. En dit is al gaande vanaf het beginquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ja ik klapperde ook met mijn orenquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:45 schreef mootie het volgende:
Eunice heeft ook wel een vreemd beeld, Isaac heeft in het leger gezeten, dus wil hij altijd mensen helpen, heeft voor het land gezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |