Erik mag alleen over gevoel praten met janetquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:32 schreef xsaskiax het volgende:
Wat is er in de kas aan de hand?????
Eunice: we gaan een andere richting nemen....... ze moeten haar een hand geven..... zij weet welke kant ze opgaan... het is een gevoel.....
(oh die stemmmmmmmmm)
Ze heeft net Janet voor de bus gegooid begrijp ik
quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Kim wil ook 'afluisterapparatuur' en gaat dat 'achter' vragen....
eng wijf!quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik mag alleen over gevoel praten met janet
Verder nergens over
Niet over Eunice
Schijnheiltje
Paniekquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:34 schreef mootie het volgende:
Man, wat zijn Zoe en Bep stomvervelend.
Nu zijn Jasper en Wanda ineens het haasje?
Denk ook nog steeds dat het een grap is, maar omdat niet alles op stream te zien was en uh .. febo, hou ik zelf nog de optie open dat geen grap wasquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar iedereen mag toch stemmen alleen weten ze dit niet,toch?
Zijn schaapjes.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
JW
Wij zijn denkers
De andere kant denkt niet na![]()
![]()
Die zijn beide niet in hun eerste leugen gestiktquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:35 schreef xsaskiax het volgende:
oke dan, 'ze' hebben Sasha aangewezen als degene die alles coördineert en die heeft Babette aangewezen zegt Erik!!
Sasha onder de bus
JW: ik heb NOOIT Babette gekozen!!
Als je sect naar de regels kijkt klopt het dat aspirant managers zelf niet mogen stemmen....maar door die hele Rupi-act " ik heb verkeerd gelezen," ben ik gaan twijfelen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ook nog steeds dat het een grap is, maar omdat niet alles op stream te zien was en uh .. febo, hou ik zelf nog de optie open dat geen grap was
En die DENKERS hebben al 3 keer hun goed doordachte plan in het water zien vallenquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
whahahaha JW: WIJ zijn denkers!! de anderen zoals Moraima hollen overal achteraan..... IK heb Babette niet uitgekozen
Erik: ik ook nietttttttt
JW: onze kant zijn allemaal denkers, de andere kant zijn allemaal schaapjes!!
Erik heeft wel ethiekquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
Die teringlijers die stelen eruit... Rupie, Imadiedie, Moira... Aldus integere Erik
Wow.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
Die teringlijers die stelen eruit... Rupie, Imadiedie, Moira... Aldus integere Erik
Erik is eigenlijk een beetje tegen/bang voor alles wat in zijn ogen niet Nederlands is,heb ik het gevoelquote:
Met het spel?quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:43 schreef D. het volgende:
Babette is nog steeds bezig
Ik heb het wel te doen met Wendy en Zoe, die geloven nog in haar
Die krijgt nog een hartverzakkingquote:
Weer met die wijsvinger..deed hij ook bij Mexx en Babs..quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
JW op dreef
de man met ervaring[ afbeelding ]
hij heeft wel gelijk. En dit is al gaande vanaf het beginquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
Ja ik klapperde ook met mijn orenquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:45 schreef mootie het volgende:
Eunice heeft ook wel een vreemd beeld, Isaac heeft in het leger gezeten, dus wil hij altijd mensen helpen, heeft voor het land gezorgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |