Datquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:12 schreef schommelstoel het volgende:
Ga buien alarm app gebruiken en gooi buienradar weg.
Omdat als het nu droog en zonnig is, het over een half uur flink kan gaan plensen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:25 schreef Farenji het volgende:
Als je zelf al kan zien dat het regent waarom heb je dan nog buienradar nodig?
Echt joh.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:22 schreef BertV het volgende:
Ze zouden er klimaatwetenschappers op moeten zetten.
Die voorspellen het over 50 jaar nog goed tot achter de komma.
Ik keek een uurtje geleden en wilde met mijn dochter naar buiten. Ze voorspelden hele ochtend droog, maar de hel barst hier los.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:25 schreef Farenji het volgende:
Als je zelf al kan zien dat het regent waarom heb je dan nog buienradar nodig?
Dochter naar buiten doen, zelf binnen blijvenquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik keek een uurtje geleden en wilde met mijn dochter naar buiten. Ze voorspelden hele ochtend droog, maar de hel barst hier los.
Waar is de tijd gebleven dat kinderen in regenjas in de plassen stonden te springen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dochter naar buiten doen, zelf binnen blijven
Opgelost
quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dochter naar buiten doen, zelf binnen blijven
Opgelost
Jij bent helemaal niet nieuw op Fokquote:Op woensdag 29 maart 2023 12:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Omdat niemand in de toekomst kan kijken?
Over trollen gesproken; hoe is het roosquote:Op woensdag 29 maart 2023 10:04 schreef roos94 het volgende:
De hele ochtend geen neerslag verwacht hier. Staat er.
Het komt met godverdomse bakken uit de lucht
Dit gebeurt dus zo vaak. Waarom? Is buienradar een trollwebsite?
Die generatie is er nog steeds hoor. Roos94 is de uitzondering van suiker die zelf niet naar buiten wil, terwijl haar dochter waarschijnlijk het liefst in de plassen staat te springen, totdat haar lippen blauw zien van de kou.quote:Op woensdag 29 maart 2023 10:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat kinderen in regenjas in de plassen stonden te springen.
Gesmolten suiker generatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |