abonnement Unibet Coolblue
pi_208577940
Jeetje. Een spoor. Poe, errruggggggg
pi_208578003
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2023 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik zag het ook niet. Er werden gewoon statistiekjes gegeven. Als je dan spoor onderscheidt van stations en vervoerders dan vind ik een foto waarbij de spoorrails groot en onder lage hoek zichtbaar zijn geen verkeerde keuze. Het is ook op klein formaat dus dan gaat het niet om het bouwwerk op de achtergrond en dat zie je ook nauwelijks. Als het nou een grote foto is en je weet dat het Auschwitz is dan is het perspectief van die foto om die reden heel sterk, maar het was ook sterk om vele kilometers spoor visueel te benadrukken, als het maar een ander gebouw was geweest.

Ik weet ook helemaal niet hoe Auschwitz er van buiten uit ziet, het hek ken ik wel maar dat is niet herkenbaar op deze foto. Ik vind het een begrijpelijke fout die niet zoveel met gebrek aan historisch besef te maken heeft, wel met de wijze van archivering van foto's op de redactie.
Wat een onzin, deze locatie is wereldberoemd. Absoluut geen 'begrijpelijke fout' :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 29 maart 2023 @ 12:49:42 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208578735
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 20:22 schreef mascara-klodder het volgende:
:X Daar zat er 1 flink te slapen op de redactie :')
De stagiaire op de redactie die in de fotodatabank mocht zoeken naar iets met "spoor".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')