quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:36 schreef Kakadylo het volgende:
Janet heeft zojuist Erik voor de bus gegooid
Erik is zich ook van geen kwaad bewust omdat hij het spel los ziet van de persoon.quote:
sorry maar ik vind erik hierin enorm sneaky en achterbaksquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is zich ook van geen kwaad bewust omdat hij het spel los ziet van de persoon.
Maar ik kan me wel voorstellen dat Babette teleurgesteld is dat Erik niet met de podcast naar haar is gekomen en ze het nu pas hoort.
Ik geloof geen seconde dat ze andersom wel naar Erik gestapt wasquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik is zich ook van geen kwaad bewust omdat hij het spel los ziet van de persoon.
Maar ik kan me wel voorstellen dat Babette teleurgesteld is dat Erik niet met de podcast naar haar is gekomen en ze het nu pas hoort.
morgen eliminatiequote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Uiteindelijk komt afluister-gate tot een einde. Heeft toch een aantal weken gesudderd.
Natuurlijk wel, want Babette zit er niet in voor het geldquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof geen seconde dat ze andersom wel naar Erik gestapt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |