Ben ff wat gaan rondkijken en het zat er al aan te komen; er zullen dit jaar nog meer old school sneakers/sportschoen in de winkels te vinden zijn als vorig jaar
o.a deze nikes:
de quickies:
eigen merk invito:
en nog veel meer van dit soort.
Ik vind het helemaal nix, jullie??
Speciale Y-bar protection.
Paar maanden geleden waren ze weer te bestellen bij de Otto
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 10-02-2003 20:11]
quote:deze zijn nog te doen, de rest ziet er nie uit
Op maandag 10 februari 2003 20:06 schreef KnoXville het volgende:
In het topic over de nieuwe nike's, Nieuwe nikes: Uw mening plz., zag ik naast die lelijke nieuwe nikes ook wat oude nikes voorbij komen.Ben ff wat gaan rondkijken en het zat er al aan te komen; er zullen dit jaar nog meer old school sneakers/sportschoen in de winkels te vinden zijn als vorig jaar
eigen merk invito:
(die van mij zijn dan wel bordeaux rood...)
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar coole oldskool gympies, dus ik blijf nog wel ff lurken
Da's alle ouweschool die ik nodig heb voorlopig.
quote:die vinnik eigenlijk wel erg leuk
In het topic over de nieuwe nike's, Nieuwe nikes: Uw mening plz., zag ik naast die lelijke nieuwe nikes ook wat oude nikes voorbij komen.Ben ff wat gaan rondkijken en het zat er al aan te komen; er zullen dit jaar nog meer old school sneakers/sportschoen in de winkels te vinden zijn als vorig jaar
o.a deze nikes:
de quickies:
eigen merk invito:
quote:deze 2 vind ik wel ok
de quickies:
eigen merk invito:
en die van all stars zijn ook zwaar ok
die zijn toch echt wel cool hoor! en ze lopen echt verschrikkelijk lekker... k heb ze in de uitverkoop gekocht (voor maar 24 euro!).. ben k straks nog helemaal 'in' ook
Vroeger toen alles nog veel beter was waren de schoenen veel mooier dan tegenwoordig.
quote:Maar dit topic gaat toch over gympies van vroeger?
Op donderdag 13 februari 2003 19:38 schreef BloodRaven het volgende:
Echt lelijk!!! AllemaalVroeger toen alles nog veel beter was waren de schoenen veel mooier dan tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |