En toch zitten we beiden hier op het forum en niet in kamer 5quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je verstand hebben van TV maken. Er zijn op TV best wel wat verhaallijntjes waarin hij te zien is.
Ik kan daar niet naar luisterenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
Stream 1, Wanda en Jappie in tuin wat aan het schilderen
Stream 2, met volle mond orerende bejaarden in de kas
Idem dito bij Babet,hoeveel tijd heeft zij er niet ingestoken om haar weer op te peppen en het gejank over haar jaloezie naar Eunice aan te moeten horen en nu ziet ze haar niet meer staan en gaat ze op haar stemmen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet zo lachen om Esther, ze hangt aan Isaac vraagt hem haar te helpen haar bij JW weg te houden en nu heeft ze geen goed woord voor hem over .
wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:32 schreef Flow3r het volgende:
Dat gezever van Eunice, nooit eens een normaal gesprek, altijd op zo'n belerend toontje
Maar ik loop langer mee in RLS-land dan die gasten in kamer 5....quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:33 schreef Wibehh het volgende:
[..]
En toch zitten we beiden hier op het forum en niet in kamer 5
Ja preciesquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:33 schreef Teckeltje25 het volgende:
Ide
[..]
Idem dito bij Babet,hoeveel tijd heeft zij er niet ingestoken om haar weer op te peppen en het gejank over haar jaloezie naar Eunice aan te moeten horen en nu ziet ze haar niet meer staan en gaat ze op haar stemmen.
Nu jankt ze bij Ice uit ,als hij er ook klaar mee is heeft ze niemand meer om bij uit te janken.
Nee ik zie de waarheid, live op de streams, en geen nep show met knippen en plakken zodat Erik er mooi en schoon op de tv komt...quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Best wel, maar jij kijkt blijkbaar niet....
Wat een achterbakse kutquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
Erik is vreselijk actief
en esther heeft moeten leren rustig te zitten![]()
![]()
Die graaft haar eigen grafquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:33 schreef Teckeltje25 het volgende:
Ide
[..]
Idem dito bij Babet,hoeveel tijd heeft zij er niet ingestoken om haar weer op te peppen en het gejank over haar jaloezie naar Eunice aan te moeten horen en nu ziet ze haar niet meer staan en gaat ze op haar stemmen.
Nu jankt ze bij Ice uit ,als hij er ook klaar mee is heeft ze niemand meer om bij uit te janken.
Inderdaad, ergens is het net een komedie..quote:
die ga je ook niet missen neequote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:35 schreef humpty het volgende:
Zit echt geen smaak of reuk aan die hele Sacha en Bern
Doen ze niet, gebrek aan creativiteit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu zouden ze de zoemer eens moeten laten horen voor een eliminatie. Dan stemmen ze uit emotie. Benieuwd wat er dan uit zou komen.
Ik vind dat wel jammer. Valt veel meer uit te halenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doen ze niet, gebrek aan creativiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |