Eunice gaat ook mee?quote:Op maandag 27 maart 2023 15:51 schreef Ebinas het volgende:
11 op esther hebben ze nu.
10 want ze tellen Esther zelf mee
Later werd het weer 9, maar duidelijk werd het niet.quote:
Die gaat er niet uit , Babs is een smaakmakerquote:Op maandag 27 maart 2023 15:54 schreef Judiwi het volgende:
Als Babet er echt uit gaat wordt het wel echt saaier dan het al is.
Hij zag de knipoog naar ice..quote:Op maandag 27 maart 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
Hoe weet Bern dat het een grap is van Moirama?
Ik denk dat Kenzy er uit gaat, krijgt genoeg stemmen en haar verhaallijn is op. Moe , zeuren en zeiken en elke dag chagrijnigquote:Op maandag 27 maart 2023 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat er niet uit , Babs is een smaakmaker
Alleen Bern begrijpt de grap verkeerd, hij denkt dat ze toch Kim verkiesbaar hebben gesteld, en hebben gezegd dat het Moira is voor de grap.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:56 schreef pingu66 het volgende:
Hoe weet Bern dat het een grap is van Moirama?
Oh....haha nog grappiger.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen Bern begrijpt de grap verkeerd, hij denkt dat ze toch Kim verkiesbaar hebben gesteld, en hebben gezegd dat het Moira is voor de grap.
Zij of toch nog Esther, als ze geen manager wordt.quote:Op maandag 27 maart 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Kenzy er uit gaat, krijgt genoeg stemmen en haar verhaallijn is op. Moe , zeuren en zeiken en elke dag chagrijnig
Tx, ik ga even daar heenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze maken een belachelijk verkiezingsprogramma![]()
![]()
Ja heerlijkquote:Op maandag 27 maart 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze maken een belachelijk verkiezingsprogramma![]()
![]()
Had het sws niks uitgemaakt, heb je in ieder geval lol gehad.quote:Op maandag 27 maart 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
Maar als die zelfde groep dan toch op Esther gaat dan is alles voor niets geweest.
Elke avond een hapje en een borrelquote:
Kenzy stuurt Jeff weg als die een eliminatieproef wint dus je krijgt hetzelfde script als met GJ die Isaac zou wegsturenquote:Op maandag 27 maart 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Kenzy er uit gaat, krijgt genoeg stemmen en haar verhaallijn is op. Moe , zeuren en zeiken en elke dag chagrijnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |