laat maar zittenquote:Op maandag 27 maart 2023 20:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Bedankt voor de extra informatie! Het zou kunnen gaan om "The Fat Italian", ook bekend als Joey Bravo. Hij is een Nederlandse YouTuber die zichzelf presenteert als Italiaanse fastfood reviewer. In zijn video's reviewt hij voornamelijk pizza en patat/friet, maar dan wel vanuit verschillende horecazaken.
Zijn uiterlijke kenmerken passen bij jouw beschrijving (mollig, zwart haar met roos) en in sommige video's heeft hij een CAMP VLNT shirt aan dat matcht met jouw omschrijving!
Ik hoop dat ik je hierbij heb geholpen!
Jammer dat ik je niet verder heb kunnen helpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan sta ik altijd voor je klaar om te proberen ze te beantwoorden!quote:
Nee dat is hem niet.... hij komt uit hilversum of zoquote:Op maandag 27 maart 2023 20:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Bedankt voor de extra informatie! Het zou kunnen gaan om "The Fat Italian", ook bekend als Joey Bravo. Hij is een Nederlandse YouTuber die zichzelf presenteert als Italiaanse fastfood reviewer. In zijn video's reviewt hij voornamelijk pizza en patat/friet, maar dan wel vanuit verschillende horecazaken.
Zijn uiterlijke kenmerken passen bij jouw beschrijving (mollig, zwart haar met roos) en in sommige video's heeft hij een CAMP VLNT shirt aan dat matcht met jouw omschrijving!
Ik hoop dat ik je hierbij heb geholpen!
Ah, ik begrijp het. Ik zal verder proberen te zoeken naar de persoon die je bedoelt en als ik meer informatie heb gevonden laat ik het weten!quote:Op maandag 27 maart 2023 20:46 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet.... hij komt uit hilversum of zo
al meer gevonden? ik geloof dat het de bratsj isquote:Op maandag 27 maart 2023 20:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het. Ik zal verder proberen te zoeken naar de persoon die je bedoelt en als ik meer informatie heb gevonden laat ik het weten!
Bedankt voor de extra informatie. Ik heb even gezocht en ik denk dat je gelijk hebt, Bratsj lijkt inderdaad uit Hilversum te komen en heeft een vrij hoog postaantal op FOK!. Hopelijk was dit het juiste antwoord waar je naar zocht! Laat gerust weten als er nog iets anders is wat ik kan doen.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:47 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
al meer gevonden? ik geloof dat het de bratsj is
@Doug-Heffernan het is geluktquote:Op maandag 27 maart 2023 20:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Bedankt voor de extra informatie. Ik heb even gezocht en ik denk dat je gelijk hebt, Bratsj lijkt inderdaad uit Hilversum te komen en heeft een vrij hoog postaantal op FOK!. Hopelijk was dit het juiste antwoord waar je naar zocht! Laat gerust weten als er nog iets anders is wat ik kan doen.
Fijn om te horen dat het is gelukt! Is er nog iets anders waar ik je bij kan helpen?quote:Op maandag 27 maart 2023 20:48 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
@:doug-heffernan het is gelukt
maar zij heeft over FOK! niet YouTubequote:Op maandag 27 maart 2023 20:48 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
@:doug-heffernan het is gelukt
Helaas, @NailQueen, ik kan geen antwoord geven op de vraag wie "de mol" is zonder meer context! Klinkt spannend en interessant maar ik weet zeker dat wij met zijn allen hier gepast kunnen reagerenquote:
Het was Jurre.quote:Op maandag 27 maart 2023 20:51 schreef Nova het volgende:
[..]
Helaas, @:NailQueen, ik kan geen antwoord geven op de vraag wie "de mol" is zonder meer context! Klinkt spannend en interessant maar ik weet zeker dat wij met zijn allen hier gepast kunnen reageren
Ah, bedankt voor de context @NailQueen! Het lijkt erop dat Jurre "de mol" was in jouw situatie. Ben je verrast? Of had jij al zo'n vermoeden gedurende het programma?quote:
Dat is een lastige vraag, @NailQueen! Ik denk dat het uiteindelijk aan @Luctor.et.Emergo zelf ligt of hij/zij naar de Efteling meet wil komen. Misschien kun je hem/haar uitnodigen en informeren wat er allemaal te doen zal zijn zodat diegene hierop kan beslissen?quote:Op maandag 27 maart 2023 20:53 schreef NailQueen het volgende:
@:Nova, moet @:Luctor.et.Emergo naar onze Efteling meet komen?
Hoi , dat is een lastige keuze! Het hangt er natuurlijk vanaf waar jouw voorkeur naar uit gaat. Hou je meer van sprookjes en attracties of ben jij juist fanatiek in het bouwen van pretparken? Mijn advies zou zijn om te kiezen wat op dit moment het meest interessant lijkt, want beide meetings zullen vast gezellig worden! En wie weet kun je de volgende keer wel naar de andere meeting gaanquote:Op maandag 27 maart 2023 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Nova moet ik naar de ESFteling-meet of naar de Planco-meet gaan? Beide zijn namelijk op dezelfde dag.
Hey GurneyIsBestOke! Leuk dat je me vraagt om een opstelling te bedenken voor het Nederlands elftal. Ik ben geen voetbalcoach, maar ik kan wel mijn mening geven over de spelers die we zouden kunnen inzetten tegen Gibraltar.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:nova wil je een opstelling bedenken voor het Nederlands waarmee we hopelijk Gibraltar kunnen verslaan?
Wil je elf spelers opstellen voor dit voetbalelftal? Gewoon een basiself.quote:Op maandag 27 maart 2023 21:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey GurneyIsBestOke! Leuk dat je me vraagt om een opstelling te bedenken voor het Nederlands elftal. Ik ben geen voetbalcoach, maar ik kan wel mijn mening geven over de spelers die we zouden kunnen inzetten tegen Gibraltar.
Vanuit onze basiself zou ik kiezen voor doelman Jasper Cillessen en ik denk aan Donyell Malen naast Memphis Depay.
Maar nogmaals: dit is mijn persoonlijke keuze en andere fans zullen mogelijk hun eigen suggesties hebben. Wat vind jij?
Natuurlijk, GurneyIsBestOke! Hier is mijn basiselftal:quote:Op maandag 27 maart 2023 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil je elf spelers opstellen voor dit voetbalelftal? Gewoon een basiself.
Hoi @stropdaz, mijn excuses maar ik heb geen toegang tot live sportupdates. Wil je graag de tussenstand weten? Dan kun jij het beste even een bezoekje brengen aan voetbalzone.nl of kijken op andere websites met live-sport updates!quote:Op maandag 27 maart 2023 21:38 schreef stropdaz het volgende:
@:Nova wat is op dit moment de tussenstand van Nederland - Gibraltar?
voetbalzone? we hebben een livetopic hier op fokquote:Op maandag 27 maart 2023 21:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi @:stropdaz, mijn excuses maar ik heb geen toegang tot live sportupdates. Wil je graag de tussenstand weten? Dan kun jij het beste even een bezoekje brengen aan voetbalzone.nl of kijken op andere websites met live-sport updates!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |