abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 27 maart 2023 @ 08:52:02 #1
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208551450
quote:
ASSEN - Onbekenden hebben naar verluidt zo’n 400 auto’s bekrast tijdens het evenement Hart voor auto’s in Assen. Behalve bekrassen werden de voertuigen ook op andere wijze beschadigd. Dat schrijft het Dagblad van het Noorden.

Er kwamen bij de organisatoren van 402 automotive honderden meldingen binnen van vernielingen die varieerden van wielbouten die losgedraaid waren tot suiker in tanks en water in olietanks.

Milieuactivisten zouden volgens de website autoblog.nl achter de vernielingen zitten. De organisatoren hebben gedupeerden opgeroepen aangifte te doen van vernieling.

Vele autoliefhebbers waren naar Assen gekomen voor Hart voor auto’s. Er kon een rondje over het circuit worden gemaakt, maar de meeste bezoekers waren gekomen om hun auto te laten zien aan het langslopende publiek. Daarnaast werd er geld ingezameld voor een nieuwe inrichting van de binnentuin in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) in Utrecht. Daar werd 60.000 euro voor opgehaald.
Net zoals die lui die banden laten leeglopen; want denken ze hier mee te bereiken? Het tegenovergestelde lijkt me met wat ze denken.

Telegraaf - Autoblog
  Moderator maandag 27 maart 2023 @ 08:56:26 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_208551494
Maar klimaatactivisten zijn toch altijd lief en schattig
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_208551526


Dus iemand heeft een Fiat Multipla vernield?
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208551534
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:00 schreef nils_22 het volgende:
[ afbeelding ]

Dus iemand heeft een Fiat Multipla vernield?
Zou wel terecht zijn ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208551553
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 08:56 schreef Plompzakker het volgende:
Maar klimaatactivisten zijn toch altijd lief en schattig
Een goede knokploeg op dat tuig loslaten zou niet verkeerd zijn.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_208551580
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Een goede knokploeg op dat tuig loslaten zou niet verkeerd zijn.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208551608
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:00 schreef nils_22 het volgende:
[ afbeelding ]

Dus iemand heeft een Fiat Multipla vernield?
Om een Fiat Multipla kan ik geen traan om laten. Daarvan is iedere vernieling terecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 27-03-2023 09:15:45 ]
pi_208551634
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:15 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Om een Fiat Multipla kan ik geen traan om laten. Daarvan is iedere vernieling terecht.
Staat genoteerd makker

- de Fiat Multipla groep
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208551697
Terechte actie...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208551751
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Terechte actie...
Sneuneus...
:')

Zelf natuurlijk geen auto,geen mobiel, nooit op vakantie, geen vlees eten enz...?
  maandag 27 maart 2023 @ 09:34:05 #11
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208551766
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Terechte actie...
Wat?

Dit is gewoonweg fucking tuig man. Niet geleerd met je poten van andermans spul te blijven?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 27 maart 2023 @ 09:35:31 #12
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208551779
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:15 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Om een Fiat Multipla kan ik geen traan om laten. Daarvan is iedere vernieling terecht.
Daar kon idd niets slechter aan gemaakt worden.

Vraag me af wat zo iemand doet bij 'hart voor auto's'. Mss een cynische grap.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208551830
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:00 schreef nils_22 het volgende:
[ afbeelding ]

Dus iemand heeft een Fiat Multipla vernield?
Dat ding kwam vernield de fabriek uit.
pi_208551838
Ze waren toch zo vredelievend en geweldloos? :')
Het is koud, het is guur....
pi_208551873
Dat artikel op autoblog.nl, :r.

Foto van Jesse Klaver bij het artikel, alsof hij erbij betrokken is. En dan drie keer 'woke' in het artikel. :r. Het briljante is dat het artikel eindigt met 'kunnen we weer tolerant worden naar elkaar toe'. :').

Elke website met nieuws hierover verwijst overigens naar autoblog.nl, beetje raar. De dader zou al opgepakt zijn - dat is alles wat ze erover zeggen, zonder extra info.
pi_208551960
Mja, de klimaatactivisten zijn niet bepaald m'n vriendjes, maar ik betwijfel toch of dit wel echt van zo'n bredere organisatie afkomt in plaats van een "gewone" vandalist. Zoals hierboven aangegeven, enkel Autoblog bericht erover en dat is een soort van Geenstijl onder de autowebsites.

Zo'n pre-facelift Multipla is een geniaal ontworpen auto trouwens ^O^
  Redactie Sport maandag 27 maart 2023 @ 10:00:04 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208551979
Hebben alle andere milieuactivisten al excuses aangeboden voor deze figuren?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208552035
Vreemd, de Telegaar heeft het over " Onbekenden", maar Autoblog heeft het, natuurlijk zonder daar ook maar enig bewijs voor te leveren, over een "milieuwappie".
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208552055
Wat een hufters.
  maandag 27 maart 2023 @ 10:10:42 #20
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_208552076
quote:
9s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben alle andere milieuactivisten al excuses aangeboden voor deze figuren?
En waarom zouden ze dat moeten doen?
  Redactie Sport maandag 27 maart 2023 @ 10:14:43 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208552115
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:10 schreef kibo het volgende:

[..]
En waarom zouden ze dat moeten doen?
Dat moeten Islamisten toch ook na een terroristische aanslag?

Dit was in het verlengde daarvan, omdat er hier al mensen waren die alle klimaatactivisten nu als gevaarlijke gekken neerzetten op basis van dit incident. Waarbij bovendien alleen op basis van de onderbuik door een of andere website is bericht dat het om 'milieuwappies' gaat
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208552152
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mja, de klimaatactivisten zijn niet bepaald m'n vriendjes, maar ik betwijfel toch of dit wel echt van zo'n bredere organisatie afkomt in plaats van een "gewone" vandalist. Zoals hierboven aangegeven, enkel Autoblog bericht erover en dat is een soort van Geenstijl onder de autowebsites.

Zo'n pre-facelift Multipla is een geniaal ontworpen auto trouwens ^O^
Ja want een "gewone" vandalist zorgt er in zijn eentje voor dat er 400 auto's worden vernield
pi_208552267
In de bron van TS (die verwijst naar Telegraaf) staat nu met nadruk dat het tientallen zijn en geen honderden. En ook dat er geen activistische uitingen/meldingen zijn aangetroffen.
pi_208552268
quote:
5s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:06 schreef xpompompomx het volgende:
Vreemd, de Telegaar heeft het over " Onbekenden", maar Autoblog heeft het, natuurlijk zonder daar ook maar enig bewijs voor te leveren, over een "milieuwappie".
En dubbelvreemd dat de telegraaf zonder blikken of blozen verwijst naar dat random blog. Lekker tendentieus.
pi_208552273
En nu moeten al die auto's een extra ritje naar de spuiterij maken. (+ lak etc.) Lekker milieuvriendelijk kutjes! (m/v/*). :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 27 maart 2023 @ 10:44:57 #26
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208552412
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:33 schreef Het_Bokje het volgende:
En nu moeten al die auto's een extra ritje naar de spuiterij maken. (+ lak etc.) Lekker milieuvriendelijk kutjes! (m/v/*). :D
Wat denk je van de chemicaliën in de lak zelf?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208552474
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat denk je van de chemicaliën in de lak zelf?
Dat IS toch de lak.... (en de verdere consumables die tijdens herstel gebuikt worden uiteraard)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 27 maart 2023 @ 10:50:28 #28
168739 Red_85
'echt wel'
pi_208552485
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:49 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dat IS toch de lak.... (en de verdere consumables die tijdens herstel gebuikt worden uiteraard)
'Extra ritje' las ik alleen ff snel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208552524
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Extra ritje' las ik alleen ff snel.
en door die kutjes word 'onze' autoverzekeringspremie ¤0,000001 duurder :( :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  maandag 27 maart 2023 @ 11:02:02 #30
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_208552608
Ophitzerij dit.

Dus 1 dude (of max 10) die niet helemaal lekker is/zijn maakt/maken er een mongolenrotzooi van en dat bekt dan lekker in de krantenartikelen als "bendes rovende klimaatterroristen vernielen de wereld" veur den clickques.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_208552653
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 11:02 schreef SpecialK het volgende:
Ophitzerij dit.

Dus 1 dude (of max 10) die niet helemaal lekker is/zijn maakt/maken er een mongolenrotzooi van en dat bekt dan lekker in de krantenartikelen als "bendes rovende klimaatterroristen vernielen de wereld" veur den clickques.
Dit ja. (Telegraaf...) Misschien was deze persoon wel faliekant tegen binnentuinen in ziekenhuizen. Schandalig dat het Auto-journaille er mee aan de haal gaat! (alles voor de clikz inderdaad)

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208552658
quote:
9s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben alle andere milieuactivisten al excuses aangeboden voor deze figuren?
Zodra ze terug zijn gevlogen van wintersport.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208552717
Uit de Telegraaf
quote:
Er zijn volgens de organisatie geen activistische uitingen aangetroffen of ontvangen.
Dus er is geen enkele aanwijzing dat dit uit milieuactivistische hoek zou komen behalve de onderbuik van de organisatie van dat evenement als ik het goed begrijp? Of lees ik daar overheen?

Op zich heeft het losdraaien van wielbouten ook niks met milieuactivisme te maken, maar eerder het tegendeel, want daar gebeuren juist eerder gruwelijke ongelukken van die juist milieuvervuiling (olie op het wegdek en in de bodem) veroorzaken en onschuldige verkeersdeelnemers (en juist voetgangers en fietsers zijn dan heel kwetsbaar) van het leven kunnen beroven.

Echt heel vergezocht om zonder onderzoek al in zo'n richting te wijzen. Vind dit echt van het niveau alsof het logisch is om XR te verdenken van kuilvoer en asbest op de snelweg onder een viaduct dat obstakels vormt voor het verkeer, omdat ze weleens een snelweg blokkeren en daarmee zijn ze ineens 'het type volk dat precies dat soort acties zou uithalen'.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208552769
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 08:52 schreef Gunner het volgende:

[..]
Net zoals die lui die banden laten leeglopen; want denken ze hier mee te bereiken? Het tegenovergestelde lijkt me met wat ze denken.

Telegraaf - Autoblog
Wat denkt een pyromaan te bereiken? Denk vooral sensatie en dat Autoblog en de Telegraaf geven deze dader dus wat hij wil door gelijk vol op ongefundeerde heksenjacht te gaan.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208552829
Wielbouten losdraaien gaat richting poging tot doodslag. Het is te hopen dat het OM hier vol op gaat zitten.
  maandag 27 maart 2023 @ 11:18:23 #36
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_208552842
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 08:52 schreef Gunner het volgende:

[..]
Net zoals die lui die banden laten leeglopen; want denken ze hier mee te bereiken? Het tegenovergestelde lijkt me met wat ze denken.

Telegraaf - Autoblog
Ik ben geen fan van die banden-leegloop-acties maar laten we wel even vaststellen dat dat in een andere categorie valt omdat het geen fysieke schade betreft. Sterker nog.. de nederlandse rechtsstaat heeft moeite om te bepalen of dat uberhaupt wel strafbaar is.

Maar het doel van die acties is veel specifieker. De target van die actie is namelijk SUV / pickup trucks en het einddoel is dat mensen kiezen voor kleinere auto's die veiliger zijn voor de omgeving. Auto's die een kleinere voetafdruk hebben qua grootte en bezine/energie-gebruik. SUV's zijn een amerikaanse ziekte die we langzaam aan het importeren zijn.

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_208552872
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 11:02 schreef SpecialK het volgende:
Ophitzerij dit.

Dus 1 dude (of max 10) die niet helemaal lekker is/zijn maakt/maken er een mongolenrotzooi van en dat bekt dan lekker in de krantenartikelen als "bendes rovende klimaatterroristen vernielen de wereld" veur den clickques.
Dat van die wielbouten is wel echt een moordaanslag en dat saboteren van die olietanks zal ook behoorlijk gevaarlijk kunnen zijn denk ik.

Maar ik las hier gisteren de eerste berichten over en toen zou het om 400 auto's gaan, dus vraag me wel af of de berichtgeving tot nu toe recht doet aan wat er werkelijkheid is gebeurt of dat er door de schrik nogal wat miscommunicatie is.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208552922
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 11:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Ik ben geen fan van die banden-leegloop-acties maar laten we wel even vaststellen dat dat in een andere categorie valt omdat het geen fysieke schade betreft. Sterker nog.. de nederlandse rechtsstaat heeft moeite om te bepalen of dat uberhaupt wel strafbaar is.

Maar het doel van die acties is veel specifieker. De target van die actie is namelijk SUV / pickup trucks en het einddoel is dat mensen kiezen voor kleinere auto's die veiliger zijn voor de omgeving. Auto's die een kleinere voetafdruk hebben qua grootte en bezine/energie-gebruik. SUV's zijn een amerikaanse ziekte die we langzaam aan het importeren zijn.
Ja, maar we moeten vanwege het klimaat wel allemaal nieuwe auto's kopen want anders is er geen verdienmodel, en we hebben geleerd dat een auto van 2000 kilo die in 3 seconden naar de honderd gaat op verbrandde Letlandse bomen de manier is om aan de thermostaatknop van de aarde te draaien en het weer een graadje lager te zetten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 27 maart 2023 @ 11:28:13 #39
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_208552980
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 11:18 schreef SpecialK het volgende:
Maar het doel van die acties is veel specifieker. De target van die actie is namelijk SUV / pickup trucks en het einddoel is dat mensen kiezen voor kleinere auto's die veiliger zijn voor de omgeving. Auto's die een kleinere voetafdruk hebben qua grootte en bezine/energie-gebruik. SUV's zijn een amerikaanse ziekte die we langzaam aan het importeren zijn.
Ik meende dat ook elektrische auto's slachtoffer kunnen zijn van dit soort acties. Behalve autoblog met z'n suggestieve berichtgeving kan ik daar verder niets over vinden. Dat gaat wel een beetje ver. Maar ja ik zat van het weekend ook op een familiefeestje en daar moest ik ook weer het verhaal aanhoren over hoe vervuilend die wel niet zijn want ja accu's etc etc.
  maandag 27 maart 2023 @ 11:30:41 #40
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208553005
Ik snap niet dat niemand er iets van heeft gemerkt en dat de man dus 400 auto's kan doen.
Tot nooit .......
pi_208553036
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 11:30 schreef Speekselklier het volgende:
Ik snap niet dat niemand er iets van heeft gemerkt en dat de man dus 400 auto's kan doen.
Waren geen 400, tientallen blijkt nu.
pi_208553061
quote:
13s.gif Op maandag 27 maart 2023 09:46 schreef YStec het volgende:
De dader zou al opgepakt zijn - dat is alles wat ze erover zeggen, zonder extra info.
Normaliter geeft de politie dan wel iets van een verklaring als er ondertussen al zoveel publiekelijk bekend is?

edit: zie bij de NOS nu wel
quote:
De politie bevestigt dat er vernielingen hebben plaatsgevonden, maar heeft nog geen verdere details. Wie er achter de vernielingen zit is niet bekend. Er wordt onder meer gekeken naar beelden van dashcams.
Als er al een verdachte is opgepakt dan is het toch onlogisch om te doen alsof er nog helemaal niks bekend is qua potentiële dader?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208553468
quote:
Autospektakel Hart voor Auto's ontsierd door bekrassingen. Maar die indianenverhalen over milieu-activisten? 'Er is geen aanhouding verricht'

Het evenement Hart voor Auto’s in Assen werd zondag ontsierd door tientallen bekraste auto’s. Maar dat dit het werk is van een milieuactivist, zoals door een groot autoblog wordt beweerd, is de organisatie van het autospektakel niet bekend. „Er gaan veel wilde verhalen.”

Autoblog.nl was de eerste die zondagavond schreef over de bekrassingen. Volgens de nieuwssite waren de bekrassingen veroorzaakt door een ‘milieuwappie’. Verder schreef Autoblog.nl dat er een aanhouding was verricht na de vernielingen. „Dat is mij allemaal niet bekend”, reageert organisator Ronald van den Broek. „Er gaan heel veel wilde verhalen. Ik weet niets van een aanhouding. Laat staan dat het uit de hoek van milieuactivisten komt.”

‘Feiten op rijtje’
Met de bekrassingen kreeg het autospektakel op het TT Circuit in de Drentse hoofdstad een vieze nasmaak. „Dit is een aardige nasleep, ja. De telefoon staat roodgloeiend”, zegt Van den Broek. Het vandalisme werd aan het eind van zondagmiddag opgemerkt, toen de organisatie meldingen kreeg over bekraste wagens op de paddock. „Rond drie uur was de finale van de dragraces en zat een groot deel van de bezoekers op de tribune. Toen is het waarschijnlijk gebeurd.”

Het bleef niet alleen bij bekrassingen: ook raakte tijdens het rijden een wiel van een auto los. „Vermoedelijk doordat iemand de bouten heeft losgedraaid”, zegt Van den Broek. En zo doen meer verhalen de ronde, onder meer dat er suiker en water in olietanks zijn gegoten. „Dat weet ik nu niet. De komende dagen willen we gebruiken om de feiten op een rijtje te krijgen”, zegt Van den Broek. Hij roept auto-eigenaren op om de beelden van hun dashcams te bekijken.

Politie: negentien aangiftes
Een ander hardnekkig gerucht dat de ronde doet: het zou gaan om honderden bekraste auto’s. „Dat klopt niet. Wij hebben enkele tientallen meldingen gekregen van gedupeerde eigenaren. Maar laat duidelijk zijn: iedere bekrassing is er één te veel”, vertelt Van den Broek. Ook de politie houdt het op dergelijke aantallen. Tot maandagochtend kreeg de politie negentien aangiftes binnen. „Of dat het totaal is, weten we nog niet. Maar dit is het aantal aangiftes dat we nu hebben gekregen”, zegt politiewoordvoerster Renate Winkel.

Het gaat volgens organisator Van den Broek veelal om lichte bekrassingen en een paar diepere sneden in de autolak. „Heel vervelend. Ik weet niet wie dit gedaan zou kunnen hebben. Misschien van iemand die wil dat het event in een slecht daglicht komt te staan, ofzo.” Het autospektakel was bedoeld om geld in te zamelen voor de inrichting van de binnentuin in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) in Utrecht. In totaal is daarvoor 60.000 euro opgehaald.
Bron: Dagblad van het Noorden
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 27 maart 2023 @ 12:30:50 #44
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_208553821
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_208553844
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 08:56 schreef Plompzakker het volgende:
Maar klimaatactivisten zijn toch altijd lief en schattig
Inderdaad.

NWS / Moreel beraad: Geweld gebruiken om aanpak klimaatcrisis af te dwinge?
  maandag 27 maart 2023 @ 12:48:33 #46
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208553976
Gelukkig is er 60 mille opgehaald waarmee ze de schade kunnen herstellen.

'door vandalen geen binnentuin WKZ'
Tot nooit .......
pi_208554083
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 10:09 schreef Dutchguy het volgende:
Wat een hufters.
Het is ergens wel begrijpelijk, want de automobilisten nemen veel openbare ruimte in bezit voor hun hobby.
pi_208554152
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2023 12:59 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is ergens wel begrijpelijk, want de automobilisten nemen veel openbare ruimte in bezit voor hun hobby.
Onzin. Deze auto's stonden op privéterrein en bevinden zich op het ritje naar de TT misschien wel jaarrond op privéterrein, omdat ze puur voor de hobby worden gehouden.

Laat je vergezochte kwaadaardige gehits gewoon achterwege.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_208554399
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2023 08:56 schreef Plompzakker het volgende:
Maar klimaatactivisten zijn toch altijd lief en schattig
Maar mods zijn toch enigszins verstandig en begrijpen dat het gedrag van enkelen niet iets zegt over een totale groep?
pi_208554438
En dan krijgen we straks het bericht dat het domme kinderen waren

Maar dat bericht zal vast wat minder aandacht generen en verdwijnt op de grote hoop. Het zaadje dat alle milieuactivisten auto’s willen en proberen te slopen is geplant. Geen nuance, het is zij tegen ons
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')