Denk wel slimmer eigenlijkquote:Op donderdag 30 maart 2023 08:44 schreef Prisha het volgende:
Ik ga mijn team nog één keer ongemoeid laten en hoop zo wat budget op te bouwen om de volgende keer echt iets beters te kopen dan een slechte inruilen voor een andere slechte.
Het kost me wel moeite omdat ik de neiging heb meteen in te grijpen. Ik weet eigenlijk niet wat het beste strategie is.
Vorige keren greep ik steeds in en dat hielp niet zo heel veel eigenlijk.
arghh altijd lastig dit
De juiste strategie moet ik ook nog uitvindenquote:Op donderdag 30 maart 2023 08:44 schreef Prisha het volgende:
Ik ga mijn team nog één keer ongemoeid laten en hoop zo wat budget op te bouwen om de volgende keer echt iets beters te kopen dan een slechte inruilen voor een andere slechte.
Het kost me wel moeite omdat ik de neiging heb meteen in te grijpen. Ik weet eigenlijk niet wat het beste strategie is.
Vorige keren greep ik steeds in en dat hielp niet zo heel veel eigenlijk.
arghh altijd lastig dit
Ik heb nieuwe besteldquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:44 schreef chufi het volgende:
Morgen maak ik een besluit of mn nieuwe schoenen lekker genoeg zitten of dat ik mn ouwe sloffen weer aantrek..
Het budget hier is net genoeg voor een paar oude sloffenquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:44 schreef chufi het volgende:
Morgen maak ik een besluit of mn nieuwe schoenen lekker genoeg zitten of dat ik mn ouwe sloffen weer aantrek..
Ja, ik zie het. Speciaal opgestaan voor de 1ste training?quote:
Nee niet echt maar werd wel wakker, dus vanuit bed gekeken..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Speciaal opgestaan voor de 1ste training?
Mijn voeten zijn bevroren.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou.. er is gewisseld..
Heb nu al koude voeten
nog steeds hetzelfde budget 12345..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou.. er is gewisseld..
Heb nu al koude voeten
quote:
Moeten we schoenen lenenquote:
Ja hoorquote:
Ik hoop dat het droog is morgen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:58 schreef D. het volgende:
Verdorie, die trainingen maken mijn keuze niet makkelijker
Ik vind regen vaak wel een leuke toevoeging bij de F1quote:
Mijn duurste speler deed het niet goed vanmorgen...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind regen vaak wel een leuke toevoeging bij de F1
Behalve als ze te bang zijn om te te rijden
Da's mooi, kun je 'm straks inruilen voor goedkopere spelers, scheelt weer geldquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn duurste speler deed het niet goed vanmorgen...
Maar zijn maatje was eerstequote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Da's mooi, kun je 'm straks inruilen voor goedkopere spelers, scheelt weer geld
Ik gok erop dat het met droog weer wel goed gaat.quote:
Doe ik dat ook, als ik dadelijk mijn team aanpasquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het met droog weer wel goed gaat.
De onderdelen die goed scoren wel jaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:14 schreef chufi het volgende:
Tot middernacht kan er nog gewijzigd worden... Per wedstrijd worden alle onderdelen over het algemeen iets duurder
Ja maar de onderdelen tellen vaak 2 x ...quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:16 schreef aloa het volgende:
Wat levert het meeste geld op? Ik neem aan de coureur...
Keuzes makenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de onderdelen tellen vaak 2 x ...
Dan heb je maandag nog meer in kasquote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:00 schreef Loveable het volgende:
Ik laat mijn team hetzelfde, want ik kijk dit weekend toch geen F1
Dus is het alleen maar beter?quote:
Komt dan helemaal goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |