Weet je hoe warm het in haar appartement was?quote:Op zondag 26 maart 2023 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom met dit koude weer een ventilator aanzetten?
Naast een snickel ook een snickers natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:16 schreef schommelstoel het volgende:
Waarschijnlijk was het een transgender en was het in werkelijkheid meester Es
Vogeltjesdans kreeg het daarom niet alleen op zn kontje maar ook in zn kontjequote:Op zondag 26 maart 2023 19:16 schreef schommelstoel het volgende:
Nee dan was het tran man, die thaisequote:Op zondag 26 maart 2023 19:16 schreef schommelstoel het volgende:
En jij maar wensen dat je het had kunnen filmen hequote:Op zondag 26 maart 2023 19:35 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Vogeltjesdans kreeg het daarom niet alleen op zn kontje maar ook in zn kontje
Nee ze deden wel samen een potje pingpongquote:
Als je de zweep slaat moet het op tempo komen.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom met dit koude weer een ventilator aanzetten?
En jij maar samen met Tuup poep op elkaar smeren met deze gedacht hequote:Op zondag 26 maart 2023 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij maar wensen dat je het had kunnen filmen he
Oelalaaaa stropdazquote:Op zondag 26 maart 2023 19:42 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Als je de zweep slaat moet het op tempo komen.
Rustig draaien noemen ze dan een ventilator.
Daarna is ze mogelijk als een op hol geslagen ventilator zijwaarts op zijn heupkop en bil beginnen te slaan.
Het platte leer bam bam bam op die huid
Nee ze begon echt met de ventilator zelf te slaanquote:Op zondag 26 maart 2023 19:42 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Daarna is ze mogelijk als een op hol geslagen ventilator zijwaarts op zijn heupkop en bil beginnen te slaan.
In plaats van geurkaarsen had jij wat darmgassen los gelaten voor de ambiance?quote:Op zondag 26 maart 2023 19:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee ze begon echt met de ventilator zelf te slaan
quote:Op zondag 26 maart 2023 19:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ze begon echt met de ventilator zelf te slaan
Ik denk draag ik ook eens wat bij, is het nog niet goed!quote:Op zondag 26 maart 2023 19:50 schreef stropdaz het volgende:
[..]
In plaats van geurkaarsen had jij wat darmgassen los gelaten voor de ambiance?
Ik kom met enige regelmaat op sm feesten maar dit nog nooit gehoord.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:42 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Ik houd van kwaliteit jaquote:Op zondag 26 maart 2023 19:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij maar wensen dat je het had kunnen filmen he
Oké @Regillio, dus jij ziet niet dit?quote:Op zondag 26 maart 2023 20:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik kom met enige regelmaat op sm feesten maar dit nog nooit gehoord.
Je bent dus in je kont genomen?quote:Op zondag 26 maart 2023 19:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: nu kan ik drie weken niet meer zitten
Met jouw ballen?quote:Op zondag 26 maart 2023 19:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ze deden wel samen een potje pingpong
Ik snap het wel, zei alleen dat ik nog nooit deze benaming erbij heb gehoordquote:Op zondag 26 maart 2023 20:29 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Oké @:Regillio, dus jij ziet niet dit?
- Meesteres staat met haar zweep klaar, heft hem in de lucht en draait 3x korte cirkels
- vervolgens slaat ze een paar keer af op haar andere hand ter hoogte van de heupen
- dan zak je iets door de knieen en maak je een beweging met de zweep-hand alsof je de forhand slaat met tenissen
- en dan rond blijven draaien, en als je op de helft onder zet zet je kracht aan en kets je hem af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |