Sowieso, vanaf het begin is iedere week in de live-show een overzicht getoond van alle coins. Ik snap Jason wel (hij is ook niet mijn favoriet overigens), maar je zou denken dat die coins dan uiteindelijk iets gaan betekenen. Blijkt dat niet zo te zijn, dan zal hij wel balen achteraf.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zoveel redenen te bedenken idd waarom hij het moet worden. En tóch zijn er genoeg die dan enkel eindeloos inzoomen op het coinsverhaal, die dat niet snappen. Ik wil niet zeggen dat ik het exact hetzelfde zou doen (wat ik niet eens 100% zeker kan inschatten tot ik zelf meedoe aan BB, kan me ook voorstellen dat ik er wel zo in raak; wat als er nog wat komt? Spaar maar, wees zuinig) maar ik snap het zeker wel en vind het te prijzen. En ik zie ook dat dat sowieso, hoe je er ook over denkt, maar een klein deeltje is van deze op 20-jarige leeftijd al hele complete gast. Hij heeft de diepgang, de volwassenheid, het respect, de normen en waarden, maar ook het jeugdige, gevatheid en de lol.
Hij moest eens wetenquote:Op zondag 26 maart 2023 21:13 schreef engine het volgende:
De nummer vijf krijgt een achterdeurafscheid aldus Jason. Vindt hij niet kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Min of meer de zijdeur te noemenquote:Op zondag 26 maart 2023 21:15 schreef happyme28 het volgende:
Ik weet niet wat voor voorstelling zij hebben van de Live show, maar veel groter is dat niet 😃
Ze krijgen daar nog geen 5 min zendtijd als ze er uit moeten in die live showquote:Op zondag 26 maart 2023 21:15 schreef happyme28 het volgende:
Ik weet niet wat voor voorstelling zij hebben van de Live show, maar veel groter is dat niet 😃
Feestjuhhhhhhquote:
Jason "bla bla batterijwissel.....dat betekent wat!"quote:
Weet ik natuurlijk niet, een deel van em zal vast wel een beetje balen dan denk ik ja haha. Toch gok ik dat ie dat wel vrij makkelijk laat glijden omdat het al geweest is dan en hij heeft iig gedaan wat hij wilde (rekening houden met dat het kon).quote:Op zondag 26 maart 2023 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sowieso, vanaf het begin is iedere week in de live-show een overzicht getoond van alle coins. Ik snap Jason wel (hij is ook niet mijn favoriet overigens), maar je zou denken dat die coins dan uiteindelijk iets gaan betekenen. Blijkt dat niet zo te zijn, dan zal hij wel balen achteraf.
Ik denk dat ze Charlotte laten gaan en dan een grote rol in de live.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:38 schreef ben34567 het volgende:
Is de winnaar in een buitenlandse BB al ooit bepaald door een spel in plaats van een publieksstemming ? Ik vrees dat febo dat van plan is omdat Bart anders gemakkelijk wint en ik denk nog steeds dat ze Charlotte als winnaar willen.
Charlotte had toch een finale plaats gewonnen?quote:Op zondag 26 maart 2023 21:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Charlotte laten gaan en dan een grote rol in de live.
Een ticket naar de finaleweek. En daar zitten ze nu. Dus nu allemaal weer gelijk.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Charlotte had toch een finale plaats gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |