abonnement Unibet Coolblue
pi_208704799
Dat gelul van Sander wil mijn broer erbij hij heeft mij door, lik mijn reet Sander, je broer heeft je nog nooit genoemd ook niet 3 afleveringen terug toen je verdacht werd door driekwart tafel dankzij Maria en Kathinka, dus jij wil gewoon overblijven met je broer blijft het zilver in de familie, meteen een reden om geen familieleden van elkaar mee te laten doen volgend seizoen.
pi_208705484
Zou mij niks verbazen als hij z'n broer al heeft ingelicht.... die blijft sowieso behoorlijk op de achtergrond....
pi_208705792
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 17:12 schreef casita het volgende:
Dat gelul van Sander wil mijn broer erbij hij heeft mij door, lik mijn reet Sander, je broer heeft je nog nooit genoemd ook niet 3 afleveringen terug toen je verdacht werd door driekwart tafel dankzij Maria en Kathinka, dus jij wil gewoon overblijven met je broer blijft het zilver in de familie, meteen een reden om geen familieleden van elkaar mee te laten doen volgend seizoen.
Dit _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208708082
Goed gedaan Sander en Jan. (y) Daagde Katinka de avond ervoor nog Sander uit, vliegt ze er deze avond door hem uit. :D Heerlijk.

Deze groep is over het algemeen echt te dom om te poepen. Ze verdenken Jan op basis van nonsens, nog vóórdat hij 'toevallig' verleid is. Selma zit er weer eens helemaal naast met haar gevoel. Billie is sowieso hersenloos en Chahid stemt ook altijd mee met Selma. Als hij niet was verleid, hadden ze nu als makke schapen Jan de Getrouwe weggestemd.

Enfin. Slema moet eruit. Punt. Zij is veel te gevaarlijk. Als zij blijft, gaat zij morgen vol op Jan. Weg ermee. De kansen voor Jan blijven klein, maar Selma kan haar heksenjacht niet voortzetten iig. Laat de domme schapen het maa lekker zelf oplossen.

De enige die ergens nog enigszins juiste onderbuikgevoelens heeft, is Pernille. De rest kan beter stoppen met al dat zinloze giswerk. Selma's gevoel zit er al 5 keer naast volgens mij.

EDIT: ik hoorde trouwens (in de AD-mediapodcast) dat Tijl de vorige aflevering Selma heeft onderbroken omdat ze ook volgens hem te ver ging. Jammer en vreemd dat ze dat uit de uitzending hebben gelaten. Ze is nu wel een stuk rustiger in ieder geval.

En ohja, je zag Tijl op de achtergrond meeknikken toen Jan in het Torentje adviseerde dat Selma nu echt wegmoet. Dus die is het ermee eens. :P
Hotapnyc
pi_208708625
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2023 21:51 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Haar intuïtie is toch verdomde goed, ook al vind ik d'r vreselijk
Grapjas. Haar intuïtie is verdomde slecht. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 22:18 schreef bianconeri het volgende:
Wel opvallend hoe iedereen alsnog Jan blijft noemen na afloop.
Ja dat krijg je als slappe zakken als Billy het Alfavrouwtje blijven volgen. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 22:20 schreef Rene het volgende:

[..]
Broer erbij en samen met de buit wegrennen. Vind die Sander sowieso een enorme lul.
En waarom is hij dan een lul?
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 22:35 schreef peaceman het volgende:
Als je nu iemand erbij haalt, zou ik selma doen. Veel mensen luisteren naar haar, dus alle mogelijkheden om Jan uit de gevarenzone te halen.
Dan weigert zij, want zij "zit op het juiste spoor". Vervolgens gebruikt zij deze verleidpoging tegen Jan en Jan ligt er sowieso uit. En intussen is al 2x niemand vermoord. En Selma zit er nog steeds in.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 10:36 schreef freaky40 het volgende:
Vond de opdracht in deze aflevering niet echt geweldig though. Moeilijk te volgen voor de kijker.
Moeilijk te volgen inderdaad terwijl de opdracht zelf wel leuk was. Voor ons was er geen overzicht van de verdachten. Geen overzicht van de aanwijzingen en waarom welke verdachten afvallen. En het allerbelangrijkst, geen overzicht van waarom die een verdachte de juiste was.
Lekkere anticlimax zo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 17:12 schreef casita het volgende:
Dat gelul van Sander wil mijn broer erbij hij heeft mij door, lik mijn reet Sander, je broer heeft je nog nooit genoemd ook niet 3 afleveringen terug toen je verdacht werd door driekwart tafel dankzij Maria en Kathinka
Als zijn broer hem verdenkt dan mag Sander hem vermoorden. Opgelost.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 18:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Zou mij niks verbazen als hij z'n broer al heeft ingelicht.... die blijft sowieso behoorlijk op de achtergrond....
Dit zou dan stiekem buiten de camera's om moeten gebeuren want dat is ten strengste verboden. :)
Hotapnyc
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 22:26:48 #231
335263 freaky40
pi_208708734
Sommige opdrachten moeten beter geduid worden naar de kijker toe, dat is het manco ook bij WIDM. Soms zijn ze amper voor de deelnemers te volgen, hoe willen ze het dan voor de kijker duidelijk maken? Slecht stukje productie voorbereiding.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208709268
Sander die zijn broer als medeverrader wilt. Hou op hoor, wát een natte scheet is het. :') Ik hoop dat Jan dit echt niet laat gebeuren.
pi_208709307
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Sommige opdrachten moeten beter geduid worden naar de kijker toe, dat is het manco ook bij WIDM. Soms zijn ze amper voor de deelnemers te volgen, hoe willen ze het dan voor de kijker duidelijk maken? Slecht stukje productie voorbereiding.
Wat is dat voor slechte vergelijking :')

Alleen al omdat het bij WIDM heel veel om de opdrachten gaat.
En daarnaast omdat de opdrachten bij WIDM heel erg duidelijk zijn en heel goed in beeld gebracht worden.

De opdrachten in dit spel zijn totaal niet boeiend en nergens relevant voor.
Het spel dit keer was voor de verandering eens leuk.
Alleen heel slecht en heel kort in beeld gebracht.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 23:00:52 #234
335263 freaky40
pi_208709391
Ik vond het lang zat zo niet te lang.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 23:08:51 #235
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_208709550
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 22:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Selma dat niet zou doen.... die zit zo in dr getrouwe rol, denk dat ze nee zegt met dan maar de kans op vermoord te worden....
Selma wil wel verrader worden meld ze op insta.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 8 april 2023 @ 23:10:53 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_208709585
Zouden die broers niet al lang onder één hoedje spelen?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 8 april 2023 @ 23:15:25 #237
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_208709662
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 18:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Zou mij niks verbazen als hij z'n broer al heeft ingelicht.... die blijft sowieso behoorlijk op de achtergrond....
Ik was spuit 11. Dit dus. Broer blijft enorm op de achtergrond, stemde zonder enige inbreng op Katinka met een vreemd trekje op zijn gezicht.

Ik snap de keuze voor familie ook niet zo goed. Net als dat je geen hartsvriendinnen od in hetzelfde seizoen moet zetten. Dan spelen er gewoon andere dingen mee.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_208709684
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef Cirilico het volgende:.
[..]
Dit zou dan stiekem buiten de camera's om moeten gebeuren want dat is ten strengste verboden. :)
Die kunnen best vooraf een teken afgesproken hebben. Dan valt het in beeld van de camera’s niet op hoor.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 22:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat is dat voor slechte vergelijking :')

Alleen al omdat het bij WIDM heel veel om de opdrachten gaat.
En daarnaast omdat de opdrachten bij WIDM heel erg duidelijk zijn en heel goed in beeld gebracht worden.

De opdrachten in dit spel zijn totaal niet boeiend en nergens relevant voor.
Het spel dit keer was voor de verandering eens leuk.
Alleen heel slecht en heel kort in beeld gebracht.
De opdrachten zijn om het zilver te verdienen. Ik moet zeggen dat dat in de uk versie wel wat duidelijker in beeld is gebracht.

Maar ik vind dit wel een stuk beter als ‘verdeel je in drie groepen, 1 groep heeft corvee, 1 groep gaat hout kloven en 1 groep gaat weetikveelwat doen’ dat vond ik zo lame. Dan vind ik dit beter. Al klopt het dat afgelopen opdracht niet super duidelijk in beeld werd gebracht voor de kijker
  zaterdag 8 april 2023 @ 23:22:30 #239
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_208709797
Zjn er dan echt continu, bij iedereen, camera’s bij? Of zendertjes? En die kleine oogjes, inclusief van Tijl, duiden er op dat er wel eens een avondje wordt doorgezakt. Zou het geluid van de zenders dan steeds aan blijven staan?

Misschien wel hoor, maar ik vraag me af of daar niet hier en daar wat mazen in zitten. En tekentjes zijn ook prima mogelijk. Zeker als de controle voornamelijk met geluidszenders gebeurt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator zondag 9 april 2023 @ 00:34:34 #240
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_208710665
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2023 22:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En waarom is hij dan een lul?
Slappe natte krant. Best een beetje dom. En wat hierboven gebeurt.

Tis een karakterloze kerel. Kan er niks anders van maken.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_208711477
Ze kunnen makkelijk een bepaald teken, signaal, woord met elkaar hebben afgesproken natuurlijk. Dit dacht ik direct de eerste aflevering al.

Ben het er mee eens dat ze sowieso ze niet samen in een seizoen hadden moeten stoppen....
pi_208711480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Selma wil wel verrader worden meld ze op insta.
Oh zie het indd, had ik niet verwacht. Dat had ik best willen zien of haar dat onopvallend was gelukt.....
pi_208711959
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 23:17 schreef hilliebillie het volgende:

De opdrachten zijn om het zilver te verdienen. Ik moet zeggen dat dat in de uk versie wel wat duidelijker in beeld is gebracht.

Maar ik vind dit wel een stuk beter als ‘verdeel je in drie groepen, 1 groep heeft corvee, 1 groep gaat hout kloven en 1 groep gaat weetikveelwat doen’ dat vond ik zo lame. Dan vind ik dit beter. Al klopt het dat afgelopen opdracht niet super duidelijk in beeld werd gebracht voor de kijker
Ik snap dat het voor het zilver is, maar goed. Het is verder zo doelloos.
Beide kampen werken met elkaar samen en het zijn kansloze opdrachten.

Je ziet ook gewoon door de montage dat het niet belangrijk gevonden wordt.
Leg even wat puzzelstukjes bij elkaar, draai ze om, wie was snelste? Dan yay!
Zie je met een drone shot ofzo in 1 minuut tijd.

Deze opdracht was voor de verandering dan wel eens goed in elkaar gezet, maar dan weer heel slecht in beeld.
Wellicht omdat ze het gekonkel en alles heel erg in beeld wilden brengen, en dat is ook wel weer begrijpelijk want dit programma gaat niet om de opdrachten.
pi_208711983
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Zjn er dan echt continu, bij iedereen, camera’s bij? Of zendertjes? En die kleine oogjes, inclusief van Tijl, duiden er op dat er wel eens een avondje wordt doorgezakt. Zou het geluid van de zenders dan steeds aan blijven staan?

Misschien wel hoor, maar ik vraag me af of daar niet hier en daar wat mazen in zitten. En tekentjes zijn ook prima mogelijk. Zeker als de controle voornamelijk met geluidszenders gebeurt.
Zou wel leuk zijn eens een inzicht daarin te krijgen.
Maar altijd een camera lijkt mij niet toch? Zoveel rondlopende camera mannen zullen ze toch ook weer niet hebben?
Ik vind het daarom ook altijd wel weer een beetje nep overkomen, want bij elke ''spannende'' bespreking staat er alsnog ineens een grote camera bij. Die wist er dus van.
Zeker met die achterkamer gesprekken die prive moesten blijven. Schijnbaar is de productie dan ingeschakeld van he even meekomen wij gaan spannend doen!

Microfoontjes geen idee, die kun je natuurlijk best makkelijk aan houden. En dat werkt ook beter dan telkens iemand apart moeten roepen en onder de kleren de kabels moeten aanbrengen.
Als ze dat al hebben ten minste en niet zo'n grote hangende microfoon. Is mij alleen bij de ronde tafel opgevallen dat ze daar allemaal microfoontjes op hebben.
pi_208712646
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 18:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Zou mij niks verbazen als hij z'n broer al heeft ingelicht.... die blijft sowieso behoorlijk op de achtergrond....
De redactie zendt hem gewoon minder uit. Wellicht is hij wel heel actief
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208712665
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2023 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Sommige opdrachten moeten beter geduid worden naar de kijker toe, dat is het manco ook bij WIDM. Soms zijn ze amper voor de deelnemers te volgen, hoe willen ze het dan voor de kijker duidelijk maken? Slecht stukje productie voorbereiding.
Zouden de deelnemers buiten de camera om jiet veel meer uitleg krijgen en vragen kunnen stellen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 9 april 2023 @ 10:40:30 #247
335263 freaky40
pi_208712790
Ja dat denk ik wel, en misschien dat ze in sommige gevallen ook eerst nog mogen oefenen zelfs. Maar ja, als het er zo beroerd en niet te snappen voor de kijker uit ziet op TV ben je ook niet goed bezig.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208713851
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 10:40 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat denk ik wel, en misschien dat ze in sommige gevallen ook eerst nog mogen oefenen zelfs. Maar ja, als het er zo beroerd en niet te snappen voor de kijker uit ziet op TV ben je ook niet goed bezig.
De opdrachten zijn niet relevant voor het programma
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 9 april 2023 @ 14:30:03 #249
335263 freaky40
pi_208714784
Nee het is ook opvulling en het heeft niets met het ontmaskeren van De Verraders te maken maar maak het dan wat relevanter en vooral beter te volgen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_208714800
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 10:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
De redactie zendt hem gewoon minder uit. Wellicht is hij wel heel actief
Zou kunnen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')