Maar er kunnen altijd meer mensen zijn die het gezien hebben. Dat ze het alleen van Jeff weten is geen garantie dat niemand anders het gezien heeftquote:Op zondag 26 maart 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan weten Eunice en JW toch dat het bij Jeff weg komt.
Is alleen maar een hele slechte smaakmaker... zeker onzin.quote:Op zondag 26 maart 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze konden niet aan vetsin komen en dat was een onmisbaar ingredient vlgs Esther ( onzin ) en daarom wilde ze niet meer
Wat ik er van begrepen heb is dat Jeff op dat moment alleen aan het roken was...quote:Op zondag 26 maart 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er kunnen altijd meer mensen zijn die het gezien hebben. Dat ze het alleen van Jeff weten is geen garantie dat niemand anders het gezien heeft
Klopt maar dat weten Ja en Eunice niet er kan net voor Jeff wel iemand geweest zijnquote:Op zondag 26 maart 2023 09:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat ik er van begrepen heb is dat Jeff op dat moment alleen aan het roken was...
Jawel want Eunice of JW hadden een teken gegeven aan Jeff... in de trant van mondje dicht... ik schrijf wat ik gelezen heb hier hoor....quote:Op zondag 26 maart 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt maar dat weten Ja en Eunice niet er kan net voor Jeff wel iemand geweest zijn
Er is niemand geweest maar daar kunnen JW en EU niet vanuit gaan
Ja dat weet ik Maar je begrijpt niet wat ik bedoelquote:Op zondag 26 maart 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jawel want Eunice of JW hadden een teken gegeven aan Jeff... in de trant van mondje dicht... ik schrijf wat ik gelezen heb hier hoor....
Waarschijnlijk omdat er geen andere boter isquote:Op zondag 26 maart 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Esther gaat knoflookboter maken van halvarine....
Ja wat bedoel je dan?quote:Op zondag 26 maart 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik Maar je begrijpt niet wat ik bedoel![]()
Ondertussen is Esther druk doende met de brunch
op de stip komt ze niet , manager word ze mss wel na haar geslijm en de meeste willen wanda nietquote:Op zondag 26 maart 2023 10:03 schreef Clasientje het volgende:
Esther wilt indruk maken managerschap komt eraan en de nominatie.
Ik had het niet helemaal goed gelezen.... ja dat zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik Maar je begrijpt niet wat ik bedoel![]()
Ondertussen is Esther druk doende met de brunch
Dat hun weten dat Jeff het gezien heeft is nog geen garantie dat een ander het ook toevallig gezien zou kunnen hebben. Dus als het de loods in komt kunnen ze er niet zomaar vanuit gaan dat alleen Jeff het gezien heeftquote:Op zondag 26 maart 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja wat bedoel je dan?
Ooh Jappie moet ook komen helpen...
Die Isaak moet ook eens stoppen met dat politiek correcte en Esther laten falen.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hun weten dat Jeff het gezien heeft is nog geen garantie dat een ander het ook toevallig gezien zou kunnen hebben. Dus als het de loods in komt kunnen ze er niet zomaar vanuit gaan dat alleen Jeff het gezien heeft
Er kan wel voor Jeff iemand gestaan hebben. Of het vanuit een ander punt gezien heeft.
Wij weten dat het niet zo is, maar wat wij zien/horen zien/horen hun niet
Isaac zegt tegen Esther dat ze gaat als een massarati
Isaac is de grote rat daar. Die vertrouw ik helemaal niet.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die Isaak moet ook eens stoppen met dat politiek correcte en Esther laten falen.
Ik had al antwoord gegeven hierboven...quote:Op zondag 26 maart 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hun weten dat Jeff het gezien heeft is nog geen garantie dat een ander het ook toevallig gezien zou kunnen hebben. Dus als het de loods in komt kunnen ze er niet zomaar vanuit gaan dat alleen Jeff het gezien heeft
Er kan wel voor Jeff iemand gestaan hebben. Of het vanuit een ander punt gezien heeft.
Wij weten dat het niet zo is, maar wat wij zien/horen zien/horen hun niet
Isaac zegt tegen Esther dat ze gaat als een massarati
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |