Laat Babs maar lekker naar huis gaan.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:24 schreef Silves het volgende:
En toch gaan ze niet vol op Jef..zo vreemd, is het zijn status als showman die niet weg gestemd mag worden..want dit lijkt me een reden om op een
Jef te gaan , en Babs uit de frontlinie te halen.
Ja ze gaat er al helemaal van uit maar ze kan het ook zo maar worden want ze willen haar op haar bek laten gaan,quote:Op zondag 26 maart 2023 11:24 schreef chufi het volgende:
Nou Es denkt het manager worden al in de pocket te hebben ..
Zoë en Esther slapen daar ook al zo slecht. Hoe zou dat komen?quote:Op zondag 26 maart 2023 11:25 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe tegen Kenzy: Wow hoe doe jij dat, jij slaapt niet, maar ziet er toch nog goed uit, behalve je wallen.
Heb je wel je pilletje genomen? Die helpt dan ook niet, misschien moet je een ander pilletje vragen.
Kenzy: Ik wil het niet over mijn medicijnen hebben, dat vind ik vervelend.
Dit vind ze niet erg..maar dan blijven we wel over met die zeikstralen, die nul te zeggen hebben, die de hele dag in bed liggen of zitten te kaarten.het is maar waar je naar wil kijken.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat Babs maar lekker naar huis gaan.bye bye
Maar dan is er wel een zeikstraal roddelkoning wegquote:Op zondag 26 maart 2023 11:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit vind ze niet erg..maar dan blijven we wel over met die zeikstralen, die nul te zeggen hebben, die de hele dag in bed liggen of zitten te kaarten.het is maar waar je naar wil kijken.
"Heb ik dat verdiend", vraagt ze ook nogquote:Op zondag 26 maart 2023 11:28 schreef Deisyy het volgende:
JW had geen zin om te praten dus was gisteravond weg gelopen, Esther vindt dat niet leuk, JW vindt dat ze daar geen drama van moet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |