abonnement Unibet Coolblue
pi_208532857
Je kent ze wel, grote fancy fotoboeken die eigenlijk veel te duur zijn, maar stiekem wel heel tof zijn om doorheen te bladeren.

De een vind ze overbodig, de andere vindt ze potsierlijke, protserige pronkstukken voor oude mannetjes met teveel geld, een ander pikt ze af en toe op uit de kringloopwinkel om ze een jaar later voor een belachelijk bedrag te verkopen op Marktplaats of Ebay en dan zijn er ook nog mensen die er gewoon van kunnen genieten.

Anyway, ik ben fan en kan er echt van genieten om er doorheen te bladeren...voor inspiratie, om naar mooie plaatjes te kijken, nieuwe ideeën op te doen, mezelf te fascineren over hobbies van anderen of gewoon om een beetje lodderig te bladeren zonder doel, nieuwe artiesten te ontdekken, om bezoek bezig te houden of als een beginpunt van een goed gesprek.

Enkele goede kwaliteitsuitgevers:
TASCHEN
Phaidon
Gestalten
Steidl
Kkehrer Verlag
Thames & Hudson
MACK
Time Life (RIP)
National Geographic

Enkele favorieten boeken hier op de kast zijn:



Sebastião Salgado - Genesis



Wanderlust - Europe


(kon helaas geen betere plaatjes vinden, dus misschien maak ik zelf nog wel een foto straks)
L'épopée des Cathedrales


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Ellen von Unwerth - Fraulein

Verschrikkelijk? Pompeus? Of toch ook wel geniaal? Discuss!
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208532872

Deze ooit gekregen O+
Sicker than your average.
pi_208533148
Sorry, ik ken dat niet.
Ik heb wel een koffietafel (ik noem dat salontafeltje) en daar staat slechts een asbak en een vaas met bloemen op.
De boeken die jij hierboven noemt ken ik wel, en heb ik ook, maar als ik interessant wil overkomen dan leg ik een mooi leesboek op mijn 'koffietafel'.
Echte en pure literatureluur (vrij naar Jules Deelder), zoals Edgar Allen Poe, Markies de Sade of de Kama Soetra.
Nee, zonder gekheid, mensen die van lezen houden hebben deze aanstellerij echt niet nodig.
Mijn gasten gaan vanzelf naar mijn boekenkasten als ik koffie zet.
  Spellchecker zaterdag 25 maart 2023 @ 17:47:04 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208533307
Leuk :')

Maar die gaan er meteen af als we koffie gaan drinken.
pi_208539400
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Sorry, ik ken dat niet.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 26 maart 2023 @ 03:24:46 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208539538
TASCHEN _O_
Von Unwerth _O_

Zelf heb ik Alexander McQueen: Savage Beauty en nog eentje waarvan ik even kwijt ben welke het ook alweer is.

McQueen:



Verlanglijstje:

David LaChapelle: Good News
David LaChapelle: Lost and Found (niet Lost + Found)





En stiekem natuurlijk ook Madonnas Sex, maar die is erg duur en lastig(er) te verkrijgen. Zou ook wel graag in LaChapelles Act of Nature willen spieken en dan ligt het er natuurlijk aan of ik die net zo interessant vind.

Wel heb ik ‘Pink: the exposed color in contemporary art and culture’ maar dat is een kutboek. Toch wil ik ‘m niet kwijt want past bij een aantal andere boeken die ik heb.



[ Bericht 8% gewijzigd door ChipsZak. op 26-03-2023 03:37:51 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_208598667
Ik heb deze op de koffietafel liggen. Nooit bedoeld als koffietafelboek maar ik kan er uren in bladeren.

Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 maart 2023 @ 07:50:19 #8
367000 roos94
pi_208598708
Eh, nee.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 07:52:39 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208598723
Ik heb alleen deze twee:




Ze liggen overigens in de kast.
  vrijdag 31 maart 2023 @ 09:11:40 #10
338319 ZarB
Piña colada
pi_208599305


Deze heb ik al jaren. Ligt niet op de koffietafel, maar staat in de kast. Ook veel grote reisboeken met veel mooie grote foto's, maar staat ook vrij veel tekst in en ik associeer een koffietafel boek toch vooral met foto's en weinig tekst.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_208621352
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 09:11 schreef ZarB het volgende:
Ook veel grote reisboeken met veel mooie grote foto's, maar staat ook vrij veel tekst in en ik associeer een koffietafel boek toch vooral met foto's en weinig tekst.
Sta vrij om deze te posten *O*

De koffietafel is natuurlijk ook maar een hol containerbegrip, zo heb ik ook geen koffie thuis als ik aan m'n koffietelboek zit :o
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208621417
quote:
17s.gif Op zondag 26 maart 2023 03:24 schreef ChipsZak. het volgende:
David LaChapelle: Good News
David LaChapelle: Lost and Found (niet Lost + Found)
Behoorlijk flamboyant zo te zien!

Heb ook nog die eerste VON magazine van Elle, maar die vond ik helaas nogal matig!
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  zondag 2 april 2023 @ 10:07:21 #13
338319 ZarB
Piña colada
pi_208626843




Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 2 april 2023 @ 10:11:26 #14
338319 ZarB
Piña colada
pi_208626893
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_208626936
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 17:02 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ooit gekregen O+
Samen met die 'before they pass away' van Nelson, die zie je heel veel.
-nee-
pi_208627014
quote:
14s.gif Op zondag 2 april 2023 10:14 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Samen met die 'before they pass away' van Nelson, die zie je heel veel.
Ja die heb ik ook
Sicker than your average.
pi_208683524
Was ik nog helemaal de heilige graal vergeten:


Zo nutteloos, zo gaaf _O_
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  zondag 9 april 2023 @ 00:29:32 #18
370431 drakin
vurig typje
pi_208710603
Deze heeft een tijdje gelegen



Deze en een tijdschrift lagen er tot voor kort



Verder heb ik of fruit/noten of een boek waarin ik echt lees of studeer er liever liggen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')