dat hangt ervanaf wat je kan maar in principe kan elk bedrijf jou een opleiding geven onder voorwaarden die ze zelf bepalen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:37 schreef koos_vriendloos het volgende:
Net gekeken op de website van defensie en blijkbaar zijn er vele studies waarbij defensie alle studiekosten betaalt op voorwaarde dat je er komt werken. Gezien de kosten van een studie en de basisbeurs waar ik recht op ga hebben is dit erg aantrekkelijk. Alleen kon ik nergens zien hoe lang ik er moet werken.
Zijn er ander bedrijven of overheidsinstanties die een soortgelijk deal bieden?
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Weet jij wel wat defensie inhoudt? Dat is gewoon het leger. Je wordt opgeleid tot kanonnenvoer. Kortom, je studeert daar om je later aan flarden te laten schieten.
Ga iets leuks doen met je leven.
O ja? Wat dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Defensie houdt wel iets meer in dan je aan flarden laten schieten, gelukkig.
Je bent in dienst bij defensie. Defensie houdt in dat je wordt opgeleid om de 'vijand' te doden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is een hele bedrijfsvoering in alle vakken. Je kan er bijvoorbeeld ook gewoon kok worden.
ik denk tussen de 3 en 5 jaar, staat wel ergens online als je goed zoektquote:
Iemand moet het doen toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je bent in dienst bij defensie. Defensie houdt in dat je wordt opgeleid om de 'vijand' te doden.
Je moet Nederland verdedigen tegen vijandelijke invallen.
De kok moet dan zijn pollepel inleveren en krijgt een geweer terug.
Ik werk al bijna 14 jaar bij Defensie en heb nog nooit van mijn leven een geweer vast gehouden. Totale onzin dus !quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je bent in dienst bij defensie. Defensie houdt in dat je wordt opgeleid om de 'vijand' te doden.
Wanneer was de laatste 14 jaar een invasie(behalve finnen) in Nederland dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik werk al bijna 14 jaar bij Defensie en heb nog nooit van mijn leven een geweer vast gehouden. Totale onzin dus !
Jij wil nederland in geval van oorlog liever zo inleveren.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze iedereen zomaar ongetraind een geweer in de handen drukken en dan zeggen "veel succes ermee..."?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 20:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste 14 jaar een invasie(behalve finnen) in Nederland dan?
Waarom post jij altijd als een complete debiel maar lijk je het wel serieus te menen?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Weet jij wel wat defensie inhoudt? Dat is gewoon het leger. Je wordt opgeleid tot kanonnenvoer. Kortom, je studeert daar om je later aan flarden te laten schieten.
Heb jij de OP goed gelezen?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd als een complete debiel maar lijk je het wel serieus te menen?
ik vermoed dat het iets te maken heeft met intelligentie. Dat is niet erg. Iedereen mag er zijn en je ken er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd als een complete debiel maar lijk je het wel serieus te menen?
Wel wel, ik mag er wezenquote:Op zondag 26 maart 2023 10:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik vermoed dat het iets te maken heeft met intelligentie. Dat is niet erg. Iedereen mag er zijn en je ken er rekening mee houden.
Zo zijn er meer op FOK waarbij ik mijn twijfels heb daarover.
Hoe veel Nederlandse soldaten zijn er de afgelopen 10 jaar precies “aan flarden geschoten”?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:
2 militairen omgekomen tijdens missie, en niet eens omdat deze beschoten zijn...quote:Op zondag 26 maart 2023 19:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe veel Nederlandse soldaten zijn er de afgelopen 10 jaar precies “aan flarden geschoten”?
Niks mee toch. Ik zou graag mijn land willen verdedigen tegen een vijand die mijn huis, haard en familie iets aan willen doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Schoolverlater gespot.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Zat. Er is meer dan voldoende om te studeren.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:37 schreef koos_vriendloos het volgende:
Net gekeken op de website van defensie en blijkbaar zijn er vele studies waarbij defensie alle studiekosten betaalt op voorwaarde dat je er komt werken. Gezien de kosten van een studie en de basisbeurs waar ik recht op ga hebben is dit erg aantrekkelijk. Alleen kon ik nergens zien hoe lang ik er moet werken.
Jij was toch diegene die op zoek was naar medicijnen voor een griepje...? En nu overweeg je bij defensie te solliciteren?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:37 schreef koos_vriendloos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |