aso!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op de bank staan met je schoenen
Vastquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien vindt ze dingen tussen d'r billen lekker voelen?
Zo verfde ik mijn haar ook altijdquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
Whaahaa, ze hebben corsages van crepepapier, als het straks gaat regenen gaat die kleur helemaal afgeven op hun witte kleding
Stiekem hoop ik dat.......quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
Whaahaa, ze hebben corsages van crepepapier, als het straks gaat regenen gaat die kleur helemaal afgeven op hun witte kleding
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien vindt ze dingen tussen d'r billen lekker voelen?
Wel een mooie kleur wat ze aanheeftquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:43 schreef Deisyy het volgende:
Is Moraima de BABS? Zij heeft geen witte kleding aan.
voor vanavond waren er piepkuikens of zoiets besteld, en nu maar hopen dat ze uit de vriezer zijn gehaald 9net zoals 1 van de taarten die er gisteren weer in teruggezet is)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vlees vlees vlees![]()
Ik hoorde net ook dat sas een hoop kip heeft besteld maar toen begonnen ze over kip in blik, ik wil niet weten wat dat dan is.Dus geen idee wat voor kip ze van de week binnen krijgen maar volgens Bern was het aardig wat.
En het staat haar prachtigquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel een mooie kleur wat ze aanheeft
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik schoot uit mijn slof toetsenbord
Voor Janet zou ik het sneu vinden. Veel werk ingestokenquote:
Ja... dat is echt een gelukje...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:44 schreef Aggie46 het volgende:
Met het weer hebben ze mazzel. Tis alleen winderig en koud.
[ afbeelding ]
Ik hoop op een plaatselijke stortbui als ze net buiten staan allemaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:42 schreef Deisyy het volgende:
Dat gaat dus wel goedkomenquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:44 schreef Aggie46 het volgende:
Met het weer hebben ze mazzel. Tis alleen winderig en koud.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |