"Het regent, het regen, de rebelletjes worden nat. Toen kwam er een Me'er aan die sloeg er een op "zijn/haar/het gat."quote:
Neeeeequote:Op zaterdag 25 maart 2023 12:51 schreef spoilert het volgende:
[..]
"Het regent, het regen, de rebelletjes worden nat. Toen kwam er een Me'er aan die sloeg er een op "zijn/haar/het gat."
Ik in het waterkanonquote:
Dat het land van hem is, moet die chef eerst maar eens bewijzen, met de benodigde gestempelde papieren.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat softe optreden..... Dit is militair terrein. Echter lijkt het wel alsof dat tuig het recht heeft om daar te zijn.
ik begrijp het ook nietquote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat softe optreden..... Dit is militair terrein. Echter lijkt het wel alsof dat tuig het recht heeft om daar te zijn.
Ja, snap ik wel. De meeste mensen kopen toch direct een nieuwe telefoon als ze 'm een keer laten vallen?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 13:00 schreef PluggieOD het volgende:
Nou ja, dan maar gaan zitten met de T-shirt met olie-opdruk en hippe pattas en filmen met je I-phone.
1 heeft zijn telefoon 20x laten vallen, en noemt dat "recycling"
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel me ook op, maar wat doen ze precies?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:42 schreef PluggieOD het volgende:
Paar mooie truucjes met handen en gezicht zitten ertussen.
Hand in gezicht duwen en uit reactie laten ze dan sneller los.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Viel me ook op, maar wat doen ze precies?
Je bedoelt van de Action. Plastic regenjassen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:00 schreef Enchanter het volgende:
Wat een treurig volk, met hun kleding van de kringloopwinkel
"Gezicht naar achter, bij voorkeur onder de neus. Raak je in onbalans.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Viel me ook op, maar wat doen ze precies?
De vorige keer zat de ER meidengroep 24 uur later al op Curaçao voor een mini-vakantie dus ik denk niet dat dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
mooi actie van ER, dat mogen ze van mij elke dag doen.![]()
dan gaan ze een vlucht laterquote:Op zaterdag 25 maart 2023 18:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
De vorige keer zat de ER meidengroep 24 uur later al op Curaçao voor een mini-vakantie dus ik denk niet dat dat gaat lukken.
Waar was dat dan?quote:Op zondag 26 maart 2023 21:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Ze hadden weer een vrije zondag
Jeetje, gelukkig hebben ze er al een te pakken. Zal een flinke kostenpost zijn.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Assen:
https://www.assenstad.nl/(...)nement-op-tt-circuit
Dit eigenlijk ja. Het mag nu echt wel eens afgelopen zijn met deze idiote acties, waarbij de enige achterliggende reden is dat deze fantasten zijn opgehitst door narratieven uit de media en 'progressieve' politici omtrent klimaatverandering. De kans is alleen wel aanwezig dat er misschien ook minderjarigen bij zijn, die hardhandig aanpakken ben ik dan weer een minder groot voorstander van. Het beste lijkt mij daarom gewoon snelrecht, celstraffen en torenhoge boetes. Gebruik maken van de geweldsmonopolie van de staat moet je in principe toch probeer te vermijden en waar het kan andere oplossingen zoeken.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 16:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Sla eens een keer op dat ongewassen tuig. Dat ER heeft de afgelopen tijd genoeg overlast veroorzaakt, dat gedram van ze moet eens afgelopen zijn
Dit gaat wel heel ver.quote:Op zondag 26 maart 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Assen:
https://www.assenstad.nl/(...)nement-op-tt-circuit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |