abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208527602
Winkelen in een supermarkt is voor velen van ons een dagelijkse routine. Hoewel supermarkten een breed scala aan producten aanbieden en over het algemeen handige openingstijden hebben, zijn er vaak bepaalde irritaties die onze winkelervaring minder aangenaam maken.

Een van mijn meest voorkomende irritaties tijdens het winkelen in een supermarkt is de drukte. Vooral tijdens piekuren kan het moeilijk zijn om door de gangpaden te navigeren, en het vinden van een vrije parkeerplaats kan ook een uitdaging zijn. dsn komt ook dat het moeilijk is om te bepalen welke rij bij de kassa de kortste is, waardoor het uitcheckproces vaak langer duurt dan gewenst.

Ook is de lay-out van de supermarkt vaak kut! Sommige winkels zijn zo groot dat het moeilijk is om te vinden wat je zoekt. Dit kan leiden tot verloren tijd en frustratie. producten worden soms op onlogische plaatsen geplaatst, waardoor ik door de hele winkel moeten lopen om te vinden wat ik nodig heb.

Daarnaast kan het gebrek aan beschikbaarheid van bepaalde producten ook een bron van irritatie zijn. Het is niet ongebruikelijk dat supermarkten tijdelijk uitverkocht zijn van bepaalde producten, vooral tijdens drukke periodes of als gevolg van bevoorradingsproblemen. Dit is frustrerend als ik die specifieke producten nodig hebben of graag mijn favoriete merk willen kopen.

Een andere veelvoorkomende irritatie tijdens het winkelen in een supermarkt is het gebrek aan klantenservice. Het kan soms moeilijk zijn om hulp te vinden wanneer dat nodig is, of om vragen te stellen aan het personeel. Dit kan vooral frustrerend zijn wanneer een product niet kan worden gevonden of er een probleem is met een aankoop.

Een ander punt van irritatie is de verpakking van sommige producten. Veel producten worden verkocht in overdreven grote verpakkingen, wat niet alleen onnodig is, maar ook verspilling van grondstoffen en energie. Dit kan ook leiden tot extra kosten voor de klant en een hogere belasting van het milieu.

Tot slot kan het gebrek aan hygiëne in sommige supermarkten ook een bron van irritatie zijn. Vuile vloeren, ongeordende schappen en vervallen producten kunnen het winkelplezier verminderen en klanten afschrikken om terug te keren naar de winkel.

Begin eens bij Het aanbieden van een gebruiksvriendelijke lay-out en het duidelijk markeren van gangpad :r
  Spellchecker zaterdag 25 maart 2023 @ 08:48:16 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208527638
Je hebt het over zeiken.
Is er wel of geen toilet?
pi_208527652
Laat je het toch bezorgen? Denken in mogelijkheden is ook niet je sterkste kant of wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door etuiedelapiel op 25-03-2023 09:12:30 ]
pi_208527677
Als je in de tijd die je in je topic had gestopt naar de supermarkt was geweest dan was je er lang voor de spits en heb je van geen van de benoemde problemen last. _O-
pi_208528389
Een supermarkt is juist zo ingericht dat je opzich op een logische manier kunt boodschappen doen.

Maar het gaat waarschijnlijk tegen jou denkwijze in, en dat is voor sommigen moeilijk te verwerken.

Heb je ook moeite met verandering?

[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 25-03-2023 10:30:56 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208528786
Mijn grootste ergernis is toch de plaats van de artikelen. Of te hoog of te laag (heb moeite met bukken), en prijzen zijn niet altijd goed leesbaar.
pi_208528808
Ik ga zelf nooit meer tijdens de piekuren. Het is dan allemaal toch net wat lastiger te jatten.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208529632
De kassaklacht is onzin, want zelfscan met handscanner.
Voor de rest er wel mee eensch.
pi_208529660
Niet je witte tuinstoel meenemen en halve liters klappen in de halvpietermannen gang :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 14:40:34 #10
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_208531433
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Mijn grootste ergernis is toch de plaats van de artikelen. Of te hoog of te laag (heb moeite met bukken), en prijzen zijn niet altijd goed leesbaar.
Ja niet alles kan even op ooghoogte geplaatst worden met al die artikelen.
Hierover klagen :')
pi_208531562
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 11:55 schreef Geerd het volgende:
Niet je witte tuinstoel meenemen en halve liters klappen in de halvpietermannen gang :') :') :')
Dit is warempel een uitstekend idee mijn waarde heer
pi_208531573
Een van mijn meest voorkomende irritaties tijdens het winkelen in een supermarkt is de drukte. Vooral tijdens piekuren kan het moeilijk zijn om door de gangpaden te navigeren, en het vinden van een vrije parkeerplaats kan ook een uitdaging zijn. dsn komt ook dat het moeilijk is om te bepalen welke rij bij de kassa de kortste is, waardoor het uitcheckproces vaak langer duurt dan gewenst.
Je geeft het antwoord zelf al: "Tijdens piekuren". Ga dan niet tijdens piekuren. Er zijn tijden genoeg waarbij het erg rustig is. Bijvoorbeeld van 7 tot 9 's morgens of van 7 tot 9 's avonds.

Ook is de lay-out van de supermarkt vaak kut! Sommige winkels zijn zo groot dat het moeilijk is om te vinden wat je zoekt. Dit kan leiden tot verloren tijd en frustratie. producten worden soms op onlogische plaatsen geplaatst, waardoor ik door de hele winkel moeten lopen om te vinden wat ik nodig heb.
Alles is uitgedacht, zodat je altijd loopt tegen producten die je niet plant te kopen. Ook het regelmatig omgooien van de inrichting van de supermarkt heeft een doel: Na een paar keer winkelen weet je precies waar jouw producten staan, vaak zijn de wekelijkse boodschappen hetzelfde. En dan flits je door de supermarkt heen met je kar van product naar product die je in je kar gooit. En daar baalt een supermarkt van. Als de supermarkt de boel regelmatig omgooit, moet je wel zoeken en loop je tegen producten aan die je normaal nooit ziet staan.

Daarnaast kan het gebrek aan beschikbaarheid van bepaalde producten ook een bron van irritatie zijn. Het is niet ongebruikelijk dat supermarkten tijdelijk uitverkocht zijn van bepaalde producten, vooral tijdens drukke periodes of als gevolg van bevoorradingsproblemen. Dit is frustrerend als ik die specifieke producten nodig hebben of graag mijn favoriete merk willen kopen.
Ligt vaak aan de kortingen, bijvoorbeeld als ze in de bonusfolder staan. De indruk bestaat dat folders meestal direct bij het oud papier gekieperd worden. Niets is minder waar. Ik spel ze ook, ik ben ook een kortingenjager. En ik merk dat je dan vaak de eerste dag erbij moet zijn, anders is de schap leeg.

Een andere veelvoorkomende irritatie tijdens het winkelen in een supermarkt is het gebrek aan klantenservice.
AH heeft een goeie. Nadeel is wel dat er altijd bejaarden staan die bloemen afrekenen. Lidl is de slechtste, die heeft de klantenservice gecombineerd met een kassa. Je bent de sjaak als je in die rij staat.

Het kan soms moeilijk zijn om hulp te vinden wanneer dat nodig is, of om vragen te stellen aan het personeel. Dit kan vooral frustrerend zijn wanneer een product niet kan worden gevonden of er een probleem is met een aankoop.
Nou, er lopen er zat rond. Ik heb daar nooit problemen mee.

Een ander punt van irritatie is de verpakking van sommige producten. Veel producten worden verkocht in overdreven grote verpakkingen, wat niet alleen onnodig is, maar ook verspilling van grondstoffen en energie. Dit kan ook leiden tot extra kosten voor de klant en een hogere belasting van het milieu.
Noem eens een voorbeeld.

Tot slot kan het gebrek aan hygiëne in sommige supermarkten ook een bron van irritatie zijn. Vuile vloeren, ongeordende schappen en vervallen producten kunnen het winkelplezier verminderen en klanten afschrikken om terug te keren naar de winkel.
Woon je bij de Rotterdamse haven?

Begin eens bij Het aanbieden van een gebruiksvriendelijke lay-out en het duidelijk markeren van gangpad
Hoog Sammy kijk omhoog Sammy, want dan zie je de bordjes hangen.
pi_208531588
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 14:51 schreef -Sigaartje het volgende:
Je geeft het antwoord zelf al: "Tijdens piekuren". Ga dan niet tijdens piekuren. Er zijn tijden genoeg waarbij het erg rustig is. Bijvoorbeeld van 7 tot 9 's morgens of van 7 tot 9 's avonds.

Alles is uitgedacht, zodat je altijd loopt tegen producten die je niet plant te kopen. Ook het regelmatig omgooien van de inrichting van de supermarkt heeft een doel: Na een paar keer winkelen weet je precies waar jouw producten staan, vaak zijn de wekelijkse boodschappen hetzelfde. En dan flits je door de supermarkt heen met je kar van product naar product die je in je kar gooit. En daar baalt een supermarkt van. Als de supermarkt de boel regelmatig omgooit, moet je wel zoeken en loop je tegen producten aan die je normaal nooit ziet staan.

Ligt vaak aan de kortingen, bijvoorbeeld als ze in de bonusfolder staan. De indruk bestaat dat folders meestal direct bij het oud papier gekieperd worden. Niets is minder waar. Ik spel ze ook, ik ben ook een kortingenjager. En ik merk dat je dan vaak de eerste dag erbij moet zijn, anders is de schap leeg.

Een andere veelvoorkomende irritatie tijdens het winkelen in een supermarkt is het gebrek aan klantenservice.
AH heeft een goeie. Nadeel is wel dat er altijd bejaarden staan die bloemen afrekenen. Lidl is de slechtste, die heeft de klantenservice gecombineerd met een kassa. Je bent de sjaak als je in die rij staat.

Het kan soms moeilijk zijn om hulp te vinden wanneer dat nodig is, of om vragen te stellen aan het personeel. Dit kan vooral frustrerend zijn wanneer een product niet kan worden gevonden of er een probleem is met een aankoop.
Nou, er lopen er zat rond. Ik heb daar nooit problemen mee.

Noem eens een voorbeeld.

Woon je bij de Rotterdamse haven?

Begin eens bij Het aanbieden van een gebruiksvriendelijke lay-out en het duidelijk markeren van gangpad
Hoog Sammy kijk omhoog Sammy, want dan zie je de bordjes hangen.
Leer eens quoten en quotes splitsen, ik wil je best een cursus geven maar dit gaan we zo niet doen vriend!
pindazakje
pi_208532337
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 14:53 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Leer eens quoten en quotes splitsen, ik wil je best een cursus geven maar dit gaan we zo niet doen vriend!
Hij is beter in Posts in excel zetten dan Posts quoten op dit forum
pi_208532421
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 14:40 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
Ja niet alles kan even op ooghoogte geplaatst worden met al die artikelen.
Hierover klagen :')
Da's toch de bedoeling van dit topic? Het idee van een supermarkt is dat elke klant zelf zijn spullen kan pakken, maar als ik er niet bij kan komen, is dat heel irritant.
pi_208532504
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 16:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Da's toch de bedoeling van dit topic? Het idee van een supermarkt is dat elke klant zelf zijn spullen kan pakken, maar als ik er niet bij kan komen, is dat heel irritant.
Als je niet kunt bukken, dan moet je niet zelf boodschappen doen. Wat doe je als je je portemonnee/boodschappenlijstje laat vallen? Daar sta je dan...

On-topic: classic-klacht: Dames die hun kar ergens laten staan, omdat ze 10 meter verderop iets moeten pakken. Ophoeren!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208532668
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 16:24 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Als je niet kunt bukken, dan moet je niet zelf boodschappen doen. Wat doe je als je je portemonnee/boodschappenlijstje laat vallen? Daar sta je dan...

On-topic: classic-klacht: Dames die hun kar ergens laten staan, omdat ze 10 meter verderop iets moeten pakken. Ophoeren!
Ik kan heel goed bukken, het is alleen een probleem als ik iets wil pakken dat buiten mijn bereik ligt. Of ik moet languit op de vloer gaan liggen. Daar voel ik als 75-jarige weinig voor.
Je moet gvd blij zijn dat ik nog zoveel mogelijk zelf wil doen ipv hulp te vragen die betaald wordt door de belastingbetalers!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic; daar heb ik ook een gloeiende hekel aan. In de steek gelaten karretjes, omdat de bestuurder even elders iets gaat halen.
Of bejaarden ( O-) ) die op een hoopje staan te kleppen en kwaad worden als je vraagt of ze opzij willen gaan.
Of jonge moedertjes met hun bloedjes van kinderen die de hele supermarkt bij elkaar krijsen.
Of jongeren (met of zonder capuchon) die eindeloos kunnen bakkeleien of ze nou een blikje cola of een blikje red bull zullen nemen.
Of mensen in een rolstoel die denken dat ze alles mogen, overal doorheen scheuren met hun opgevoerde stofzuiger en dan ook nog beledigd zijn wanneer jij hun aanspreekt op hun tokkiegedrag.
Of mensen die luidkeels staan te mobielen met het thuisfront over spercieboontjes. De lul staat dan meestal bij de pleerollen.
  zaterdag 25 maart 2023 @ 16:50:40 #18
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_208532789
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 16:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
doel meer op het klagen van je eigen persoonlijke onvermogen om te bukken en dit dan als klacht op de supermarkt af te schuiven terwijl de rest hier geen problemen mee heeft en het vanuit het standpunt van de supermarkt ook erg logisch is vanwege beperkte ruimte
pi_208532833
Klagen over drukte tijdens piekuren en dan zelf tijdens piekuren boodschappen gaan doen :')
Jij bent onderdeel van het probleem.
pi_208532956
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 16:50 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]
doel meer op het klagen van je eigen persoonlijke onvermogen om te bukken en dit dan als klacht op de supermarkt af te schuiven terwijl de rest hier geen problemen mee heeft en het vanuit het standpunt van de supermarkt ook erg logisch is vanwege beperkte ruimte
Dat snap ik, maar de klant is koning. Toch? Ook met hooggeplaatste artikelen heb ik moeite, en daar ben ik niet de enige in.
Er is altijd wel een lange vakkenvuller in de buurt om het probleem op te lossen, maar dit zou toch wel anders kunnen.
Ik denk vooral dat de oneindige keuze hier het probleem is. Overdreven gezegd; 10 miljoen verschillende waspoeders, 12 miljoen verschillende shampoo's, 30 miljoen verschillende biermerken, koekjes, tandpasta, koffie, huisdierenvoeding enz.
Ik weet nog dat mijn supermarkt slechts supermarkt artikelen verkocht. Dus geen beddengoed, kleding, boeken en barbeknoeiersgedoe.

Dat soort artikelen zijn elders goedkoper en horen mijn inziens niet thuis in een supermarkt.
Dus alle tenten, beddengoeden, ondergoed, lampen enz eruit flikkeren, zodat er weer gewoon gewinkeld kan worden voor de dagelijkse of wekelijkse noodzakelijke dingen.

Supermarktartikelen: bakker, slager, groenten en fruit, kofffie, suiker, zout, gebak, banket, schoonmaak, verzorging, krantje, tijdschriften, rookwaren, frisdrank en alcohol.
Geen kleding of ondergoed, geen boeken, films of muziek, geen beddengoed, keukentextiel, geen speelgoed.
Hoe vaak koopt iemand nieuw ondergoed? Niet wekelijks mag ik hopen. :{
pi_208533102
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 09:58 schreef schommelstoel het volgende:
Een supermarkt is juist zo ingericht dat je opzich op een logische manier kunt boodschappen doen.
Nee. Het is zo ingericht dat je meer koopt dan je nodig hebt.

Dure producten op ooghoogte, goedkope onderaan, snoep bij de kassa (wacht/jengeltijd kinderen), goedkope producten aan de overkant waar je niet snel komt, logisch bij elkaar horende producten die in uitersten van elkaar liggen zodat je langs meer onzin komt enz.

https://www.optimavita.nl(...)-meer-geld-uitgeven/
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_208533204
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 17:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dure producten op ooghoogte, goedkope onderaan, snoep bij de kassa (wacht/jengeltijd kinderen), goedkope producten aan de overkant waar je niet snel komt, logisch bij elkaar horende producten die in uitersten van elkaar liggen zodat je langs meer onzin komt enz.

Ja dat is algemene kennis lijkt mij.

Daarom moet je voor dat je naar de supermarkt gaat al voor jezelf weten wat je moet halen, en je daar aan houden.

En niet als een debiel afgaan op wat de winkelketen wil dat jij koopt.

Of mensen die voor een product naar de action gaan en met 5 extra dingen thuis komen :')
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208533218
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 17:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Klopt als een bus. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208536628
Deze klachten zijn konijnenkeutels vergeleken met de echte ergernissen supermarkt.

- Iemand vooraan de rij bij de kassa met één of ander kutprobleem waar de manager bij moet komen die eindeloos op zich laat wachten.
- Types die op het laatste moment hun portemonnee opzoeken.
- Die alles ophouden met een half uur zeiken met vragen over een flutproduct of vijf cent korting.
- Het kassapersoneel aan de praat houden met verhalen uit je persoonlijke dagboek.
- Kwekkende huisvrouwen die met twee winkelwagens naast elkaar het gangpad blokkeren.
- Rennende en tierende kinderen.
- Steekproeven bij de zelfscan waarbij het personeel eindeloos op zich laat wachten.
- Colporteurs bij de ingang.
- Dom personeel dat je vragen niet kan beantwoorden.
pi_208536804
Ik ga altijd naar de winkel .
Gelijk gratis koffie zuipen.
Lekker rond hangen en nog wat koffie bij pakken .

Ik moet veel betalen dan zal ik zeker optimaal gebruik maken van de gratis koffie en proef sample.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')