Stel dat dié nu in de finale hadden gestaan. Dat had ik - letterlijk - niet aan kunnen zien. Maar Bart, Jason en Jolien gun ik alledrie de winst. Mooi, dat scheelt ergernis en zenuwen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Danny, Chelsea en Lindsey is me toch wel een clubje zelfingenomen types bij elkaar.
Yup, ik zie trouwens net op de socials voorbij komen dat bij de oud-bewoners Jason de grote favoriet is. Zelfs Julie is fanquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Stel dat dié nu in de finale hadden gestaan. Dat had ik - letterlijk - niet aan kunnen zien. Maar Bart, Jason en Jolien gun ik alledrie de winst. Mooi, dat scheelt ergernis en zenuwen.
Was een makkelijke hier, ik gun het Bart en Jolien ook, maar Team Jason hierquote:
O! Ja, snap het wel. Erg warmbloedig is hij niet, maar (daarom) wel rationeel, rustig, rechtlijnig, fair. Tikkie vroegwijs ook wel, voor een begin twintiger.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik zie trouwens net op de socials voorbij komen dat bij de oud-bewoners Jason de grote favoriet is. Zelfs Julie is fan
Heb toch Bart gestemd. Maar gun het ze echt alle 3.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:45 schreef DX11 het volgende:
Ik gun het ze ook alle 3, maar toch Bart en Jolien het meest. Maar blijkbaar ben ik de enige daarmee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |