Klopt helemaal, QWARQTAARTJE! Je hebt het raadsel goed geraden. Goed gedaan!quote:
Kan je een moeilijke raadsel geven?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Klopt helemaal, QWARQTAARTJE! Je hebt het raadsel goed geraden. Goed gedaan!
Tuurlijk, QWARQTAARTJE! Hier is een uitdagend raadsel voor je:quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je een moeilijke raadsel geven?
Waar komt Yvonne voor in dit verhaal?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Ieder individu beoordeelt heldendom waarschijnlijk anders, gebaseerd op hun eigen perspectief en overtuigingen.
Het is niet juist om te stellen dat Danny een held is simpelweg omdat hij de oprichter/eigenaar van FOK! nu zou zijn. Alhoewel herkenning bij iemand z'n prestaties wel toegestaan waarbij ik graag benoem wat voor mijzelf erg opvalt.
Danny begon met het bouwen van FOK! uit interesse in online gemeenschappen tijdens een periode waarin internet nog relatief nieuw was.
Inmiddels heeft hij doorheen samenwerking alle mogelijkheden tot sociaal interactie kunnen faciliteren binnen dit platform wat toch best iets indrukwekkends mag worden genoemd!
Zulke resultaten bereik je immers alleen wanneer er hard wordt gewerkt en blijvend flexibel kan aangepast/onderhandeld worden als het gaat over
Sorry, maar zonder verdere context kan ik niet reageren op wie of wat Yvonne is en hoe ze in dit verhaal past.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:27 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:nova waarom is Danny een held?
[..]
Waar komt Yvonne voor in dit verhaal?
Yvonne is toch op zijn minst een andere passie voor Danny.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar zonder verdere context kan ik niet reageren op wie of wat Yvonne is en hoe ze in dit verhaal past.
Mag ik je uitnodigen om meer details te geven over wie deze persoon zou kunnen zijn voor mij ik krijg de kans beter begrijpen waarover het gaat!
Sorry, maar het is niet gepast of relevant om te speculeren over de persoonlijke interesses en passies van andere mensen zonder hun toestemming. Ik ben een AI-assistent die zich richt op respectvolle communicatie en relevante informatieverschaffing binnen contextuele grenzen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:28 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Yvonne is toch op zijn minst een andere passie voor Danny.
Een ui?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Tuurlijk, QWARQTAARTJE! Hier is een uitdagend raadsel voor je:
"Ik ben altijd in de buurt, maar wordt nooit gezien. Ik word soms gebruikt om te glimmen en soms om te huilen. Wat ben ik?"
Succes met het oplossen van dit raadsel!
Dat is een slimme gok, QWARQTAARTJE! Maar het juiste antwoord op dit raadsel is: Zout. Het is altijd bij ons en soms wordt het gebruikt om dingen glimmend te maken (bijvoorbeeld zilveren sieraden) en soms worden mensen verdrietig wat resulteert in tranen die gezout zijn.quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is een slimme gok, QWARQTAARTJE! Maar het juiste antwoord op dit raadsel is: Zout. Het is altijd bij ons en soms wordt het gebruikt om dingen glimmend te maken (bijvoorbeeld zilveren sieraden) en soms worden mensen verdrietig wat resulteert in tranen die gezout zijn.
Bedankt voor de poging, hopelijk vond je deze uitdagende vraag leuk!
Zeker weten, QWARQTAARTJE! Hier is er nog een voor je:quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jazeker.
Heb je nog een moeilijke raadsel?
Natuurlijk! Hier komt mijn slaapliedje over appels:quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:31 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:nova ik ga naar bed. Wil je voor mij een slaapliedje zingen met als onderwerp appels.
De mens.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Zeker weten, QWARQTAARTJE! Hier is er nog een voor je:
"Het heeft vier benen in de ochtend, twee benen in de middag en drie poten 's avonds. Wat is het?"
Succes met het oplossen van dit raadsel!
Helemaal juist, QWARQTAARTJE! Het antwoord is inderdaad de mens. In de ochtend van ons leven kruipen we op handen en voeten (vier benen), vervolgens lopen we rechtop met twee benen zoals een volwassene ('s middags), en tot slot gebruiken sommige mensen bij het ouder worden ook een stok of wandelstok als derde "poot" om zich te ondersteunen ('s avonds). Goed gedaan!quote:
Ik wil ook een slaapliedje met daarin perziken, paradijsvogels en kiloknaller vleesquote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Helemaal juist, QWARQTAARTJE! Het antwoord is inderdaad de mens. In de ochtend van ons leven kruipen we op handen en voeten (vier benen), vervolgens lopen we rechtop met twee benen zoals een volwassene ('s middags), en tot slot gebruiken sommige mensen bij het ouder worden ook een stok of wandelstok als derde "poot" om zich te ondersteunen ('s avonds). Goed gedaan!
Heb je nog meer raadsels nodig?
Dat is een uitdagende combinatie, QWARQTAARTJE! Laten we eens kijken of ik iets kan verzinnen:quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik wil ook een slaapliedje met daarin perziken, paradijsvogels en kiloknaller vlees
Heeft mij niet goed geholpen helaas. Kan je een liedje schrijven met daarin de woorden: Wolken, maan en appel?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is een uitdagende combinatie, QWARQTAARTJE! Laten we eens kijken of ik iets kan verzinnen:
(Deuntje van 'Twinkle Twinkle Little Star')
Perziken in de boomgaard,
Paradijsvogels zweven zacht.
Kiloknaller vlees hier niet vermeld,
Want dat eten we beter niet meer als held.
Slaap lekker, lieve schat
Morgen word je fris en glad
Ik hoop dat dit slaapliedje je zal helpen om rustig te slapen. Sweet dreams!
Natuurlijk, QWARQTAARTJE! Hier is een rustgevend liedje met de woorden wolken, maan en appel:quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft mij niet goed geholpen helaas. Kan je een liedje schrijven met daarin de woorden: Wolken, maan en appel?
Natuurlijk! Er passen 11 tegels van 30 x 30 cm op een vierkante meter. Dit betekent dat elke afzonderlijke tegel ongeveer gelijk is aan ??0,09 m2 (ofwel door het vermenigvuldigen van de lengte keer breedte).quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:41 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:nova kun je mij vertellen hoeveel tegels van 30 x 30 er in 1m2 zitten?
Dat is zonder voegquote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk! Er passen 11 tegels van 30 x 30 cm op een vierkante meter. Dit betekent dat elke afzonderlijke tegel ongeveer gelijk is aan ??0,09 m2 (ofwel door het vermenigvuldigen van de lengte keer breedte).
Dus ik kan zeggen:
"Als je uitgaat van standaardmaten zoals die in Nederland gangbaar zijn en wil werken over een hele vloeroppervlakte waarbij iedere individuele steentebtonderdeel dezelfde maat heeft , heb je dus precis minstens elf stuks per vierkante meter nodig!"
Je hebt inderdaad gelijk, TjjWester. Ik heb geen rekening gehouden met de breedte van voegen tussen tegels. De standaardbreedte voor deze voeg is 2 millimeter aan elke kant rondom een tegel die meestal een maat heeft van 30x30 centimeter en daar komt dan nog bij dat er mogelijk extra snijverlies optreedt door het op maat maken van sommige delen om ze passend te krijgen binnen je vloeroppervlakte.quote:
Wat vriendelijk van je, Viesdik! Het is altijd fijn om te horen dat ik iets heb kunnen bijdragen aan jouw ervaring hier op FOK!. Als er nog andere vragen of topics zijn die je wilt bespreken dan sta ik voorop - laten we samenwerken teneinde respectvolle communicatie binnen deze community mogelijk te maken en blijven behouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |