abonnement Unibet Coolblue
pi_208528617
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 01:36 schreef Willewa het volgende:
Aangezien er alleen maar geslapen wordt op de streams, maar even een opmerking over een eerder moment in de streams:

Ik hoop zó dat er nog iets komt waar Jason z’n coins voor kan inzetten. Alleen al puur om de blikken op de koppen van die 2 te zien 😂 Al zitten ze dan hopelijk gewoon thuis op de bank. Maar dan nog lol.

En als het niet gebeurt, boeie. Jason hield rekening met dat het kón en dat is volledig zijn recht in dit spel, zoals eerder aangegeven wat je maar 1x in je leven speelt.

Lindsey en Danny zijn twee wandelende ‘peer pressure’s’ in levende lijve, die niet gewoon vragen en nee kunnen accepteren, maar eisen. Het valt eigenlijk zó te prijzen dat een jongen van 20 niet bezwijkt onder de druk van dit soort mensen. Hij heeft een duidelijk doel met die munten als die mogelijkheid evt komt. Gezien het niet duidelijk is of dat gebeurt en BB geen duidelijkheid geeft, is die gedachte niet onrealistisch en is dat volledig zijn recht. Fuck mensen die je dan ‘stiff’ vinden. Ja, je valt buiten de massa dan, maar is dat erg? Ik vraag het me regelmatig af in dit leven en met dit soort mensen in die massa. Tof ook dat Jolien het ook ziet en haar steun uitspreekt.

Enige wat ik kan zeggen, in een normale situatie, buiten zo’n huis en spel, zouden ze iets meer een punt hebben, dat wel, maar dan nog kunnen ze nooit iets van anderen eisen en dat moeten ze blijkbaar nog leren. Nú echter, met een spel waarin je niet per definitie vrienden bent, zeker als je daar zelf voor hebt gezorgd, en onduidelijkheid over de munten, is die situatie anders.

Lowkey bullies zijn het. Niet alleen dit voorval natuurlijk, maar het is echt best veel geworden bij elkaar en inmiddels duidelijk een karaktertrek. En sterk hoe Jason gewoon kalm blijft. Hij laat zich niet fucken en daarom is ie zó ongrijpbaar voor die twee dat ze er gek van worden haha. Je ziet vaak bij dit soort mensen dat ze gewend zijn om die macht te hebben door zich zo op te stellen, het is overduidelijk. Ze hebben er zelf voor gezorgd dat Jason hun nooit als vrienden is gaan zien. Maar ook dat eisen ze zowat als het hen uitkomt; “dat doe je toch voor een vriend”, zoals Danny zei.

En wat we al van mijlenver aan konden zien natuurlijk, zijn ze weer helemaal over de zeik als ze genomineerd zijn. Een ander moet het dragen, maar oh wee als je op hen stemt 😅

😮💨😮💨😮💨
Zo, treffender zou ik het niet kunnen zeggen, hele goeie analyse!! :Y :Y :Y
pi_208528634
Nog 4 man en 2 vrouwen, en nog 1 week te gaan....

Goedemorgen Cos c_/
pi_208528710
Ah het gezang is weer begonnen
pi_208528732
Goedemorgen Cos...

Daar gaan we weer, Jason geeft aan dat het aanrecht te laag is voor hem, waarop Danny zegt, 'dus jij wast thuis nooit af', jawel zegt Jason, het aanrecht thuis is hoger.
Kijk Danny, hij gaat met zijn benen wijd staan om te laten zien dat het heus wel kan... :r :r :r
Hoe dan ook, niets is goed wat Jason zegt..
pi_208528769
Danny heeft zijn kans gehad, exit Danny

Heb zelf dan weer geen favoriet voor volgende week. Jason dan maar ?
pi_208528804
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:01 schreef KangaP het volgende:
En mocht die finale van volgende week nu eens één grote April grap zijn.
Met BB weet je nooit. Of liggen die uitzendingen al van te voren vast?
Het staat immers al in alle tv gidsen
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208528880
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:34 schreef rinardo het volgende:

[..]
Het staat immers al in alle tv gidsen
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208528917
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos...

Daar gaan we weer, Jason geeft aan dat het aanrecht te laag is voor hem, waarop Danny zegt, 'dus jij wast thuis nooit af', jawel zegt Jason, het aanrecht thuis is hoger.
Kijk Danny, hij gaat met zijn benen wijd staan om te laten zien dat het heus wel kan... :r :r :r
Hoe dan ook, niets is goed wat Jason zegt..
wat een gigantische eikel is Danny toch, op alles wat Jason zegt of doet heeft hij een opmerking. zielig figuur. Als ze aan tafel zitten opmerkingen maken en dan dat vieze lachje en rondkijken of iedereen het wel hoorde wat hij zei tegen jason, brrrr griezel
  zaterdag 25 maart 2023 @ 10:46:12 #109
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_208528945
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos...

Daar gaan we weer, Jason geeft aan dat het aanrecht te laag is voor hem, waarop Danny zegt, 'dus jij wast thuis nooit af', jawel zegt Jason, het aanrecht thuis is hoger.
Kijk Danny, hij gaat met zijn benen wijd staan om te laten zien dat het heus wel kan... :r :r :r
Hoe dan ook, niets is goed wat Jason zegt..
Dat deed hij zijn vorige periode in het huis ook en mede dat gedrag heeft hem toen de kop gekost, kijkers zien dat niet graag.
Je zou zeggen dat hij daarvan geleerd moet hebben, maar nee dus.
Jij ook?
  zaterdag 25 maart 2023 @ 10:51:18 #110
476296 Kayro
Love my life...
pi_208529003
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Jolien vroeg aan lindsey wat ze op haar borst voor tekst heeft getatoeëerd, maar dat wilde ze niet vertellen was ook een tijd terug en ze keek ook paar keer richting de camera tijdens dit antwoord.
Heb idee dat ze hiervoor dus niet gefilmd wilt worden.
Dat de tekst iets uit slechte periode os ofzo
https://i.imgur.com/rXEOPrY.jpeg


https://imgur.com/a/sd71QZt.jpeg
pi_208529118
quote:
woow wat een big one, waar vond je dat
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208529180
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 10:46 schreef Krambo het volgende:

[..]
Dat deed hij zijn vorige periode in het huis ook en mede dat gedrag heeft hem toen de kop gekost, kijkers zien dat niet graag.
Je zou zeggen dat hij daarvan geleerd moet hebben, maar nee dus.
De haat en jaloezie zit dieper. :r
Plus in die varkenskop zit erg weinig om überhaupt ergens over na te denken :')
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_208529186
Danny :r
Kan niet wachten tot we :W doen
pi_208529199
quote:
In haar gezicht vind ik haar veel vrouwelijker. Of ligt dat aan mij?
Vind het nu net een vent
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_208529237
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 11:09 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
In haar gezicht vind ik haar veel vrouwelijker. Of ligt dat aan mij?
Vind het nu net een vent
Komt door dat haar denk ik
pi_208529273
Jolien ligt plat op de bank en zegt ze heeft teveel energie haha
pi_208529299
quote:
When words fails music speaks Geloof ik
pi_208529405
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 11:18 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
When words fails music speaks Geloof ik
Dat is idd de originele titel, vaak gebruikt ook voor tattoo's, maar ze heeft words vervangen voor hearts volgens mij
Later nog meer erbij gekomen, want hier zit er nog iets boven

Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208529523
Zit de uitzendingen van afgelopen week te kijken, nu het stuk dat ze in de gameroom zitten met persoonlijke spullen van hun thuis.
Moet eerlijk bekennen dat ik kippenvel kreeg bij het stukje over Lindsey haar broer, de hondjes op de bank en haar reactie, dan heb ik te doen met haar, en ben blij dat ik ook het goeie kan zien in de mens.
Stukje van Bart, prachtig... O+
Stukje van Danny, onnodig om de zwangerschap van zijn ex te benoemen...steek in je hart kan ik me zo voorstellen.
pi_208529615
en SL
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208529665
De moeder van Charlotte zijn net als de gesprekken van Charlotte
Uitspraken Charlotte
Jullie mogen straks bij mij komen he voor partys, ik huur snackwagens en alles erop en eraan
We gaan samen een tripje maken he, ik zal jullie uitnodigen
Feestjes bij ons thuis koste nog moeite gespaard he, alles is er

twitter



[ Bericht 3% gewijzigd door rinardo op 25-03-2023 12:31:37 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 25 maart 2023 @ 12:00:35 #122
213457 engine
pi_208529724
Ik zie jullie daar! Zin in B:)B *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208529773
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 11:55 schreef rinardo het volgende:
De ouders van Charlotte zijn net als de gesprekken van Charlotte
Uitspraken Charlotte
Jullie mogen straks bij mij komen he voor partys, ik huur snackwagens en alles erop en eraan
We gaan samen een tripje maken he, ik zal jullie uitnodigen
Feestjes bij ons thuis koste nog moeite gespaard he, alles is er

[ twitter ]
[ link | afbeelding ]
Omg, hoe dom is dit...gevalletje project x in Haren, kan helemaal uit de klauwen lopen, laat maar komen zeg ik dan.. *O*
pi_208529792
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 11:55 schreef rinardo het volgende:
De ouders van Charlotte zijn net als de gesprekken van Charlotte
Uitspraken Charlotte
Jullie mogen straks bij mij komen he voor partys, ik huur snackwagens en alles erop en eraan
We gaan samen een tripje maken he, ik zal jullie uitnodigen
Feestjes bij ons thuis koste nog moeite gespaard he, alles is er

[ twitter ]
[ link | afbeelding ]
Ik kan me nog een oproep herinneren voor een verjaardagsfeestje van iemand. honderden mensen, politie erbij, heel veel schade, complete ramp. Ik zou zeggen: veel plezier Charlotte w/ _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna1000 op 25-03-2023 12:11:13 ]
pi_208529852
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 11:55 schreef rinardo het volgende:
De ouders van Charlotte zijn net als de gesprekken van Charlotte
Uitspraken Charlotte
Jullie mogen straks bij mij komen he voor partys, ik huur snackwagens en alles erop en eraan
We gaan samen een tripje maken he, ik zal jullie uitnodigen
Feestjes bij ons thuis koste nog moeite gespaard he, alles is er

[ twitter ]
[ link | afbeelding ]
ouder? pa is overleden
en ze heeft het al verwijderd van wat ik zie op der FB dus nu gaan alleen deze te ronde
pi_208529867
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:00 schreef engine het volgende:
Ik zie jullie daar! Zin in B:)B *O*
Toch naar een meet :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_208529883
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 11:27 schreef rinardo het volgende:

[..]
Dat is idd de originele titel, vaak gebruikt ook voor tattoo's, maar ze heeft words vervangen voor hearts volgens mij
Later nog meer erbij gekomen, want hier zit er nog iets boven

[ link | afbeelding ]
ik haalde er echt words uit zag er geen Hearts in haha
pi_208529895
Werd er in het begin niet gezegd dat Lindsey kok is? als dat zo is, waarom kookt ze dan nooit, of vergis ik me?
pi_208529899
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 08:22 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, waar we vandaag Danny uitzwaaien,
en woensdag een andere bewoner het huis gaat verlaten, BB zal met een draai gaan bepalen wie dat is.

[ link | afbeelding ]
Wat ik niet snap is, eerst stemmen de kijkers haar naar huis, nu stemmen de kijkers om te blijven
pi_208529900
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
ouder? pa is overleden
en ze heeft het al verwijderd van wat ik zie op der FB dus nu gaan alleen deze te ronde
Pure mediastunt. Wie wil daar nu naartoe? Arrogantie ten top. Ik begrijp dit niet en zou beschaamd zijn in hun plaats.
pi_208529901
wat is ze nou aan het zeven het is al super dun, soep voor een rietje dit
pi_208529915
Geurig achterwerk op het aanrecht
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 12:21:30 #133
388664 crew  Dotteke
pi_208529917
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:19 schreef czvt het volgende:

[..]
Pure mediastunt. Wie wil daar nu naartoe? Arrogantie ten top. Ik begrijp dit niet en zou beschaamd zijn in hun plaats.
Is toch leuk dat ze dat doen. Zie niet zo in waarom dat arrogant zou zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208529949
quote:
Zo ziet ze er veel mooier uit vind ik. :Y
pi_208529963
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 11:09 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
In haar gezicht vind ik haar veel vrouwelijker. Of ligt dat aan mij?
Vind het nu net een vent
Komt ook door dat haar en ze gedraagt zich zo mannelijk in het programma. Jammer, op deze foto´s is ze een stuk leuker.
pi_208529969
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is toch leuk dat ze dat doen. Zie niet zo in waarom dat arrogant zou zijn.
Men is zoals het nest waaruit men komt. Mede-bewoners en kijkers hebben dit ook reeds gezegd. Hoor die keer op keer zeuren over alles wat anderen hebben meegemaakt moet zij nog even uitgebreid over kakelen dat zij dat ook heeft meegemaakt. Haar gedrag is niet conform met een 28-jarige zoveel is duidelijk.
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 12:30:10 #137
388664 crew  Dotteke
pi_208529989
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:27 schreef czvt het volgende:

[..]
Men is zoals het nest waaruit men komt. Mede-bewoners en kijkers hebben dit ook reeds gezegd. Hoor die keer op keer zeuren over alles wat anderen hebben meegemaakt moet zij nog even uitgebreid over kakelen dat zij dat ook heeft meegemaakt. Haar gedrag is niet conform met een 28-jarige zoveel is duidelijk.
Maar dat heeft er toch niets mee te maken dat haar moeder een feestje organiseert?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208529996
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:05 schreef Donna1000 het volgende:

[..]
Ik kan me nog een oproep herinneren voor een verjaardagsfeestje van iemand. honderden mensen, politie erbij, heel veel schade, complete ramp. Ik zou zeggen: veel plezier Charlotte w/ _O-
Ja dat was vlak bij mij in Haren
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208530007
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:31 schreef rinardo het volgende:

[..]
Ja dat was vlak bij mij in Haren
Ook vlak bij mij! Was een hoop tuig op af gekomen en hebben veel schade aan diverse tuinen aangericht.
pi_208530008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar at heeft er toch niets mee te maken dat haar moeder een feestje organiseert?
Op dit ogenblik is dit gewoon een manier om de kijkers te beinvloeden voor de stemming. Meningen kunnen verschillen en dat is ok maar er is maar 1 realiteit.
pi_208530018
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar dat heeft er toch niets mee te maken dat haar moeder een feestje organiseert?
Het gaat er om dat er publiekelijk op de socials een oproep voor gedaan wordt, ''kijk ons'' ''overdreven''
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208530021
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:32 schreef czvt het volgende:

[..]
Op dit ogenblik is dit gewoon een manier om de kijkers te beinvloeden voor de stemming. Meningen kunnen verschillen en dat is ok maar er is maar 1 realiteit.
We weten toch al dat Charlotte een verwend meisje is en daar hoort zo´n feest gewoon bij waar je iedereen voor uitnodigt. Of je die mensen nou kent of niet.
  Moderator zaterdag 25 maart 2023 @ 12:36:44 #143
388664 crew  Dotteke
pi_208530045
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:34 schreef rinardo het volgende:

[..]
Het gaat er om dat er publiekelijk op de socials een oproep voor gedaan wordt, ''kijk ons'' ''overdreven''
O zo zie ik da niet. Ik zie het meer als, wat leuk ze geven de fans ook een kans om te komen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_208530048
Mooi beeld, Danny die zijn koffer inpakt :W
pi_208530050
omg ik lees het nog eens
Charlotte haar thuiskomst zondag 9 April :o :o
De Finale is dus 8 April ?

Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208530078
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:37 schreef rinardo het volgende:
omg ik lees het nog eens
Charlotte haar thuiskomst zondag 9 April :o :o
De Finale is dus 8 April ?

[ link | afbeelding ]
Of het feest is gewoon een week later. Kan ze bijkomen, nagelen, kapper, lip op laten trekken :Y)
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_208530081
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:37 schreef rinardo het volgende:
omg ik lees het nog eens
Charlotte haar thuiskomst zondag 9 April :o :o
De Finale is dus 8 April ?

[ link | afbeelding ]
Nee. De finale is 1 april.
Het grote live event bij NoBiggie is 8 april.
Serieuze line-up inmiddels. Oud bewoners van alle 3 de seizoenen.
pi_208530083
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2023 12:37 schreef Donna1000 het volgende:
Mooi beeld, Danny die zijn koffer inpakt :W
Laat het a.u.b. Danny zijn die moet vertrekken. Ben zijn kwetsende opmerkingen richting Jason zó beu! :{w
pi_208530089
feest kan ook een week later gevierd worden
pi_208530106
Dat Engels spreken van Charlotte is inderdaad over the top. Mijn zoon kwam na 11 jaar Engels te hebben moeten spreken op de Filipijnen weer thuis. Heeft alleen de 1ste week af en toe een Engels woord gebruikt maar daarna nooit meer. Beetje overdreven dus van Charlotte maar staat misschien wel stoer? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')