in dat gevalquote:
Die zijn alleen leuk voor de streamkijkers, op TV is het een item van 1 minuut.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
in dat geval
wat een akelige luie mensen zijn het bij de FEBO
de lange opdrachten zijn op 1 hand te tellen
Ze maken een 'klein foutje'. in plaats van 2 taarten in de koelkast te zetten om te ontdooien, zet Rupert 1 taart terug in de vriezerquote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:55 schreef spapaars het volgende:
Wendy wilde de taarten zien
[ afbeelding ]
1 taart voor de manager, om later met zijn vriendje te consumeren in de nacht.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze maken een 'klein foutje'. in plaats van 2 taarten in de koelkast te zetten om te ontdooien, zet Rupert 1 taart terug in de vriezer
Vergeleken met Utopia is dit echt een low budget productie.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:00 schreef Flow3r het volgende:
Kim , Wendy, Marciano allemaal nog buiten
Sjezus, nu weer brood met pindakaas....... ze houden niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 taart voor de manager, om later met zijn vriendje te consumeren in de nacht.
Zeker te weten, geen artiesten die op komen treden, geen grote evenementen, als ze iets willen moeten ze de hoofdprijs 'betalen' uit de prijzenpot en qua inkomsten is het met Utopia vergeleken heel karig (voor Talpa is dit programma echt niet duur in mijn ogen)quote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergeleken met Utopia is dit echt een low budget productie.
Low budget heeft niks te maken met wat de regie ons wil laten zien, zijn luie mensen achter de knoppen die het zekere voor het onzekere nemen en niet hoeven op te letten bij mensen die zwijgen/ aan het eten zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergeleken met Utopia is dit echt een low budget productie.
En 4 streams die nooit gingen slapen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zeker te weten, geen artiesten die op komen treden, geen grote evenementen, als ze iets willen moeten ze de hoofdprijs 'betalen' uit de prijzenpot en qua inkomsten is het met Utopia vergeleken heel karig (voor Talpa is dit programma echt niet duur in mijn ogen)
Geen dingen meer die ze op punten kunnen verdienen en ga zo maar door.
Het knutselen / bouwen was van ondergeschikt belang en werd naar de achtergrond verbannen als er ergens iets gebeurdequote:Op zaterdag 25 maart 2023 01:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
En 4 streams die nooit gingen slapen.
Denk dat Jeff ziedend zou zijn mocht ie deze teksten hebben meegekregen. Maar Kim was tenminste eens open en eerlijk alsof ze sprak tegen haar zusje ofzo. Ze heeft daarbinnen natuurlijk niemand waarmee ze vertrouwelijk kan praten terwijl de meesten telkens met haar te doen hebben op zulke momenten en eigenlijk zouden willen ingrijpen. Zelfs zijn eigen vriendin noemt hem een narcist met absolute grootsheidswaanzin die geen enkele vorm van tegenspraak accepteert. Het is in dit geval ook helemaal geen act maar hij meent het allemaal bloedserieus. Zo enorm zonde want hij is óók die hele leuke slimme gozer. Ze zegt zelfs herhaaldelijk dat ze zich schaamt voor zo'n vriend want zij als zijn vriendin wordt er vervolgens ook op aangekeken en mee geassocieerd. Ergens heel erg dapper dat ze dit openlijk durft te zeggen maar daardoor wel dubbel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:45 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja. En dat ze er buiten al lang van weggelopen was maar het daar niet echt 'durft' omdat daar dan zoveel gezeik van komt waar de hele loods last van zou hebben (en zij zelf natuurlijk ook) en het dus maar niet uitmaakt.
Vind ik ook niet een heel gezonde reden om maar bij iemand te blijven tbh.
Mogge...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 06:39 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Die act ga ik overslaan. Wellicht dat het feestje nog de moeite waard is
In principe ben ik het daar wel mee eens maar Babbel en haar neppe gedrag kan ik niet zo goed meer tegen. Ik kom wel terug als ze dronken zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2023 06:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge...
Ah is toch gezellig d'r gebeurt tenminste iets. Ja dat feestje verheug ik me ook wel op.. dat kan wel eens heul gezellig worden..
Ik vind Babette en Wendy toppertjes... dus ik kijk er anders naar...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 06:48 schreef engine het volgende:
[..]
In principe ben ik het daar wel mee eens maar Babbel en haar neppe gedrag kan ik niet zo goed meer tegen. Ik kom wel terug als ze dronken zijn
Ik ga speciaal voor Babette even op buienradar kijken...quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
de dag van de bruiloft van de kleuters. Het komt hier met bakken de lucht uit, Babette wilde niet trouwen als het regende dus ben benieuwd of ze het door laat gaan.
quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor Babette even op buienradar kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |