Windhoos genotquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:17 schreef Dutch_view het volgende:
Commentaarcabine staat op instorten door de wind?
Samen met Laporte over de streep toen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wout had hem vorig jaar dus ook gewonnen
Die ben jij toch niet vergeten?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wout had hem vorig jaar dus ook gewonnen
En een gelijk dat hij heeft.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:28 schreef Zwansen het volgende:
https://sporza.be/nl/2023(...)amera~1679674605203/
Ziedend.
Heeft die niet een elektrische Taycan?quote:
Bedankt voor de spoiler.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Roglic won ook in Catalonië
Dubbelfeest voor de Jumbogoden
Lekker voor Hem.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Roglic won ook in Catalonië
Dubbelfeest voor de Jumbogoden
Bijzonder dat je een schakelprobleem op kunt lossen door de andere kransjes te smerenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Serieuze nabeschouwing bij Sporza wel
Bij Sporza leeft de koers. Zondag gaan ze al om 10 uur voorbeschouwen op Gent-Wevelgem.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hadden we in Nederland maar een nationale omroep die zo begaan is met de koers (kwaliteit van de analisten notwithstanding).quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Totale paniek. Het is voor hem nu al wel duidelijk dat over een week Pogacar solo vertrekt vanaf de Kwaremont.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:28 schreef Zwansen het volgende:
https://sporza.be/nl/2023(...)amera~1679674605203/
Ziedend.
Vanaf de Taaienberg, kilometertje of 80quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:47 schreef Szura het volgende:
Vanaf welke kilometer moet ik dit terug gaan kijken?
quote:De drie tenoren, met ook nog Tadej Pocagar erbij, reden in sneltempo naar de finish. De Sloveen probeerde het nog twee keer, zonder succes. Onderweg werd er sowieso niet veel gesproken.
“We verstaan elkaar intussen zonder woorden”, lachte Van der Poel. “Na de Tiegemberg hebben we wel even gelachen omdat Wout daar als een gek voor een premie ging. Wij waren daar niet van op de hoogte.” Dat ging om 6.000 euro aan badkamerspullen. “Hij ging de premie delen onder ons drie. En ik mag trouwens een jaar gratis tanken als ‘hero of the day’, dus dat zal misschien beter zijn. Dat alles is echter bijzaak. Ik ga met een goed gevoel naar huis.”
“Ik zag dat Mathieu van Tadej niks doorhadden, dus besloot ik hen niet in te lichten”, lachte Van Aert zelf over zijn sprintje.
Een jaar lang gratis tanken bijzaak noemen als je 3 Porsches en 2 6-pitter BMW's rijdtquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:52 schreef Momo het volgende:
En ik mag trouwens een jaar gratis tanken als ‘hero of the day’, dus dat zal misschien beter zijn. Dat alles is echter bijzaak. Ik ga met een goed gevoel naar huis.”
Heeft Matje inmiddels 5 wagens?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een jaar lang gratis tanken bijzaak noemen als je 3 Porsches en 2 6-pitter BMW's rijdt
Die is al een tijdje weg bij Porsche?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:07 schreef DeeBee het volgende:
Moet zeker het verkooptarget van z'n chickie spekken, elk jaar een nieuwe Porsche
Hij heeft in ieder geval geregeld iets nieuws, maar zal ze wel niet allemaal houden.quote:
Heeft Mathieu ook een huis op wielen? #kamperquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geregeld iets nieuws, maar zal ze wel niet allemaal houden.
Lekker meteen Stage 2 laten tjoenen die petjesbak!
[ afbeelding ]
Waarom zou die nog gaan werkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is al een tijdje weg bij Porsche?
Tegenwoordig is Roxanne vooral influencer op Instagram met haar meer dan 50.000 volgers, maar ze werkte eerder zo'n zes jaar als marketeer bij Porsche.quote:
Ja ze rijden toch met een camper al die crossen af, oftewel de mobilhome zoals ze daar zeggen, toch @capuchon_jongen ?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heeft Mathieu ook een huis op wielen? #kamper
Oftewel ze doet geen reet, beetje gesponsord shoppen, rondreizen en bikini-foto's maken voor Insta.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Roxanne vooral influencer op Instagram met haar meer dan 50.000 volgers, maar ze werkte eerder zo'n zes jaar als marketeer bij Porsche.
Ik heb echt een grafhekel aan influencers
Haha inderdaad en een influencer met 50k volgers stelt ook niets voor als je als merk een groot bereik wilt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oftewel ze doet geen reet, beetje gesponsord shoppen, rondreizen en bikini-foto's maken voor Insta.
Idd, maar voor het geld hoeft zij toch niet meer te werken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Haha inderdaad en een influencer met 50k volgers stelt ook niets voor als je als merk een groot bereik wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |