De schijf van vijf fit girlquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:56 schreef Silves het volgende:
En dan hebben we de rolmops de zogenaamde gezondheids freak, de mayo, en al het vettig eten, smaakt haar elke keer bijzonder goed, maar achteraf ook klagen over het eten..
2 x en twee lange relaties volgens mijquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
A dat heb ik ook gezien.. hij kroop bijna in Marciano![]()
Nee het is gebleken dat hij een lelijk karakter heeft.
Zei hij laatst niet dat hij vier keer getrouwd is geweest? Nou kan me wel iets bij voorstellen dat niemand het met hem uithoudt.
Als er iemand niets te kort komt is het Erik welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:57 schreef lojanda het volgende:
Erik heeft al weer bijna zijn bord leeg en kijkt al over de tafel of hij zo nog een keer op kan scheppen..
Zo’n vieze hebberige vent is het.. echt bang dat hij iets te kort komt
Die is voor eunice want mag geen varkensvlees en geen pindasausquote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:02 schreef spapaars het volgende:
1 kippenpoot in het vet, schiet ook niet op als iedereen er 1 krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:12 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Vind de friet er best lekker uit zien eigenlijk. Flinke borden ook wel. Eunice heeft een hele berg liggenZiet er zeker lekker uit en zo te zien vinden ze het allemaal ook lekker want ze blijven opscheppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi dat je er weer bent
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Nog niet maar ze zit nog aan tafel dus als de oudjes zo meteen naar de bank schuiven zal het gezeik van ze wel weer beginnen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |