quote:Op vrijdag 24 maart 2023 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Hieruit blijkt dat 1 op de 10 per ongeluk verkeerd klikt.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] Het aantal verkeerdklikkers stijgt 😂 Toch meer aandacht besteden aan begrijpend lezen in het onderwijs.
Denk dat Bart niet zo stille is als dat wij zien al meer gemerkt door zijn opmerkingenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:12 schreef Jockari het volgende:
Bart vertellen dat je eens moet proberen om Wiskey te inhaleren met inhalator.
Vraag me soms toch af in welk milieu hij soms heeft gezeten.
Geen idee hoe, wat, waar en waarom, maar dit is ook Bart...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:12 schreef Jockari het volgende:
Bart vertellen dat je eens moet proberen om Wiskey te inhaleren met inhalator.
Vraag me soms toch af in welk milieu hij soms heeft gezeten.
Zijn vrouw en dochter zien er zo braaf uit.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee hoe, wat, waar en waarom, maar dit is ook Bart...
[ afbeelding ]
Steeds opnieuw. Watervrees.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:19 schreef rinardo het volgende:
En weer staat Lindsey er bij te nietsen
[ link | afbeelding ]
Echt ????quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee hoe, wat, waar en waarom, maar dit is ook Bart...
[ afbeelding ]
Klopt want er stonden andere mensen op en zie topicpointerquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:23 schreef Ireth het volgende:
Ik heb vanmiddag een foto van Bart in zijn eigen topic geplaatst, maar dies weg??
Ah, ik snap. Andere afplakken mag ie wel? Vond het juist een leuke Bart foto.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt want er stonden andere mensen op en zie topicpointer
Ja hoor als je de andere afplakt mag het welquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, ik snap. Andere afplakken mag ie wel? Vond het juist een leuke Bart foto.
@Dotteke , ik heb eens een familiefoto geplaatst van Rob, waarop alle familieleden in 2de instantie geblurd waren. Mocht blijkbaar niet ?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor als je de andere afplakt mag het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |