abonnement Unibet Coolblue
pi_208522509
wie even wil lachen

twitter
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
  vrijdag 24 maart 2023 @ 20:42:00 #277
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208522514
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:40 schreef rinardo het volgende:

[..]
klopt promo filmpje, dat was waarsch een reserve kandidaat, die hebben we gezien , en hier ook al meermaals over gesproken, bleek het later niet om een (niet) buik te gaan , dat ze ons lieten geloven dat het een buik was, even denken hoor, er was iets mee.
Was een been of schouder in een aparte positie gefotografeerd ofzo..
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_208522678
Eindelijk de uitzending en duidelijkheid!!
pi_208522680
En toen was ie stil.
Genoeg achter de computer gezeten vandaag.
Ik lees nog beetje mee vanaf mobiel en ga lekker serie kijken ofzo.
Fijne avond nog COS O+
twitter
pi_208522695
ging om deze foto

Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208522700
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:41 schreef rinardo het volgende:
wie even wil lachen

[ twitter ]
Wat erg :r
🐱❤️
pi_208522774
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:47 schreef PunkieePie het volgende:

[..]
Wat erg :r
ja echt he
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208522819
Vreselijk persoon!!!
pi_208523082
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:47 schreef ledn81 het volgende:
En toen was ie stil.
Genoeg achter de computer gezeten vandaag.
Ik lees nog beetje mee vanaf mobiel en ga lekker serie kijken ofzo.
Fijne avond nog COS O+
[ twitter ]
Nice ! Goed gedaan @ledn81 . Die Oliver is echt dictator over zijn FB-account , en jat idd filmpjes waar hij kan.
pi_208523101
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:47 schreef rinardo het volgende:
ging om deze foto
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Te grote clitoris ?
pi_208523170
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:47 schreef tassie127 het volgende:
Eindelijk de uitzending en duidelijkheid!!
Heb jij gehoord dan wat jolien zei in de dagboek kamer ik niet
pi_208523212
Jolien vraagt koekje aan bart voor de meiden ja dat mocht hj vroeg eerst wel waarom? en ipv 1 koekje te nemen ieder deelt Jolien er gewoon aan ieder 2 uit incl haar zelf off course
pi_208523234
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 20:58 schreef Gerrie_55 het volgende:

[..]
Heb jij gehoord dan wat jolien zei in de dagboek kamer ik niet
ja hoor, dat is in de uitzending wat Jolien zei, ze nomineerde lindsey omdat ze daar moeilijker van kon winnen in de finale dan van Danny, Bart en Jason wilde ze niet op zei ze
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208523272
in de afl dus wel een deal van jolien dat ze op charlotte zou gaan!
pi_208523309
Zo nu op tv zegt jolien over de deal met jason.en Bart en dat ze nooit op charlotte zou stemmen.Laten ze op tv zien dat ze.wel die.afspraak.maakt met die mannen en dus keihard aan het liegen is. Die jolien staat een partij te.kijk.als leugenaar..en dan dat roddelen gister.met.bart gister.over charlotte zegt zoveel over jolien bah vieze slang is.en blijft ze
pi_208523324
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 21:03 schreef Joyce-43 het volgende:
in de afl dus wel een deal van jolien dat ze op charlotte zou gaan!
Jolien op Charlotte gaan, geen probleem. Niet gezien, hopelijk nog filmpje ergens.
pi_208523396
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Zo nu op tv zegt jolien over de deal met jason.en Bart en dat ze nooit op charlotte zou stemmen.Laten ze op tv zien dat ze.wel die.afspraak.maakt met die mannen en dus keihard aan het liegen is. Die jolien staat een partij te.kijk.als leugenaar..en dan dat roddelen gister.met.bart gister.over charlotte zegt zoveel over jolien bah vieze slang is.en blijft ze
liegen hoort bij dit spel, er zijn zoveel spelletjes waar ik bij lieg, dit is niet een vrienden vakantie he , dit is een spel waar je moet proberen te winnen
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_208523414
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 21:05 schreef Jockari het volgende:

[..]
Jolien op Charlotte gaan, geen probleem. Niet gezien, hopelijk nog filmpje ergens.
Was net in de afl
pi_208523427
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 21:05 schreef Jockari het volgende:

[..]
Jolien op Charlotte gaan, geen probleem. Niet gezien, hopelijk nog filmpje ergens.
Ze liegt gewoon keihard tegen charlotte en gister dan zo zielig doen en slecht praten over charlotte. Zij is echt misselijk in haar gedrag. Ik kan niet tegen mensen die zo zijn. En nogmaals charlotte is voor.mij niet de winnaar maar jolien ook zeker niet. Onoprecht mens
  vrijdag 24 maart 2023 @ 21:08:38 #295
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208523440
Teleurstellend trouwens dat dat idiote gebedel om dat feestje niet in de uitzending komt... wel Jason met zijn coins elke keer }:|
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_208523452
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Zo nu op tv zegt jolien over de deal met jason.en Bart en dat ze nooit op charlotte zou stemmen.Laten ze op tv zien dat ze.wel die.afspraak.maakt met die mannen en dus keihard aan het liegen is. Die jolien staat een partij te.kijk.als leugenaar..en dan dat roddelen gister.met.bart gister.over charlotte zegt zoveel over jolien bah vieze slang is.en blijft ze
Kan dus samen met Lindsey de knotwilg en Danny de andere knotwilg opzouten. drie op een liveshow weg zou pas knap zijn.
En dan op woensdag de american pseudogirl er uit.
pi_208523469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
Zo nu op tv zegt jolien over de deal met jason.en Bart en dat ze nooit op charlotte zou stemmen.Laten ze op tv zien dat ze.wel die.afspraak.maakt met die mannen en dus keihard aan het liegen is. Die jolien staat een partij te.kijk.als leugenaar..en dan dat roddelen gister.met.bart gister.over charlotte zegt zoveel over jolien bah vieze slang is.en blijft ze
Ja als je zo een vriendin heb, heb je geen vijanden nodig
pi_208523500
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:

[..]
ja hoor, dat is in de uitzending wat Jolien zei, ze nomineerde lindsey omdat ze daar moeilijker van kon winnen in de finale dan van Danny, Bart en Jason wilde ze niet op zei ze
Ja idd was in de uitzending. Dus ik lul niet zomaar wat. Maar gaat nog wel verder de komende dagen denk ik!
pi_208523501
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 21:07 schreef rinardo het volgende:

[..]
liegen hoort bij dit spel, er zijn zoveel spelletjes waar ik bij lieg, dit is niet een vrienden vakantie he , dit is een spel waar je moet proberen te winnen
Als ze charlotte verwijt dat ze niet oprecht in haar vriendschap zou en nu blijkt dat zij juist keihard liegt tegen haar "vriendin" zegt heel veel over haar als mens heeft niets met spel te maken.
pi_208523513
Zo is er gestemd, niet kijken als je het nog niet wilt weten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')