Kijk ff geen streams maar de enige zwangere die ik ken is die Tanja geweest in een van de aller eerste series. Ook bevallen in het BB huis toen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Waar heeft jolien het over filmpje met zwangere buik en dat mensen schreven die zwangere moet eruit. Ik hen dat helemaal niet meegekregen
Gaat over 1 van de bewoners van dit seizoen. In het promofilmpjes lijkt iemand zwanger en ze weten dus nog steeds niet wie.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:19 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Kijk ff geen streams maar de enige zwangere die ik ken is die Tanja geweest in een van de akker eerste series. Ook bevallen in het BB huis toen.
Of het gaat over Jolien haar vreemde keuzes in jurkjes waarin ze zwanger lijkt
Voordat BB startte postte BB wat op insta. Daar leek idd een filmpje van iemand met een zwangere buik tussen te zitten. Ze vroegen zich nu af wie dat geweest kon zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:19 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Kijk ff geen streams maar de enige zwangere die ik ken is die Tanja geweest in een van de aller eerste series. Ook bevallen in het BB huis toen.
Of het gaat over Jolien haar vreemde keuzes in jurkjes waarin ze zwanger lijkt
Als morgen de goede de deur uitlopen/,uitloopt...dat is wel een goede beloning voor dit lijdenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het is echt doods he hoe komen we nog een week door
Door niet te kijkenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ah dank! Niet meegekregen. Maar gok nog steeds op Jolienquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
Gaat over 1 van de bewoners van dit seizoen. In het promofilmpjes lijkt iemand zwanger en ze weten dus nog steeds niet wie.
Het was gewoon een raar vreemd shot
Die vroeg het juist aan Danny wie dat was.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:24 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ah dank! Niet meegekregen. Maar gok nog steeds op Jolien
DMquote:Op vrijdag 24 maart 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geblurd, dan zijn ze toch niet zichtbaar?
Heb geen DM?quote:
Bij gelijk spel had zij de keuze toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:29 schreef Ireth het volgende:
Nou, zo maar eens kijken of de uitzending de nominaties kan verduidelijken en wat de "belangrijke" rol van Jolien hierbij nu precies was...
Ik kijk niet eens meer. Lees alles hier wel en wat achter SL gebeurd in de uitzendingen. Wat hier gezegd word is meestal meer realiteit dan wat in de uitzending te zien is maar wil wel de spellen zien. Rest interesseert me niet meer. Een en al doorgestoken kaart. Dit seizoen is zo verpest! Kijk al sinds de originele bb in ‘99 en de bus en DGK en Utopia. Maar dit overtreft alles. Zo fake als dit jaar is het nog nooit geweest. Een gemiste kans weer. Dit hoeven ze volgend jaar nooit meer uit te zenden.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Blijft onduidelijk. Maar ik volg de tv-uitzending dan ook niet echt.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:29 schreef Ireth het volgende:
Nou, zo maar eens kijken of de uitzending de nominaties kan verduidelijken en wat de "belangrijke" rol van Jolien hierbij nu precies was...
Bij gelijke stand moest ze.nominerenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Blijft onduidelijk. Maar ik volg de tv-uitzending dan ook niet echt.
klopt promo filmpje, dat was waarsch een reserve kandidaat, die hebben we gezien , en hier ook al meermaals over gesproken, bleek het later niet om een (niet) buik te gaan , dat ze ons lieten geloven dat het een buik was, even denken hoor, er was iets mee.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 20:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
Gaat over 1 van de bewoners van dit seizoen. In het promofilmpjes lijkt iemand zwanger en ze weten dus nog steeds niet wie.
Het was gewoon een raar vreemd shot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |