Laat Michels erbuiten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
De man die ons twee WK’s heeft gekost. Braniemaker met een spraakgebrek. Op een schild gehesen door de Ajax media.
Edoch RIP.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer genoeg ook een onuitstaanbare hork, maar dat gold ook voor Diego en volgens mij ook wel voor Pelé.
Mag je weer niet zeggen natuurlijk. Net als dat je niet mag roepen dat de grote Billy Joel een walgelijke man schijnt te zijn.quote:
Post dan niks.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je weer niet zeggen natuurlijk. Net als dat je niet mag roepen dat de grote Billy Joel een walgelijke man schijnt te zijn.
Ik heb Cruyff nooit zien voetballen maar zijn status zal wel ergens door komen. Dan zal hij vast wat hebben gekund met een bal zullen we maar zeggen.
Verder ook buiten voetbal een hele domme man. Geweldige voetballer verder.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je weer niet zeggen natuurlijk. Net als dat je niet mag roepen dat de grote Billy Joel een walgelijke man schijnt te zijn.
Ik heb Cruyff nooit zien voetballen maar zijn status zal wel ergens door komen. Dan zal hij vast wat hebben gekund met een bal zullen we maar zeggen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Verder ook buiten voetbal een hele domme man. Geweldige voetballer verder.
We zullen je nooit, nooit vergeten.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:53 schreef Bargehassus het volgende:
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk."
Volgens mij was het Rinus die na 88 het bondscoach schap voor Johan blokkeerde, waarschijnlijk uit angst dat Cruijff succesvoller zou zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
De man die ons twee WK’s heeft gekost. Braniemaker met een spraakgebrek. Op een schild gehesen door de Ajax media.
Edoch RIP.
Kop boven het maaiveld in NL, dan krijg je dit soort teksten. Dat kan natuurlijk niet.quote:
quote:
Klopt. Die man heeft ons drie WK's en twee EK's gekost.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij was het Rinus die na 88 het bondscoach schap voor Johan blokkeerde, waarschijnlijk uit angst dat Cruijff succesvoller zou zijn.
We weten allemaal het daarna na 88 is afgelopen met het Nederlands elftal.
Gekozen tot Europees speler van de 20e eeuw.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kop boven het maaiveld in NL, dan krijg je dit soort teksten. Dat kan natuurlijk niet.
Velen realiseren zich niet wat Cruijff heeft betekend in het buitenland. Binnen en buiten het voetbal.
Held van een compleet volkquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gekozen tot Europees speler van de 20e eeuw.
Un dadoquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Held van een compleet volk
De belichaming van onder het juk vandaan komen van een dictator.
Kan volwassen mannen tot tranen van geluk beroeren door alleen al een gedachte.
Was niet ineens. Hart problemen, open hartoperatie gehad. Kettingroker.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom ging hij dood ineens? Ik wist dit niet eens, dacht dat hij nog leefde!
Wat is de relevantie van deze postquote:
Stopte met roken.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom ging hij dood ineens? Ik wist dit niet eens, dacht dat hij nog leefde!
Hahaha bij het lezen van de TT wist ik dat jij dit ging postenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
Edoch RIP.
Kettingroker? En dat mag zich een topsporter noemen?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was niet ineens. Hart problemen, open hartoperatie gehad. Kettingroker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |