Dat ook idd.. hebben we weer een feestje om te zien en daar komen altijd wel leuke streams vanquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar. Het kan mij niet boeien maar heb wel zin in een feestje![]()
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij zat eerder aan tafel, JW is naast haar gaan zitten
Nadat ze aan hem vroeg of ze aan tafel zullen gaan zitten.. met andere woorden dat hij moet volgenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij zat eerder aan tafel, JW is naast haar gaan zitten
klopt, maar hij had niet naast haar hoeven gaan zitten, dit keer dus de keuze van JWquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nadat ze aan hem vroeg of ze aan tafel zullen gaan zitten.. met andere woorden dat hij moet volgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Generale was gisterenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:33 schreef Silves het volgende:
De generale, Wendy mag dit niet weten..![]()
ja dan heb je de boxen en Wendy toevallig ff weg.
Ja is dat een keuze.. wordt moeilijk hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, maar hij had niet naast haar hoeven gaan zitten, dit keer dus de keuze van JW
Ik vind het een kleuterschool actiequote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is toch ook een trouwerij uit vriendschap.. ze zijn niet van plan het bed te gaan delen. Ik vind het een leuk iets om zo je vriendschap te bezegelen
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Origineel .. Bruno Mars flashmobHeb hem net gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
krijg toch meer en meer de indruk dat de Febo dit ook aangemoedigd/ bedacht heeftquote:
Natuurlijk, en verbeterd, dat zien we morgen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijg toch meer en meer de indruk dat de Febo dit ook aangemoedigd/ bedacht heeft
Zou maar zo kunnen zo diepe vriendschap hebben die twee niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
krijg toch meer en meer de indruk dat de Febo dit ook aangemoedigd/ bedacht heeft
Niet bedacht maar wel aangemoedigd tos tenslotte minder saai dan biljarten of breiende Esther of etende Erik. En het kost de Febo nietsquote:Op vrijdag 24 maart 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |