Oe. Hoort eigenlijk ook in m'n TOP-10. Net zoals de Bus en BB-1.quote:
Wat zal er dan sneuvelen als die ook in je top 10 moet?quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe. Hoort eigenlijk ook in m'n TOP-10
Ojaaaa de busquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe. Hoort eigenlijk ook in m'n TOP-10. Net zoals de Bus en BB-1.
Theo en Thea. Ook omdat Arjan Ederveen tevens briljant was in 25 minuten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat zal er dan sneuvelen als die ook in je top 10 moet?
Legendarisch Ha ha ha. Alweer 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ojaaaa de busmet tjekkie sjekkie
Kan gewoon iddquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Theo en Thea. Ook omdat Arjan Ederveen tevens briljant was in 25 minuten.
Kan ook een TOP-20 maken. Met o.a. All in the familie, Floris en Voor een briefkaart op de eerste rang.
En Hamelen, Eén van de acht, Holland Sport, Seks voor de Büch en AVRO's TOPPOP.quote:
Jambers dan of man bijt hond?quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Hamelen, Eén van de acht, Holland Sport, Seks voor de Büch en AVRO's TOPPOP.
Jambers is leuk. TOP-50quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jambers dan?die laatste 2 die verdienen zeker een plek mee eens.
O top 50 inmiddels hahaquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jambers is leuk. TOP-50
Eerder Pop Elektron en Wij heren van Sichem uit België
Assen en Den Bosch. 'Ik sloeg wel, maar dan met vlakke hand.' 'Ik heb dan wel BLO, maar ben niet gek.' 'Werken moet in je aard liggen.'quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Oja en probleemwijken ook wel, voor het nalatenschap wat zoveel impact heeft gemaakt. Soort van cult serie geworden.
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANKquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Assen en Den Bosch. 'Ik sloeg wel, maar dan met vlakke hand.' 'Ik heb dan wel BLO, maar ben niet gek.' 'Werken moet in je aard liggen.'
Klimbim.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O top 50 inmiddels hahaRANKING the shows :
Ik had al een vermoeden van wansmaak bij jou.quote:Op donderdag 23 maart 2023 18:52 schreef Nober het volgende:
Flodder (RTL)
Spijkerhoek (RTL)
Matroesjka's (VTM)
Afkicken (BNN)
Undercover (Eén/SBS6/Netflix)
Bimbo's & burka's (NPS)
Camping Pernis (NPS)
New Kids (Flabber.nl)
Tomtesterom (Eén)
Vrouwenvleugel (RTL)
Tequila (BNN)
Olifantendoders (Omroep Brabant)
Klein Holland (VPRO)
De Gouden Kooi (RTL)
Big Brother: The Battle (Yorin)
quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:49 schreef thabit het volgende:
In de jaren 90 had je een Teleac-cursus over klassieke mechanica. Dat was toch wel het absolute summum van alles wat ooit voor de Nederlandse televisie is geproduceerd.
Ken je de geweldige Chriet Titulaar nog? Schitterende programma's. Alleen voorspelde ie internet geen voorspoedige toekomst.quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hield wel van dat soort programma's.
Chriet Titulaar was een baas.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de geweldige Chriet Titulaar nog? Schitterende programma's. Alleen voorspelde ie internet geen voorspoedige toekomst.
Ha ha ha. Heerlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Chriet Titulaar was een baas.
Met zijn mobiele telefoon waar je een fiets voor nodig had.
Die afleveringen van hem met het huis vd toekomst waren ook tof.quote:
Leg eens uit negatiefste FOK!erquote:
Ga naar je bed. Het is al lang kinderbedtijd.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:25 schreef SLP_ het volgende:
Ik begrijp niet of dit topic nou serieus is of juist sarcastisch haha
Is het een misdaad met een rock 'n' roll leven achter de rug om inmiddels 5 jaar ouder te zijn dan Herman Brood werdquote:
Google/You tube ook eens op Sex voor de Büch. Dat soort briljante tv kan tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ok ik ga maar uit van sarcastisch, of voor 50plussers haha
Maar we zijn ook wijs.quote:
Ik ga me niet excuseren voor m'n briljante geest.quote:
Sex voor de Büch vond ik sowieso al niets aan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Google/You tube ook eens op Sex voor de Büch. Dat soort briljante tv kan tegenwoordig niet meer.
Sex voor de Büch was ludiek. verder is de Nederlandse tv het beste ter wereld. Destijds en nog steeds.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sex voor de Büch vond ik sowieso al niets aan.![]()
Soms verlang ik wel eens naar de tijd dat op tv bijna alles kon zonder dat je een woke idioot begon te janken. Van een naakte nieuwslezeres tot aan de Paus die in de zeik werd genomen.
Nog steeds? Je stelt mij teleur tong.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sex voor de Büch was ludiek. verder is de Nederlandse tv het beste ter wereld. Destijds en nog steeds.
Het is Tong en tong80 Verder niks mis met Media Inside, Lubach en Dit was het nieuws. Verder zijn de kunstprogramma's van Tros/AVRO geweldig en sla ikAndere Tijden Sport nooit over.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog steeds? Je stelt mij teleur tong.
tong80 idd sorry.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80 Verder niks mis met Media Inside, Lubach en Dit was het nieuws. Verder zijn de kunstprogramma's van Tros/AVRO geweldig en sla ikAndere Tijden Sport nooit over.
Mijn interesse is eigenlijk te breed. Wil alles bijhouden. Begin over Jip en Janneke en we eindigen bij Escher. Vermoeiend.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
tong80 idd sorry.Sport kijken heb ik nauwelijks interesse in.
Van Annie M.G. Schmidt tot aan die gast die in Baarn woonde. kom maar op.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn interesse is eigenlijk te breed. Wil alles bijhouden. Begin over Jip en Janneke en we eindigen bij Escher. Vermoeiend.
Fiep Westendorp maakte de briljante zwart/wit tekeningen van Annie M.G.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Annie M.G. Schmidt tot aan die gast die in Baarn woonde. kom maar op.
Net zoals Dick Bruna met zijn Nijntje. Hij zei eens een kinderverhaal moet in de tekening liggen en dan zo simpel mogelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fiep Westendorp maakte de briljante zwart/wit tekeningen van Annie M.G.
Spijkerhoekquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:52 schreef Nober het volgende:
Flodder (RTL)
Spijkerhoek (RTL)
Matroesjka's (VTM)
Afkicken (BNN)
Undercover (Eén/SBS6/Netflix)
Bimbo's & burka's (NPS)
Camping Pernis (NPS)
New Kids (Flabber.nl)
Tomtesterom (Eén)
Vrouwenvleugel (RTL)
Tequila (BNN)
Olifantendoders (Omroep Brabant)
Klein Holland (VPRO)
De Gouden Kooi (RTL)
Big Brother: The Battle (Yorin)
quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net zoals Dick Bruna met zijn Nijntje. Hij zei eens een kinderverhaal moet in de tekening liggen en dan zo simpel mogelijk.
Maar we dwalen een beetje af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |