Waarom? Kan altijd nog van pas komenquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geez als ik iemand noooit spreek dan flikker ik ze eraf
In je telefoon.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:37 schreef gianni61 het volgende:
Een paar honderd denk ik. Waar kun je dat zien?
En als ik ze niet zelf wil tellen?quote:
Bij een iPhone onder “lijsten “ in je contacten.quote:Op donderdag 23 maart 2023 17:37 schreef gianni61 het volgende:
Een paar honderd denk ik. Waar kun je dat zien?
Gewoon even tellen voor onsquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En als ik ze niet zelf wil tellen?
Ik heb ook wisselende contacten, maar niet op m'n foonquote:Op donderdag 23 maart 2023 17:40 schreef Het_Bokje het volgende:
ik heb een duo-sim telefoon met wisselende contacten
Nog niet hoeven doen. Maar voor noodgevallen heb ik hem wel. Verder bel ik amper.quote:
Al gevonden in Gmailquote:
Lijkt me geweldigquote:Op donderdag 23 maart 2023 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al gevonden in Gmail
499
Wil jij er 500 van maken?
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 17:14 schreef Bargehassus het volgende:
Geen. Ik wil niet direct bereikbaar zijn. De nummers die ik nodig heb weet ik uit m'n hoofd.
Ja..quote:
300 IQquote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:43 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]Want als je geen nummers in je telefoon hebt staan, ben jij niet direct bereikbaar?
Dat is hetzelfde als een kleuter die verstoppertje speelt door de handen voor het gezicht te houden!quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:43 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]Want als je geen nummers in je telefoon hebt staan, ben jij niet direct bereikbaar?
oprechte vraag:quote:Op zaterdag 25 maart 2023 09:42 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ik had werkelijk geen idee totdat Roos “mij” erop attendeerde.
Ik spreek maar ~25%, straks even lijst opschonen
Net al even het een en ander gewist.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
oprechte vraag:
hoe kom je aan die aantallen?
ik heb aantal vrienden erin, paar directe collegas en wat familie erin maar dan is 30 veel
Mea culpa, dat heb ik niet helemaal correct verwoord. "Geen" was het antwoord op de vraag, de rest was niet helemaal on-topic maar meer aanvullende info omtrent mijn telefoongebruik.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:43 schreef stavromulabeta het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |